![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#31221 |
Staatssecretaris
|
![]() Brusselmans heeft zijn carriere te danken aan zijn Nederlandse uitgever. Wat hij onlangs op onze nationale televisie ook nog eens onderstreepte. Dus daar sta je dan met je gelul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31222 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ik ken meer dan genoeg Nederlanders, zowel in mijn professionele leven als daarbuiten. En ik heb er geen ervaringen mee dat die mensen door mijn mede landgenoten onheus bejegend werden. Ik herhaal het nog maar eens (maar blijkbaar valt dit telkens in dovemans oren): op het werk werken wij samen met Nederlandse onderaannemers die bij ons optreden als ploegbaas. Omdat er bij ons een tekort aan die mensen is en in Nederland de bouwsector blijkbaar te weinig werk heeft. Dat loopt prima tot tevredenheid van beide partijen. Als (amateur)muzikant kom ik af en toe in aanraking met Nederlandse bandjes. Altijd leuke avonden mee beleefd. Op onze nationale televisie zijn verschillende Nederlanders graag geziene gasten. Ik denk hierbij aan Boskamp en Mulder. Daarnaast zijn ook mensen als Teeuwen en Maassen hier erg populair. En ga zo maar door he. Als je daadwerkelijk zulke problemen ondervindt zou ik maar eens goed in de spiegel kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31223 |
Banneling
|
![]() Daar twijfel ik niet aan. De grootste massa-moordenaars uit de geschiedenis van dit continent hebben bij jouw uiteraard een streepje voor. De 2de grootste massa-moordenaars, die uit Vaticaanstad blijkbaar nog veel meer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31224 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Dit is echt een dieptepunt, zelfs voor jouw doen, Calvinist. Schaam je.
![]() |
![]() |
#31225 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Schijten op mensen aan wie je veel hebt te danken. Dit is zo typerend voor de mentaliteit van de Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31226 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vlaanderen was slechts enige tijd gedeeltelijk bezet door Lowie Kators, gedurende 20 jaar volledig door het revolutionaire Frankrijk, en twee maal vier jaar door Duitsland en dat was het zo ongeveer. Citaat:
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31227 |
Banneling
|
![]() dat gezeik en geschijt van brusselmans blijkt ook goed te scoren bij het nederlandse publiek...helemaal ook niet verwonderlijk natuurlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31228 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31230 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vlaams nationalisten zien we hier zelden. Blijkbaar hebben onze media veel affiniteit met zeiken ,kommer en kwel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31231 |
Banneling
|
![]() vlaams nationalisten zijn ook oersaai,zuur en gefrustreerd... dus slecht voor de kijk en leescijfers!!!
Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 24 oktober 2013 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die columnist zal het dan natuurlijk ook aan zichzelf te danken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Spanjaarden hebben zich weliswaar (misschien) als bezetters gedragen maar in jure was dat geen bezetting of annexatie. Filips was graaf van Vlaanderen, hertog van Brabant enz.... Dat was een personele unie met Spanje. Maar in Duitsland waren evenzeer wrede godsdienstoorlogen. En daar is dat dus een binnenlandse oorlog zonder bezettende macht. Zo relatief is het allemaal. En tegen welke heerser/vorst zijn de Vlamingen niet in opstand gekomen...? Merkwaardig toch wat een braaf volkske het nu geworden is, als men dat allemaal nagaat..... Maar men begrijpe me niet verkeerd; ik ga natuurlijk niet het Spaanse regime verdedigen!
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 24 oktober 2013 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31235 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat jij dit toeschrijft aan de zogenaamde mentaliteit van de Vlamingen maakt van jouw de enig misselijkmakend figuur in deze discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31236 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31238 |
Minister-President
|
![]() Nergens heb ik beweerd dat alle Vlamingen hollanderhaters zijn, Ik heb in mijn leven ook vele fijne Vlamingen ontmoet. Tegelijkertijd is België het enige land waar ik onbeschoft ben behandeld puur en alleen omdat ik uit Nederland kom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31239 |
Staatssecretaris
|
![]() Tsja, klootzakken heb je overal. Omgekeerd gebeurd ook hoor. En Fransen krijgen ook wel eens op hun kop in Duitsland en omgekeerd. En op vakantie zijn engelsen ook al de kop van jut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31240 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het ligt altijd aan de mensen zelf en nooit aan de Vlamingen. Overigens de Nederlanders die een paar dagen Belgie of Antwerpen doen, zijn vaak wel enthousiast over Belgen. |
|
![]() |
![]() |