![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, Frieda Brepoels zit al een tijdje niet meer in dat Europees parlement hoor. En veel Vlaamsgezinden gaat hij daar dus niet tegenkomen in dat Europees parlement. Laat N-VA die functie trouwens maar geven aan iemand die zich al iets meer bewezen heeft. Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 23 oktober 2013 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 oktober 2013 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tijd dat ze al die vlaggen en symbolen opbergen te beginnen met de belgische en vervolgens de vlaamse .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Gouverneur
|
![]() En wat zou er mis mee zijn om trots te zijn op je nationale symbolen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwaliteit van haar werk? Veel prestaties in het Europees parlement heb ik van Brepoels niet kunnen lezen in ieder geval. En dus kwaliteit? Het is maar te zien wat men hieronder verstaat. Maar uw kinderhand is blijkbaar vlug gevuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is des mensen. Op zovele en zo diverse vlakken. Tegelijk: symbolen zijn elementen van erkenning, herkenning, .. bla bla ... daar zijn bibliotheken vol van psychologische en sociologische studies beschikbaar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Het Oosten,
hebt U dit reeds bekeken? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=215 Mijn kinderhand is alvast niet zo vlug gevuld, wilt U mijn Sint zijn? ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 23 oktober 2013 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eren van de vlag en het vaderland is heus geen lachertje, op sommige plaatsen betekent het nalaten of inbreuken op de correcte uitvoering daarvan trouwens minstens een boete (zoals vroeger, niet deelnemen aan de verkiezingen bvb.) Maar... Party Time! ![]() Nationalisme... het is toch iets... Laatst gewijzigd door zonbron : 23 oktober 2013 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 oktober 2013 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooi dat U dat Indiaans/Palestijns (*) gedoe begrijpt. Ach... veel geduld/veel tijd, we zijn er nog lang niet uit... (*) Een moeilijke aangelegenheid waar ik me (nog steeds) niet alteveel mee bezig Laatst gewijzigd door zonbron : 23 oktober 2013 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een paar dagen geleden stelde ik hem voor de lol de vraag of zijn partij misschien ook overweegt om het vlaams parlement te bestormen met tanks, zoals de gelijkgestemden van het blok in griekenland (Gouden Dageraad) blijkbaar van plan waren. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ons-doel.dhtml Tot mijn niet geringe verbazing bleek Max de vraag heel ernstig te beantwoorden, dat dit teveel voorbereidingen zou vergen, militair getrainde eenheden en zware bewapening vergen. ![]() En nu komt hij af met een voorstel tot vlag met daarin het rune teken dat de IIde Panzer Division gebruikte. Volgens mij heeft onze Max er écht heel goed over zitten nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder moet je niet zoeken voor mijn voorbehoud te verklaren. Dat hij vlaams-nationalist is, is niets mis mee. Hij heeft dat trouwens met de paplepel meegekregen als zoon van Flor grammens. Die man schrijft al jaren een eenmansblad, waarvan hijzelf zegt dat het eigenlijk allemaal draait om zijn persoonlijke kijk op maatschappelijke thema's. Het is gewoon een opsomming van persoonlijke meningen. Dat kun je toch niet als bron gaan aanhalen over een bewering uit de losse pols over de loge & bracke/N-VA ? Ik begrijp trouwens nog altijd niet waarom men in n-va zo tegen de loge is, en op zijn best neutraal blijft tegenover de kerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |