![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hasjiesj roken in de buurt-VZW natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou het ook van Coluche komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ATM's met vingerafdrukpin, jawel. 100% Laatst gewijzigd door zonbron : 1 maart 2013 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm... Oude migranten sterven dan misschien wel jonger, maar ze zijn toch oud, anders waren het geen oude migranten he?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan je niet vergelijken, want dat zijn dan weer geen Turken.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat het een symptoom is van hoe de overheid haar onderdanen steeds vaker stuk voor stuk als misdadigers ziet (en behandelt).
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen met een lichte vorm van psoriasis die veel eelt aanmaken zoals ik hebben in de winter zelfs geen tekening meer op hun vingertoppen. Soms enkel nog kloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wees gerust: dankzij de EU worden we met de dag minder achterlijk:
- eerst ons een antidemocratische EU-grondwet in de maag splitsen tegen de referenda in Frankrijk, Nederland en Ierland in, en zonder ook maar om onze mening te vragen of de juiste grondwettelijke procedures te doorlopen, dat alles nog ondertekend door een premier van "lopende zaken"; - dan de ECB haar eigen voorschriften laten overtreden om de hele EU-bevolking straatarm te kunnen maken (door de euro te laten verwateren) op een paar bankiers na; - dan overal absurde veiligheidsmaatregelen invoeren; - dan een EU-politie- en krijgsmacht invoeren; - ons de islam opdringen om tweedracht te zaaien en de aandacht van hun machtsgreep af te wenden; - dan ons met 'biometrische' spionagepaspoorten opschepen: - en uiteindelijk, als we aan handen en voeten gebonden en gemuilkorfd zijn, wellicht na uitschakeling van het internet: de invoering van de dictatuur, annex politiestaat. Waren we maar nog wat achterlijker... Het kan voor mij niet achterlijk genoeg, in deze dingen!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ondertussen nog altijd geen antwoord...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom zou iemand zich een misdadiger moeten voelen omdat hij een betrouwbaarder paspoort krijgt ? Het is een reisdocument dat als het in orde is je langdurige controles in het buitenland kan besparen. Heeft niets dan voordelen toch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onafgezien van het feit dat eens men DNA in bezit heeft, men kan gaan screenen welke ziekten ik heb en in de toekomst mij ingeval deze ziektes zich voordoen uitsluiten van de soc. zekerheid waar ik al jaren voor betaald heb etc etc etc. Of misschien willen ze wel nagaan of ik werkelijk de vader van mijn kinderen ben... Wat verbiedt een verzekeraar om bij het afsluiten van een levensverzekering te vragen uw paspoort aan te bieden zodat hij uw DNA gegevens kan controleren. Ik veronderstel dat je 1984 van George Orwell gelezen hebt ? Als ze me dit vragen is het onmiddellijk klacht. Laatst gewijzigd door Stingray : 2 maart 2013 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kalm hé jong. Ik ben niet van een haas gepoept, en ik heb nog een paar andere levens te vullen ook.
We zouden zelf kunnen uitvissen hebben dat bij het wisselen van het paspoort .... Nog een verhaaltje, van een paar jaar geleden. In een Italiaans dorp waren heel veel blinden, in die mate dat de naburige geneeskundige faculteit van de universiteit er een diepgaand onderzoek naar ging voeren .... jaja, ze trokken allemaal flink van hun invaliditeitskas ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |