![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4421 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is helemaal niets problematisch aan homohuwelijken, dat is enkel zo in uw opvatting over wat een huwelijk volgens u moet zijn.Niemand ontvlucht, integendeel we wachten al dagen met engelengeduld op enige redelijke argumentatie. |
|
|
|
|
|
|
#4422 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wanneer er geen dreiging is waarom bent u dan tegen het huwelijk voor homo's???U beweerde wel dat huwelijken daardoor in waarde dalen, wat is het nu eigenlijk , de kip of het ei?
|
|
|
|
|
|
#4423 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom, psychologen stellen vanuit hun vakgebied vast dat er verschillen zijn. Sta me dan toe deze psychologen eerder te volgen omwille van hun expertise, naast natuurlijk het feit dat ik als vader wel een aantal zaken aanvoel. Mijn zonen en dochters reageren anders in bepaalde situaties en richten zich soms voor andere zaken en op een andere manier tot mijn vrouw en tot mij. Laat ik dan ook zeggen dat ik die duale specificiteit in de praktijk beleef, eerder dan ik die in psychologische bewoordingen kan omschrijven. |
|
|
|
|
|
|
#4424 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4425 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4426 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen enkele argumentatie. Wel allemaal dooddoeners van formaat. |
|
|
|
|
|
|
#4427 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4213 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4298 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4303 Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#4428 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Schijnbaar u niet. Ofwel wilt u het verschil niet onderkennen. Alleen is dat dan een flagrante ontkenning van de werkelijkheid, uit zwaar ideologische motieven. |
|
|
|
|
|
|
#4429 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4430 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4431 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En daar zijn al talloze boeken over geschreven. Mij verbaast het dan ook dat men deze dualiteit die menigmaal werd uitgediept en bestudeerd vanuit verschillende perspectieven, nu schijnbaar zomaar als onbestaande afdoet. Met een pennentrek. Zonder enige argumentatie.
|
|
|
|
|
|
#4432 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, het is normaal dat twee mensen die kiezen voor het huwelijk als vorm van samenleven dat ook kunnen doen.Nu graag uw argumenten daarom dit niet zou kunnen.
|
|
|
|
|
|
#4433 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom ontkennen, verwijten beledigen, herhalen enz.... Een gefundeerde waarheid ontkennen, om te bewijzen dat ze niet tegen homo's zijn, zonder te zien dat dit er niet eens iets te maken heeft... Tjach?! Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4434 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4427 Misschien kun je eens zeggen vanaf welk zinnetje je niet meer kan volgens of zo? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#4436 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4437 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij leren dat opvoeden gericht moet zijn op ontwikkeling van talenten en capaciteiten, nergens leren zij dat dit moet gebeuren door een man en vrouw, pedagogie heeft het over ouders. Uw dualiteit lijdt niet tot voorbestemming, evenmin wordt dit standpunt door moderne pedagogie gedeeld. |
|
|
|
|
|
|
#4438 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4440 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Geduldig? Ik zou eerder durven zeggen dat je van naturen vrij ontwijkend bent. Netelige vragen mijd je als de pest. Ik denk dat dat ondertussen wel voor iedereen duidelijk is hier... |
|
|
|
|