![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik jank noch hang ik de schoolmeester of moraalridder uit. Jij zou echter echt eens voor de spiegel moeten gaan staan om te kijken wie daar staat. Op alle drie de genoemde punten kan er immers niemand tegen jou op.
|
|
|
|
#262 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door BBB : 19 november 2013 om 11:11. |
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En u moet niet zo zagen over 'dubbelnicks'. U weet er niets van. Of alles. Want, als men alle dubbelnicks van de Vlaams-nationalisten op dit forum zou moeten bannen, dan zaten deze laatsten in de vaak belachelijke polls op dit form waarschijnlijk dik in de minderheid. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 november 2013 om 11:12. |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Banneling
|
Laten we dan beginnen met een spelletje dubbelnicks ontmaskeren. Wie begint? Ben echt nieuwsgierig naar de redultaten.
Laatst gewijzigd door BBB : 19 november 2013 om 11:29. |
|
|
|
|
|
#265 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar mens, als dit uw bijdrage moet zijn op dit forum, ga dan maar petanque spelen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 november 2013 om 11:22. |
|
|
|
|
|
#266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Banneling
|
Voelter iemand zich in nauwe schoentjes . Bang dat zijn dubbelspel uitkomt en dat hij beschuldigingen aan anderen niet hard kan maken? Of hoe moet ik deze onbeschofte reactie anders kaderen?
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wanneer Vlaams-nationalisten zoals u niet meer weten van welk hout pijlen maken, dan beginnen ze op de man te spelen en gaan ze zoeken naar mogelijke 'dubbelnicks' van de tegenstander of naar 'taalfouten' van de politiek opponent. Geestelijke armoede troef daar bij u zo te zien.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 november 2013 om 11:38. |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gisteren was het rode poon, in geklaarde boter met spinasie en aardappelspoemp.
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je moet er niet andermans dubbelnicks bijsleuren om onder te sneeuwen dat IK, in tegenstelling tot jou, nooit anders dan dezelfde nick gebruikte. Wie hier van in het prille begin op een fatsoenlijke manier postte leerde niet alleen zijn pappenheimers kennen, hij kon zelfs moderator worden, achter de schermen kijken, en bronnen aanboren waarvoor de gewone forummer verstoken blijft. Snap je?
|
|
|
|
#272 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En welke zijn de andere dubbelnicks. Gewoon om te weten welk vlees ik hier in de kuip heb. |
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dat het mij stoort want ik heb je al veel langer door. Waar het mij om gaat is dat je mij op mijn aantal postst beoordeelt, terwijl je er zelf onder je andere nick liefst 39.665 op je actief hebt staan. Het aantal posts zegt bitter weinig over een forummer. De inhoud van zijn posts daarentegen spreekt boekdelen.
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je geeft nochtans al zélf het antwoord op je vraag......
|
|
|
#276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoek eens wat posts op die door Hallebarde gepost zijn, en laat me weten als je Gwylan NIET herkende.
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het was van het beste wat hier ooit te lezen is geweest. Naar mijn mening toch. |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Banneling
|
Ben benieuwd of het Oosten zelf met zijn/haar dubbelnick voor de dag durft komen.
|
|
|
|