![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar visie is ontwikkeld vanuit haar vakgebied. Die van de psychologie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan pas oordelen. U oordeelt evenwel zonder de voorgaande stappen te zetten. Kortom, een oordeel dat gewoon nergens op slaat en eens te meer uitgaat van allerlei loze veronderstellingen en verdachtmakingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4963 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu komt u plotseling toch aanzetten met zoiets als "een moederrol". Alleen is het een beetje raar, net alsof die vader plotseling geen vader is maar een soort mannelijke moeder. Vader blijft vader en hij handelt dan ook vanuit een mannelijke psychologie. En nog dit: die vrouw mag dan wel weinig aanwezig geweest zijn, afwezig was ze niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4965 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4966 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4967 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus vraagt u gewoon een paar namen en desnoods ook de werken die door die deskundigen werden geschreven. Allemaal toch een fluitje van een cent voor iemand die beweert "een pedagogisch diploma" te bezitten. Er mag toch uitgegaan worden dat u de referentiewerken wel kent, nietwaar?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4969 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk spontaan aan een machinegeweer,...spaanders en brandhout,...
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4970 |
Minister-President
|
![]() Godsdienstigen weten dit dikwijls niet maar pedofilie is een misdrijf, geen sexuele oriëntatie.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#4971 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik misschien verantwoording tegenover u en Paulus gaan afleggen over welke pedagogen binnen de opleiding aan bod kwamen? Denk het niet! En waarom moet ik dat boek van die mevrouw lezen ? Heeft u het staan en heeft Paulus het gelezen? Stuur het dan maar op! Laatst gewijzigd door alice : 21 januari 2013 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4972 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie , in een debat op TV, binnen het kader van homoadoptie, dat deskundigen het onderling niet eens zijn of de geaardheid van de ouders wel of geen rol speelt, als we op zoek gaat naar wat het beste is dat we kunnen geven, aan adoptabele kinderen. Ik zeg dan ook, dat zolang deskundigen het er niet over eens zijn, we beter geen onnodige risico's moeten nemen met het welzijn van kinderen. Neen zeg jij, wat jij stelt is niet juist. Er is helemaal geen discsussie onder pedagogen. Ik noem een naam, Jan noemt een naam en ik vraag je ook eens een naam te noemen zodat ik diens argumentatie eens kan bekijken,... Jij noemt geen naam maar blijft volhouden dat er geen discussie is. Jamaar en onze deskundigen dan? Dat zijn geen deskundigen, volgens jou. Maar dat is ze wel volgens de VRT volgens de KUL, volgens de regering,... En heel veel keer zijn wij homofoob, uiten wij discriminerende uitlatingen, dogma's, religieuse opvattingen en noem maar op. Niet alleen wij maar nu ook al deze deskundigen,... pffffft. Vind je nu zelf niet een beetje?! Komaan zeg, dit is niet toch ernstig meer he?! Geen discuissie? Ik zag het debat op TV. Het programma heette "De nachtwacht". Elvis is echt wel dood hoor. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 januari 2013 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4974 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw drogargument gaat niet op. Pedofilie en homofilie zijn niet vergelijkbaar omdat bij pedofilie geen toestemming verleend wordt. Bij homofiele relaties tussen volwassenen is dat geen thema. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denkt u, is pedofilie strafbaar en homoseksualiteit niet? Van domme opmerkingen gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4976 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als er toestemming gegeven wordt, wat vaak gebeurd, blijft het pedofilie. bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4978 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Schaakmat. |
|
![]() |
![]() |