![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() Dat die zwarten hun franke muil houden ja,of ze kunnen vertrekken ...... !!
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 24 oktober 2013 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel mensen bij het CGKR vieren (zelf) sinterklaas ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Aldi: Chocoladen Zwarte pieten en 2 soorten Sinten: Witte & donkerbruine...
Volgend probleem voor de VN: bij de 3 koningen is er óók een zwarte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Lef; wìtte koningen/wijzen die uit 't Oosten kwamen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Europees Commissaris
|
![]() Een kompromis zou zijn dat Sint met Piet blijft maar dat ze afwisselen.
Konkreet: dat om de twee jaar de Sint naast zijn paard loopt met een loodzware zak over de schouder, terwijl Piet vrolijk in het zadel zit te niksen en met de handen wuift. ![]() En daarmee kan dan deze over het paard getilde diskussie ophouden. Want wat sommige mensen toch allemaal niet op hun paard doet zitten... ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 4 december 2013 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bestaat er een zwarte kerstman?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit het grootst bewaarde staatsgeheim van heel Nederland en België, waarbij degene die zich per ongeluk verspreekt heel zijn leven schuldgevoelens heeft voor die tere kinderzieltjes, wordt nu met zo'n onnozel gedoe van een achter achter achter achter achternazaat van een goed behandelde slaaf (anders zouden er geen nazaten zijn) meent zijn compensatie te moeten krijgen. Waarom gaan die mensen niet gewoon naar de landen waar ze zo graag gebleven waren (nu ja, hun achter achter achter achter achtervoorouders dan). Waarom gaan ze dan naar die racistische slavendrijvende Nederlanders?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Van de hoogste toren gooien dat gespuis van het CGKR.
Als het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie zélf zegt dat er geen sprake is van racisme is er ook geen gezever nodig over ONZE volksgebruiken. Dat centrum zit vol met crapuul dat uit landen komt waar het al racisme en discriminatie is dat de klok slaat, en dat onze volksgebruiken wil vervangen door de hunne.
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meesten vieren geen Sinterklaas maar Mohamed, de profeet van Allah. De profeet is bruin, en Allah ook.
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mannekes, mannekes (en meiskes)
Ik ben allang vragende partij wat betreft een debat rond zwarte piet ! In de jaren zestig, toen ik nog bij de Sint op schoot mocht, was het normaal dat Pieten zwart zagen, de goeie sint stuurde zijn schimmel immers over de daken en zond zijn pieten door de roetovergoten schoorstenen om de pakjes te bezorgen ! Mijn respect voor de dienaar van de Sint was groot want hoe hij die kachel bij mijn grootouders van aan de binnenkant open kreeg, heb ik nooit begrepen, de pakjes lagen immers altijd op oma's bed........en geen greintje roet op die pakjes ! Natuurlijk zag hij zwart ! In deze tijden ligt het moeilijker, de kolenkachels zijn verdwenen en werden vevangen door radiatoren en convectoren, probeer daar maar eens een pakje door te krijgen, gelukkig dat veel wenscadeaus de dag van vandaag een flat screen hebben of ze zouden zich daar in Spanje serieus moeten herbronnen. Daar bovenop riskeert de goeie Sint ook nog gasboetes (geen steenkoolboetes) want het lijkt me lang niet overal toegelaten om zomaar met een paard over de daken te bewegen. Wat er ook van moge wezen, je krijgt het echt niet meer verkocht dat Pieten zwart zien. Het is dus tijd voor vernieuwing, in Nederland zijn het voortaan blauwe pieten, meen ik ergens gelezen te hebben, lijkt me logisch want de Nederlanders kennende, zal de verwarming niet te hoog staan 's nachts, die arme pieten zien blauw van de kou. Voor ons land, zou ik opteren voor groene Pieten, moge het gebruik van groene energie daarmee gestimuleerd zijn ! Maar dit bericht zou niet waardevol zijn, mocht ik niet eindigen met een gedachte ter overweging : zou het niet raadzaam zijn om van (voorlopig zwarte) Piet een knelpuntberoep te maken ? Het werpt mijns inziens een heel ander licht op de zaak. Uw reacties zijn meer dan welkom ! Noorman |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() Dat is voorbijgestreefd. Net zoals Sinterklaas of zwarte Piet die langs de schouw komt. Zijn er nog wel altijd schouwen in appartementen of in nieuwe huizen en die in de woonkamer uitkomen. Het worden er steeds minder in ieder geval. En als de Piet niet meer door de schouw komt, moet hij ook niet meer zwart zijn.
Laatst gewijzigd door system : 4 december 2013 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Minister-President
|
![]() Niks voorbijgestreefd, mijn kleinkinderen tekenen deze periode alle dagen Sinterklaas en zwarte Piet, gele, rode en groene pieten bestaan niet.
|
![]() |
![]() |