![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het niet snappen. Het gaat niet alleen over die hoofddoek, het gaat hem over gans de outfit van dat soort vrouwen.
Normaal gezien zou je toch verwachten van een vrouw dat die er op uit is om te gaan winkelen en mooie spulletjes te kopen waar ze koket mee voor de dag komen, met, als de beurs het toelaat, nog de nodige bijouterie er bij. Je zou verwachten dat ook DIE vrouwen zich graag zouden opsmukken. Maar dat is kennelijk helemaal niet zo het geval. Als je ze daar dan zo ziet, aangekleed van de kapel met een hoop armtierige zwarte vodden rond hun lijf en met een stel schoenen aan van een model waar ik zelfs mijn betovergrootmoeder noot heb mee weten rondlopen, en ik ben zelf al ruim de 60 gepasseerd, kun je er alleen maar compassie mee hebben. Ofwel is het van moetes, onder dwang van hun venten, ofwel zijn ze stuk voor stuk compleet gaga, geestesziek, brainwashing tot en met. In beide gevallen zouden ze eigenlijk moeten beschermd worden tegen de onderdrukking bij hun venten, en/of tegen zichzelf. Laatst gewijzigd door Garry : 2 februari 2013 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar het om gaat is dit.
Onze beschaving = Kritisch denken, vrijheid Islam daarentegen = dualistisch denken, slavernij En de islam wil de onze met alle mogelijke middelen vernietigen en de islamapologeten onder ons zijn goed bezig dat mee te bewerkstelligen gelukkig is niet iedereen een islamapologeet aangezien er eindelijk een hoofddoekenverbod komt. De katholieke scholen doen echter niet mee ... http://www.youtube.com/watch?v=WPwZ7MC3YPU http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg Zoals je in de filmpjes hierboven kan zien. De islam is een politieke ideologie (sharia/kalifaat) opgericht door 'profeet' jihadist mohammed (oorlog zij met hem) die het niet goed voor heeft met kafirs (met ons dus). En sommige politiekers rollen daar nog steeds domweg de rode loper voor uit verkeerd denkende dat de islam een 'religie' is. http://www.politicalislam.com/blog/political-sharia/
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 3 februari 2013 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal normaal. Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 februari 2013 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij zit je nu op te boeien op één of ander forum en die vrouw zit nu rustig thuis, zonder hoofddoek, een filmpje te zien. 't Is niet goed voor je hart jom.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() opboeien opboeien, ik boei mij helemaal niet op, in tegendeel, ik heb er nog steeds leut in. Die moet minstens de rest van 't jaar op haar knieën biddend doorbrengen om nog in de gratie te vallen van haren grote profeet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, je kent die vrouw? Dat is weer heel toevallig.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die vraag stelde VSK vroeger toch niet toen alle kinderen verplicht werden hun hoofddeksel af te zetten voor ze in het klaslokaal gingen. Of zou het dragen van een petje van je favoriete sportclub de les verstoren? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het schoolgaan dient om te studeren/leren , niet om te pronken !!!! Om het vanuit het geloof te bekijken: Geloof zit van binnen , niet aan de buitenkant !!!! Citaat:
mijn familie woont sinds 1830 in België , en daarvoor ook al in dezelfde streek !! De meeste van mijn familie zijn gelovig !! Ik ben (simpel beschreven) niet-geloofsgelovig / areligieus , ik moet van geloofsgeloof gene ene zak weten !!!! geloofsgeloven zijn verzonnen door enkele wacko's !! Om niemand voor de kop te stoten: geloof zit van binnen , niet aan de buitenkant !!!! Vooraleer ge't weet hebt ge ambras a la: iemand: mijn geloof is HET ware geloof !! anders: mijn geloof is DE ware !! nog iemand: mijn geloof , of jullie kop er af !! iemand anders: ik ben HET geloof !! nog iemand anders: I come from outerspace !! welk/wat is nu de ware ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 februari 2013 om 05:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar het over gaat is de hoofddoek, een religieus symbool en een symbool van onderdrukking en verknechting. Specifiek het religieuze is er in de publieke dienstverlening teveel aan en is zelfs onaanvaardbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is nu 590 miljoen euro ? Daar moet je geen tijd aan verspillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...30202_00455114
Het kon niet uitbijven... de groentjes, de nieuwe tsjeven dus voelen zich geroepen om te reageren. Die vragen nu een wettelijke regeling die het expliciet toelaat. Gelukkig zitten die in de oppositie en komt hier dus niks van. Dit geraakt zelfs niet in commissie, dus zeker nooit plenair. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() Doet deugd dat te horen. Ik vind dat hoopgevend.
![]() |
#74 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar moeten daarom onze symbolen verdwijnen omdat wij ons moeten aanpassen in naam der tolerantie, open mind, verdraagzaamheid, culturele inwijking... Waar eindigt dit proces? Waarom moeten zij zich niet aanpassen? Mogen wij dit in hun land van herkomst? -> waarom (niet)? Citaat:
Ook voor u dezelfde vragen boven.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nog wat obligaat protest van een vrouwenclub die het niet zo goed begrepen heeft : http://www.standaard.be/artikel/deta...30203_00455520
Hopelijk trekt de beslissing van het officiële net de rest van de actoren in het onderwijsveld ook in gang en kan daar ook een beslissing komen in plaats van het laffe gedoe van nu om alles individueel naar de scholen zelf toe te spelen. En mocht dit zo blijven, zullen de beslissingen daar moeten genomen worden. Buiten met die hoofddoeken. In een klaslokaal zijn geen moslima's noch katholieken noch vrijzinnigen. Er zijn alleen leerlingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar dan wordt hun vrije keuze ook beperkt. Stel dat ze een blauw uniform moeten dragen en de kleur van hun religie is GROEN.... Dan worden ze toch weer gediscrimineerd zeker.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maar ze vinden het wel goed dat een katholiek zijn kruisje of een priester zijn boord niet mag dragen en over keppeltjes en tulbanden zwijgen ze ook waarschijnlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anders krijg je binnen de kortste keren klaslokalen vol hoofddoeken en meisjes die niet meer naar de turnles mogen van hun broer of vader. Uniformen lossen niets op, ze gaan in een boogje om het probleem heen. |
|
![]() |
![]() |