![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
'n Vrouw kan geen geld of eigendom(men) hebben/erven zonder echtgenoot? Ik heb 'n 'vriend', maar omwille van z'n job (maandenlang op diverse locaties overal ter wereld) wonen we niet (meer) samen, ik weet niet eens hoeveel hij ermee verdient en heb er ook niets van nodig. Ik zie hem nauwelijks, maar soms is hij 'n paar weken 'op bezoek' bij mij, en dat werkt prima voor mij. Pas op, ik ben niet 'rijk', maar heb wel genoeg om niet te hoeven werken, noch 't sociale systeem te hoeven belasten m.a.w.; ik kan m'n eigen broek ophouden en hoef niet te 'hangmatten' op andermans kosten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() Ik heb een carrière van twintig jaar erop zitten in de industrie als verkoopingenieur voor een paar multinationals.
En daar trek ik een vol pensioen van. Je kan je schandalige lasterpraatjes beter achter je kiezen houden, madame die zelf nooit een vinger productief uitsteekt maar comfortabel teert op door anderen verdiend geld ("erven"). Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2013 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dur de comprenure ![]() Huisvrouwen worden niet tot de actieve bevolking gerekend. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2013 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf dan ook nergens dat ik 't 'verdiend' heb. Jij kan je lasterpraatjes dan ook maar beter achterwege laten, want of ik al dan niet 'productief' ben weet jij ook niet, wat ik wèl weet is dat ik i.t.t jou nóóit 'gedopt' of ge'leefloon'd heb!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog meer innuendo. Ik heb nooit geleefloond. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Beter verstaan: ze heeft geen inkomen uit werk nodig. . Citaat:
Jij bent ook al zo iemand die hier op politics.be over mij is komen liegen dat ik NOOIT gewerkt heb. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2013 om 11:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Voor mijn persoonlijk geval kan je naar mijn armoededraad gaan.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=147445 |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier geef ik verslag van mijn dopcarrière. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3854 Wat je misschien niet weet, dat is dat ik ook acht jaar huisman geweest ben met twee kleine kinderen. Volgens Maddox telt dat ook voor professioneel actief. Ik hoop dat we hierna on topic kunnen blijven. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2013 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het was u die huisvrouw geen werken vind. Het feit dat de overheid het niet meeteld voor pensioen maakt het niet minder werken als het huishouden goed gedaan wordt. En het topic. U en soortgelijken willen dat politici de problemen oplossen. We zien hoe goed ze daar in zijn, nietwaar.
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ideeën zijn nogal onmenselijk.
1 van de "oplossingen" is onmiddelijk inladen van vluchtelingen in zo goedkoop mogelijke bootjes die volautomatisch terug varen naar Noord Afrikaanse stranden. Misschien is het een optie oude reddingssloepen te kopen in India, Alang zou een ferme voorraad moeten hebben.
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Repetitief cynisch gebazel waar geen aandacht dient aan besteed, maar ja, ik ben nogal compassieus van aard. Tiens ik zie dat het woord compassieus geen google resultaat oplevert. Nochtans bestaat compassie. Meedogend, bedoel ik. Vele illegalen worden toch al gedeporteerd? Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2013 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uw voorstel om politici het te laten oplossen is nog minder realistisch en eigenlijk ironisch. Citaat:
Awel, van uw pensioentje kan men gemakkelijk 15 arme negerkes in een vluchtelingenkamp in Afrika in leven houden. In Europa maar 1, als er niet te veel aasgieren aan't karkas knabbelen. (waar was dat nu weer, een dwangsom €500 per dag als er geen goed hotel voorzien werd?) Citaat:
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de ongelijke verdeling van de rijkdom is m.i. inderdaad het hoofdprobleem, en het is er hier de draad niet voor om uit te leggen dat er veel efficiëntere en rechtvaardiger manieren zijn om te herverdelen dan de gangbare "remedies". En ik geef u gelijk: de grenzen sluiten is geen oplossing. De verzorgingsstaat maakt echter deel uit van het probleem. Ik waag echter wel te voorspellen dat er weldra geen reden meer zal zijn om de al dan niet gammele steven naar onze gewesten te wenden, want we leven op de pof, en de totale instorting op zijn Grieks is ook voor West-Europa niet ver meer af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een bepaalde levensperiode had ik niets meer. Dat (armoedeproblematiek) schept een sterke band met bijvoorbeeld bootvluchtelingen. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2013 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beetje moeilijk om de mijnen te gaan verplaatsen hé. En als we ze ginds aan het werk zetten om in de mijnen te werken, dan zijn we weer kolonialistische uitbuiters.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet door zandbakkistanezen hoor.
![]() |