![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe Racistische ben jij? (0-10) | |||
0 - Helemaal niet, ik sta vrij voor eender huidskleur, ras, cultuur of religie. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
2 - Een beetje, ik sta vrij voor eender huidskleur of cultuur - maar niet voor religie. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
2 - Laag, ik sta vrij voor eender huidskleur of ras, maar niet voor cultuur of religie. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
8 - Ik vindt mensen van een andere huidskleur maar niks, wil ze liever niet in mijn buurt. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
2 - Ik sta vrij voor eender welke huidskleur of ras van mens ook, maar kan andere culturen/religies niet uitstaan. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
0 - Ik sta vrij voor elke ras of huidskleur |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
4 - Ik sta vrij voor bijna elke ras of huidskleur buiten de zwarten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
4 - Ik sta vrij voor bijna elke ras of huidskleur buiten Arabische afkomst |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
4 - Ik sta vrij voor bijna elke ras of huidskleur buiten - anders dan op lijst, geef aan |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
0 - Iedereen is welkom als ze maar aanpassen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
2 - Iedereen is welkom, buiten de Islam |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
7 - Ik heb zelfs iets tegen Chinezen of Japaners, heb liever geen migranten |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
7 - Ik heb zelfs iets tegen Oost-Europeaanen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
7 - Ik heb iets tegen homos |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
0 - Ik heb niets tegen homos |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
? - anders, leg uit |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door moestuin : 27 november 2013 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb elders een idioot gehad die niet naar Harry Potter wou kijken. Omdat een pratende slang des duivels is. Echt. Laat die gevoelens die anders zijn dan de massa maar lekker thuis, of je krijg het te verduren. En dat ligt niet aan de massa, dat ligt aan het individu dat anders is. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar dat komt omdat het geheel niet mijn ding is !! Dat van die slang interesseert me zelfs niet !! [OFF-Topic] Peter Jackson heeft veel leukere films gemaakt: Braindead & Bad Taste ![]() [/OFF-Topic] Citaat:
En wat als de kudde het mis heeft ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||||
![]() |
![]() |