![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegene die zich laten doen. De anderen winnen.
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelf voel ik me het comfortabelst in een broek en een T-shirt en ik gun anderen dat ze zichzelf ook op hun best kunnen voelen. Als sommigen zich het best voelen met helemaal niets aan, dan moeten zij zo kunnen rondlopen, zelfs achter het loket.
EDIT: schrap dat van dat loket. Wil de discussie niet in het belachelijke trekken. Het moet een serieus bespreekbaar onderwerp zijn. De acceptaties van euthanasie en homoseksuelen gebeurden ook niet in één stap. Laatst gewijzigd door Robinus V : 12 januari 2014 om 00:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat de dames hier, die denken dat dat dan slechts deernes zijn die zo lopen, die kan ik gerust zeggen dat dat helemaal niet zo het geval is. Anders moeten ze maar eens naar een shik galabal gaan, waar al die pretentiewijve beladen met juwelen in hun alles onthullende avondjurken rond flaneren. Het is allemaal schijn bedriegt. Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2014 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fantasie is het probleem niet. De hypothetische situatie is dat wel.
Maar het is een feit, een cultuur die naaktheid gelijkstelt aan "vrij te nemen seks", is nogal debiel. Dat er religie aan geknoopt word, veranderd niks aan de debiliteit.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt wel naakt gehuwd, waarom zou men dan niet gewoon naakt mogen lopen.
http://www.hln.be/hln/nl/3807/Fun/vi...-trouwen.dhtml http://www.vandaag.be/bizar/65124_to...-huwelijk.html Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2014 om 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het hoeft trouwens niet altijd opwindend te zijn. Bekijk de mensen eens goed op straat, en zie hoeveel lelijke, zelfs walgelijke personen daar tussenlopen. En stel je die monsters naakt voor, en dat ze tegen je aandrummen in een overvolle metro...Bêêêêrk ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik iets lelijk vind, IS dat voor mij lelijk. Zelfs als jij dat heel mooi vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gij liever gekleed loopt is uw goed recht, geen enkele naaktloper die zich daaraan zal ergeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al eens gevochten in uw blote flikker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kun je beter vechten verbieden dan naakt lopen. Dat is nog begrijpelijk. Naakt lopen verbieden is krankzinnig. Wat mij betreft mag iedereen leven zoals hij wil, met of zonder kleren. Wie naakt wenst te lopen is geen misdadiger hé.
Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2014 om 01:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De videoclip waar Miley naakt op een sloopkogel te bewonderen is, heeft de prijs voor beste video in de wacht gesleept. Mensen weten niet alleen muziek te waarderen, maar staan meer open voor bloot als over het algemeen wordt gedacht.
http://www.allesuit.nl/bloot.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Tsja, hopelijk dan wel met condooms, of anders zal 't aantal kindjes hier weer de pan uitswingen. En we hebben nu al genoeg miserie met die moslimakweekmachines. Mochten zulke toestanden toegelaten worden... Ik zou verhuizen naar het buitenland. Wat ik trouwens toch al van plan ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een discussie voor binnen 50 jaar schat ik. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 januari 2014 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |