![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...24&postcount=6
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar nu het hier toch staat : Het koningshuis is een officieel instituut en dus 'openbaar'...wat automatisch met zich meebrengt dat daar commentaar op komt, net zoals op artiesten, politici, enz. En als dat geen 'deftige' commentaar is...ofwel negeer je dat ofwel probeer je dat met argumenten te counteren. Zij in Laken zullen er alleszins niet wakker van liggen... ![]() Wat de taalfouten betreft : ik heb liever dat iemand mij in een forum op zo'n fout wijst dan dat ik daar zou op gewezen worden in een situatie waar voor mij veel van af zou hangen, bijv. een sollicitatiebrief of een tekst die gebruikt wordt in een voordracht of zoiets..... ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Boodschap aan de moderatie:
Goed bezig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ik wil dat de moderatie toelaat dat we belgiscisten uitlachen. Sommige exemplaren zijn dan ook onweerstaanbaar grappig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is tijd dat de mods ons betalen voor onze bijdragen. Per slot van rekening maken WIJ het forum groter door diepzinnige commentaren te geven over hedendaagse gebeurtenissen of jaren dertig romantiek...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoed af voor de moderatie, ik heb geen noemenswaardige klachten i.v.m. hen.
Zij van mij trouwens ook niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() een vorm van sociale waakzaamheid denk ik.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Hmmm ik voel me niet aangesproken .
Ik schrijf dan wel een fout , maar tot heden , Nu 53 jaar heb ik nog NOOIT één dag ziekteverlof genomen , nog nooit één dag werkloosheidsvergoeding getrokken , en nog nooit één cent gevraagt aan OCMW of andere sociale diensten . Dus de overheid zal aan mij nog niet veel kosten gehad hebben . Misschien moet ik wel eesn beroep doen op een jonge knappe sociale privé begeleidster om me wat bij te scholen . Sorry , als ik niet de volle aandacht krijg leer ik slecht . |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verplicht u te blijven.
![]() |
![]() |