![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is te weinig toezicht op de fabricatie, en de eventuele nevenwerkingen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De geneesmiddelenindustrie is 1 van de strengst gereglementeerde industriën. De productie van vaccins staat onder een even strikte en doorgedreven controle als voor elk ander geneesmiddel. Vooraleer een lot vaccins wordt vrijgegeven voor de markt, worden de specificaties van dat vaccin gecontroleerd. Die specificaties waar het vaccin aan moet voldoen worden opgelegd door geneesmiddelencommissies van de landen waar de fabricant van het vaccin een licentie heeft (een beetje kort door de bocht, de procedure is iets complexer dan hier uitgelegd). Het rapporteren van bijwerkingen is wettelijk geregeld, en is even streng als voor geneesmiddelen. In geval van pandemische vaccins is die zelfs strenger. De wetgever verplicht de licentiehouder dat elke nevenwerking dat gerapporteerd wordt aan de licentiehouder, doorgestuurd wordt aan de geneesmiddelenagentschappen van de landen. Via wettelijk vastgelegde termijnen wordt, op basis van die gerapporteerde nevenwerkingen, een risico-baten analyse gemaakt, en als dat profiel negatief uitvalt (de risico's wegen niet op tegen de baten), dan wordt de licentie ingetrokken of worden er beperkingen opgelegd. Dat systeem is niet waterdicht, maar het is al beter dan 50 jaar geleden toen er echt niks was. Zeggen dat er onvoldoende toezicht is op de fabricatie of op eventuele nevenwerkingen is dus kwatsj Citaat:
De rest van je quote is de moeite zelfs niet waard om op te reageren, want al lang weerlegd door de realiteit, of om het met jullie eigen woorden te zeggen, de Waarheid
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
|
![]() Citaat:
Om nog maar te zwijgen van de studies die aantonen dat vaccins niet werken. En dat vaccins zogezegd vele ziektes hebben geminderd, dat is ook een leugen. vele van die ziektes waren al op hun terugweg voordat vaccins geïntroduceerd werden. In de tekstboekjes toont men gewoon een deel van de curve, terwijl de curve al naar beneden ging voordat vaccins geïntroduceerd waren. Citaat:
Logisch toch? Zelfde met testosteron, ook een lichaamseigen stof. Maar bijlange niet gezond om rechtstreeks in te spuiten. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() exodus, geloof je alles zo lang het duidelijk tegen de "mainstream" ingaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Dat is de kwaal van deze tijd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
aluminium is één van de meest voorkomende elementen op onze planeet. uw lichaam heeft aluminium nodig om normaal te kunnen functioneren. De grootste inname vindt plaats via de voeding. Geschat wordt dat een normaal persoon dagelijks tussen de 1.6 en de 13 mg aluminium consumeert. Dat is meer dan dat er in het vaccin zit, elke dag opnieuw. Ik zou stoppen met eten Citaat:
nee, het veroorzaakt geen hersenbeschadiging. Het wordt door zijn wateroplosbaarheid binnen de 24 a 72 uur uit het lichaam verwijdert (na 24 uur is het al niet meer detecteerbaar in het menselijk lichaam). Kwik, dat is pas toxisch. De hoeveelheden die ge binnenkrijgt door visconsumptie zijn niet te onderschatten. Citaat:
Citaat:
uw eigen lichaam maakt squaleen aan. Uw eigen lichaam laat je immuunsysteem dus continu "op hol slaan" Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat dat Ab doet, is zijn probleem, niet het mijne. Hij is nu wel een gemakkelijk "voorbeeld" over hoe het er natuurlijk in de gehele gezondheidszorg aan toe gaat... quod non Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() In Amerika is het tegenwoordig de publieke opinie onder de moederkloeken (je weet wel, die hun kids naar de Chick-Fil-A pakken omdat het voor echte Amerikaanse waarden staat) dat de stijgende trend in de prevalentie van voedingsallergie te wijten is aan de door de communistische regering verplichte vaccinatie.
Dit terwijl de echt shockende zaak, de Amerikaanse voedingsindustrie, wordt gezien als volkomen acceptabel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk er het mijne van, jij het jouwe, en dat is ons beider goed recht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||||
|
![]() Citaat:
Deze stropop laat ik dan ook aan mij voorbij gaan Citaat:
vertel me eens exodus, want het verschil is tussen een "goede" insider en een "slechte" insider? Een goede insider bevestigt je vooringenomen oordeel? Ik ben in de eerste plaats een kritisch individu. Die vanuit haar basiskennis en haar ervaring elke informatie kritisch benadert. Citaat:
Citaat:
Citaat:
verder spreekt de wetenschap u alweer tegen: Vaccines with the MF59 adjuvant do not stimulate antibody responses against squalene. Citaat:
Vaccination, squalene and anti-squalene antibodies: facts or fiction? Citaat:
Het laat bvb gemakshalve weg dat de hoeveelheid squaleen gebruikt op proefdieren om die effecten te induceren een veelvoud is van de hoeveelheid in het vaccin Een seizoensgebonden antigriepvaccin bevat in Europa al sinds 1997 squaleen. Meer dan 40 miljoen mensen hebben sindsdien een antigriepvaccin gekregen dat dus squaleen bevat. De incidentie van serieuze adverse events is 1.4 per 100.000 toegediende dosissen, en is statistisch gezien niet te onderscheiden van een populatie dat geen vaccin gekregen heeft. Volgens jouw logica zou er nu in Europa een epidemie van het golfoorlogssyndroom uitgebroken moeten zijn. Waar is die?
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() De gedachte dat men vlees rauw kan eten, zoals americain hier, is angstaanjagend voor veel Amerikanen. Alles moet doorbakken en steriel zijn, in echte Amerikaanse "war on terror"-stijl. En het zal uiteraard niet steriel zijn als je [voer product in] niet gebruikt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zever dus. Waarom zou de informatie die ik hier plaats minder waard zijn als wat jij hier komt rondstrooien ? Waarom zou ik jou geloven en een ander niet ? Andere klokslagen als de jouwe , een greep uit de oude koekendoos : http://www.degezondepatient.nl/de-do...pril-2009.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wil je sensatie? Lees dan de krant. Wil je het nieuws? Dan moet je buitenkomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Effecten worden trouwens niet altijd toegeschreven aan een vaccin. Een kind die een allergie ontwikkelt, bv zal men zeker binnen de gewone geneeskunde niet direct en link leggen met een vaccin. Maar er zijn studies die aantonen dat het er wel is. Je kan altijd een welles nietes spelletje spelen. Maar ik denk dat voor iedereen dat deze materie bestudeert het duidelijk is dat het een miljarden industrie is die geen moer geeft om onze gezondheid, en dat er dikwijls scheef wordt omgesprongen met onderzoeksresultaten. Samen genomen met deze onafhankelijke studies die de negatieve gevolgen aantonen denk ik: better safe than sorry. Jouw devies lijkt me vooral: uit wiens hand men eet naar wiens mond men spreekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, ik ben blij dat het concept vaccinatie bestaat. zo'n 35 jaar geleden ben ik gebeten door een dolle hond. Zonder de behandeling met het vaccin , had ik nu al 34 jaar + gras omhoog aan't duwen geweest.
Nu kan ik als onmenselijke paranoïde psychopaat het forum teisteren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 oktober 2013 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat zou dan meteen bewijzen dat die vaccin eigenlijk niet heel goed werkt ! ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 24 oktober 2013 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind persoonlijk dat het prima werkt.
![]() |
#159 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer een protentionele dogmatische gelovige minder. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 28 oktober 2013 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |