![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als prof. die bijna op emiritaat is hoeft hij zich helemaal niet meer populair te maken. Hij zegt gewoon zijn gedacht. |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga niet checken wat jij je zélf niet eens goed herinnert. Ik hoefde deze ene draad maar te volgen om te weten dat je liegt dat je zwart ziet.
Van s'morgens vroeg tot s'avonds laat zit jij op dit forum te lullen. Elke dag opnieuw. Eender wanneer ik hier kom kijken, altijd kom ik jou tegen, en altijd druipt je ziekelijke haat voor De Wever en zijn partij er van af. Ik pak inderdaad de traditionele partijen aan, maar ik pak hen op FEITEN. Ik kom met ARGUMENTEN. Ik zit mijn gal niet VOORTDUREND te spuwen op één persoon, en ik zal zeker NOOIT iemands kleding gebruiken om op hem of haar te spuwen. En last but not least, ik heb De Wever nooit in de bloemetjes gezet zoals jij insinueert. Ik heb hier wel al meer dan één keer laten weten wat mij destijds aan De Wever stoorde. Vergeleken met wat de traditionele partijen op hun kerfstok hebben aan leugens en kiezersbedrog is dat maar héle slappe koffie.
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een consequente liberaal is De Grauwe dus niet. Maar dat weten we al langer dan vandaag.
|
|
|
|
#244 |
|
Banneling
|
Dat is een heel andere discussie.
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Banneling
|
Iets uit de illegaliteit halen is niet hetzelfde als iets goedpraten.
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik geloof graag dat jij dat zou willen, maar toch strookt het liberale standpunt van De Grauwe inzake liberalisering van drugs niet met het rookverbod dat de liberalen mee goedkeurden.
Ik zie geen verschil met de handelswijze van de Groenen die drugsgebruik al veel eerder wilden legaliseren ( wat een halfsslachtig gedoogbeleid tot gevolg had) maar die tegelijkertijd chocolade sigaretten wilden verbieden.
|
|
|
#249 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#250 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Voor je iemand verwijt, best eens je eigen raad opvolgen. 'Deze of gene' wordt enkel gebruikt als 'persoonsaanduiding'....
|
|
|
#251 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb De Grauwe gisteren gehoord in Café Corsari. Wat die man vertelde was zeer zinnig. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat u blindelings belgofiel De Grauwe napraat, is nu echt niet verwonderlijk. |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu, mij niet geladen, ze doen maar. En we zullen zien of het Antwerps beleid ter zake iets zal opleveren. En of dat 'één-gram-De-Wever' zijn 'gram' zal halen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 november 2013 om 09:41. |
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben hier wel al van in het prille begin en heb, in tegenstelling tot jou, nooit anders dan onder dezelfde nick gepost.
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus hier niet komen janken en zeker niet de 'moraalvrouwe' komen uithangen a.u.b. . Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 november 2013 om 09:39. |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens, ik sleur er hier De Wever bij, net zoals de interviewer tijdens het gesprek met De Grauwe er De Wever 'bijsleurde' in Café Corsari. Of heeft die ook een fascinatie voor De Wever... De journalist opperde dat De Wever nog een meer repressief beleid wilde voeren op dit vlak. Bovendien vond De Wever -volgens de journalist- dat 'het niet de taak was van de overheid om de kwaliteit van wiet te controleren'. En vrij stupide opmerking van één-gram-Bart overigens, want 'de overheid doet niets anders dan dingen controleren die te maken hebben met de volksgezondheid' dixit De Grauwe. En meteen veegde hij dat belachelijk argument van één-gram-Bart meteen van tafel. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 november 2013 om 11:03. |
|
|
|
|