![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat opzicht lijken ze wel op Oost-Europeanen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het was pas toen ik een bestelling deed in de McDonalds in Sint-Niklaas dat ik besefte hoe moeilijk het is voor hun om ons te verstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten behoort Waals niet tot het officieel curriculum opgesteld door de Franse Gemeenschap van België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal een maat voor niks.
Niemand zal zo integreren dat hij zijn nationaliteit en persoonlijkheid ervoor wil opgeven. Wie dat denkt is er aan voor zijn moeite. Integratie is onmogelijk. Doen alsof is wel mogelijk.
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, die allochtonen die Nederlands leren , spreken in de praktijk toch al het plaatselijke dialect, maar op hun eigen manier, met hun eigen tongval. Laatst gewijzigd door meneer : 4 oktober 2013 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Nu goed, ik ken Duitsers en Koreanen die al heel hun leven in Rusland wonen, en hoewel ze zich zelf in hun hart nog Duitser of Koreaan voelen, zijn ze voor Duitsers of Koreanen gewoon Russen. Dat zie je ook bij de "Volksduitse", Duitsers die al eeuwen in Rusland wonen en terugkeerden naar Duitsland in de jaren 90. Voor Duitsers waren het gewoon Russen, en aanpassen ging erg moeilijk, veel keerden terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze zich maar eens de vraag stellen. Al die nieuwe Belgen, die zogezegde goed geintegreerde, wat die gaan doen wanneer hun land ooit zou in oorlog komen met een van de lidstaten en wanneer België hen zou mobiliseren. 't Loopt al verkeerd wanneer het nog maar een simple voetbalmatch betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan u desgewenst aan hele nesten West-Vlaamse blagaoimaokers, pezewevers, totentrekkers, valsaards en asociale hufters voorstellen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe het in Kortryk zit, kan ik u niet vertellen, maar in de zogenaamde 'lagere' sociale klassen in Brugge en omstreken worden de dialecten nog steeds behoorlijk 'zuiver' van vader/moeder op zoon/dochter doorgegeven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn er nu de liedjes en DVD's van Studio 100. Hiermee leren alle kindjes via K3,Mega Mindy en Kabouter Plop ,algemeen Nederlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast verdwijnt de lagere sociale klasse beetje bij beetje uit de Brugse binnenstad. De hoge vastgoedprijzen doen mensen met minder middelen uitwijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Dat klopt. 2) Het is - helaas? gelukkig? - niet zo dat de 'lagere' sociale klasse beetje bij beetje uit de Brugse binnenstad verdwijnt; de 'lagere' sociale klasse verdwijnt er MET RASSE SCHREDEN. Het lijkt haast een etnische zuivering.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 oktober 2013 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij kan geen bestelling doen in het AN ! Dat is het punt. Ik plaats op mijn jaarlijks evaluatie met mijn werkgever altijd volgende talen. Nederlands AN Frans Engels Ein bichen Deutch en west vloams en ik volg cursus Gents ( 15 jaar in Gent en nog "studerend") ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 4 oktober 2013 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |