![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De discussie die moslims dan hebben is hoe ver ze willen gaan in het opleggen van de regels. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Heineken is rotzooi. Het verkoopt inderdaad omdat er een marketingmachine achterzit, maar bier zou ik het niet noemen. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik moet trouwens zeggen: hoed af voor �*lle regeringspartijen in deze vrij moeilijke tijd! Zij hebben hun pluimen wel verdiend. Edoch, andere partijen, de traditionele schreeuwers aan de kant, hebben niets verdiend. Ofte: 0.00/10 . Zo simpel ligt het. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat uw grootvader daarmee te maken heeft, indien gij belg zijt vermoedde ik dat ge genaturaliseerd zijt. Heb ik geen probleem mee maar heineken "bier" noemen is een belediging voor bier. Geen enkele belg, vlaming of waal zou dat doen gezien bier letterlijk het enige is waar wij als belgen trots op kunnen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
Evenmin als het leegmelken van Vlaanderen tot meer heil en glorie van de francofonie die niet mag verarmen en voor wie de elementaire sociale samenlevingswetten ondergeschikt zijn gemaakt aan de grote francofone bekrompen prioriteit. De Spa en de andere Vlaamse vazallenpartijen mogen inderdaad fier zijn op hun collabosamenwerking tegen de elementaire belangen van Vlaanderen in. Nu nog alle Vlamingen wakker maken en ze zullen hun verdiende beloning krijgen bij de volgende verkiezingen.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet slecht. Minstens tot 25 mei 2014 ben jij een zeer gelukkig mens. Wij gunnen je dat. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#30 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door robert t : 3 december 2013 om 13:43. |
|||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Genoeg gezeverd over bier nu. Wat over de andere zaken: de inhoud en het pak slaag. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit de koelkast van het Poolse winkeltje vlakbij haalde ik al verschillende kubieke meter blikken vol érg lekker Pools bier op basis van gerstemout:
Kasztelan (alk. 5,7%), Perła (alk. 5,6%), Tatra (alk. 6%), Żubr (alk. 6%), Żywiec (alk. 5,6%) In diezelfde koelkast van datzelfde Poolse winkeltje vlakbij staan er nog méér merken/soorten die ik absoluut wil leren kennen. Eenieder die bij zijn biertje graag een in azijn opgelegde haringfilet soldaat maakt, kan ik van harte een bezoek aan dat Poolse winkeltje aanraden. Wat ik wel een beetje spijtig vind: de al dan niet gerookte worsten en stukken hesp zitten er altijd in plastic verpakt. Gelukkig staat op dinsdag, donderdag en vrijdag mijn favoriete Italiaan met zijn uitgebreide assortiment Italiaanse salami en worsten op de markt. Plastic verpakking is er alleen voor de spirelli, fedelini, spaghetti, vermicelli, penne, ... Wat jullie zéker eens moeten proberen: 'trippa'. Mmmmmmmmm, lekkerrrrrrr! Bij de Algerijn haal ik: dadels, gedroogde vijgen, olijven, noten. De Vlaamse bakker zorgt voor uitstekend volkorenbrood. Bij de Vlaamse beenhouwer koop ik varkenshaasjes, bloedworst, droge worst en af en toe gehakt. Bij nog een andere Vlaming koop ik wel eens een stukje kippenborst, of een konijnenfilet. Groenten en fruit kan ik van nóg een andere Vlaming kopen. Hij staat eveneens op dinsdag, donderdag en vrijdag op de plaatselijke markt. In de delicatessen-zaak van de Hongaarse mevrouw een beetje verderop haal ik dingen als peperkoek met gember, peperkoek met sinaasappel, peperkoek met vijgen, paprikasaus en mosterdpoeder. Bij de SP.a kan ik niks kopen en wat die SP.a 'gratis' weggeeft, kan ik missen als kiespijn
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hioe bedoel je? Ivan de Vadder voert toch al een hele tijd de verkiezingscampagne van de SP.A?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"De multiculturele Vlaams-nationalist" Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 december 2013 om 19:40. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze kunnen niet allemaal overleven op goedkope cara-pils.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom niet, er zijn zelfs internationalistische nationalisten...
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Minister-President
|
Over bier en alcohol in het algemeen kan ik niet meepraten, evenmin als over allerhande voer voor carnivoren, maar eet u dan als belgo-nationalist uitsluitend Belgische dadels, gedroogde vijgen, en olijven ?
|
|
|
|