Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: sociale voordelen bijtellen bij het inkomen...
Ja 8 80,00%
Nee 2 20,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 februari 2014, 09:28   #21
Fiscoman
Provinciaal Statenlid
 
Fiscoman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2013
Berichten: 623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Als jij op je venootschap keiveel belastingen moet betalen zou ik maar eens uitkijken naar een andere boekhouder.
Ik bezit heel wat vastgoed welke ondergebracht is in een vastgoedvenootschap. De inkomsten die overblijven na aftrek van de kosten herbeleg ik steeds in ander vastgoed zodat ik geen belastingen betaal.
Uitgestelde meerwaarden dus. Ik zou maar eens uitkijken naar een andere boekhouder.

+ Onze vriend heeft het over vastgoed bewoond dooor zaakvoerders, totaal verschillend van een patrimoniumvs.
Fiscoman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 09:32   #22
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik weet niet welk profiel vanjobs jij kijkt, maar er is meer dan werk genoeg.
Mijnheer, ik werk bij een toeleveringsbedrijf van Ford Genk en eind dit jaar zijn wij onze job kwijt. Er komen in 1 klap 10.000 werklozen bij. Ik laat dan de vele duizenden andere Limburgers buiten beschouwing die recent hun job verloren. In augustus 2013 mochten 40 mensen van mijn bedrijf vroegtijdig vertrekken. 37 zijn werkloos en eentje volgt een opleiding.
Zowat alle grote bedrijven zijn uit Limburg vertrokken maar de overgebleven kmo's hebben geen werkaanbiedingen.
Er is een task-force opgericht met professoren, bedrijfsleiders, ... en die beloven beterschap ... over ten vroegste 15 jaar.

Laatst gewijzigd door demonen : 4 februari 2014 om 09:32.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 11:33   #23
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Mijnheer, ik werk bij een toeleveringsbedrijf van Ford Genk en eind dit jaar zijn wij onze job kwijt. Er komen in 1 klap 10.000 werklozen bij. Ik laat dan de vele duizenden andere Limburgers buiten beschouwing die recent hun job verloren. In augustus 2013 mochten 40 mensen van mijn bedrijf vroegtijdig vertrekken. 37 zijn werkloos en eentje volgt een opleiding.
Zowat alle grote bedrijven zijn uit Limburg vertrokken maar de overgebleven kmo's hebben geen werkaanbiedingen.
Er is een task-force opgericht met professoren, bedrijfsleiders, ... en die beloven beterschap ... over ten vroegste 15 jaar.
Vergeten : de gemiddelde leeftijd vd ontslagen Ford-werknemers is 50 jaar.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 12:45   #24
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.489
Standaard

Ja, en mensen aan de lopende band werkzaam, zijn meestal niet de hoge IQ hoog opgeleide mensen, maar laten we zeggen de gemiddelde man die inderdaad door de structuur van werken in de lopende band erin slagen om effiicent een auto te assembleren door als autistjes samen te werken aan die grote puzzel georchestreerd door een legertje ingenieurs.

Maar in feite zul je du sinderdaad niet direct een job vinden die zo vet betaalt bij een kleine KMO, en daar knelt gewoon het schoentje. De meeste willen dezelfde manier van werken terug een gelijkaardige job doen met dezelfde vorm van inkomsten en dezelfde afstand van hun huis. Laten we zeggen tijdelijk ontstaat er een vacuum en na een tijd wordt die leegte ingevuld. Iemand die niet bij de pakken blijft gaat met zijnen auto elke dag 50km pendelen en werk vinden.. een ander blijft op zijn gat zitten en wacht tot het uit de hemel valt.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 12:56   #25
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 77.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ja, en mensen aan de lopende band werkzaam, zijn meestal niet de hoge IQ hoog opgeleide mensen, maar laten we zeggen de gemiddelde man die inderdaad door de structuur van werken in de lopende band erin slagen om effiicent een auto te assembleren door als autistjes samen te werken aan die grote puzzel georchestreerd door een legertje ingenieurs.

Maar in feite zul je du sinderdaad niet direct een job vinden die zo vet betaalt bij een kleine KMO, en daar knelt gewoon het schoentje. De meeste willen dezelfde manier van werken terug een gelijkaardige job doen met dezelfde vorm van inkomsten en dezelfde afstand van hun huis. Laten we zeggen tijdelijk ontstaat er een vacuum en na een tijd wordt die leegte ingevuld. Iemand die niet bij de pakken blijft gaat met zijnen auto elke dag 50km pendelen en werk vinden.. een ander blijft op zijn gat zitten en wacht tot het uit de hemel valt.
Veel mensen kunnen zich geen tweede wagen permiteren en met het openbaar vervoer op de boerenbuiten gaat het erger naar kwaad.
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 13:03   #26
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD Bekijk bericht
De sossen geven nog iets aan de bevolking. De Tjeven denken dat ze nog altijd kunnen concureren met de BRIC landen waar ze lonen hebben tegen 1/3 van de onze en waar al onze Europese bedrijven naar verschuiven.

Ze hebben in China en India ook ingenieurs. Met de honderd duizenden.

Toen ik de Europese kandidaat van de CD&V zag spreken in de 7de dag, kreeg ik buikkrampen. Eerst economie dan sociale bijstand.

Wat als de economie nog verder de dieperik gaat ? De mensen op straat sjotten,
de tering naar de nering zetten ?

Inderdaad. De mensen uitmelken.
Economie is het resultaat van duizenden keuzes die mensen maken. Als ik een hamburger kies ipv een gezond stukje vis, heb ik een deel van de economie bepaald. 1 stem op 10miljoen is een druppel op de emmer, maar 10.000 druppels kunnen de emmer doen overlopen of leeglopen.
Daarmee gesteld, dat economie de resultante is van ons gedrag allemaal tesamen. De keuze van miljoen belgen om producten goedkoper te kopen, en daarmee de tewerkstelling in Belgie te ondermijnen, is het resultaat van de economie. dat zijn miljoenen belgen die zeggen ik vind de arbeid van belgie te duur en koop liever die tv uit korea, die auto uit china, die wasmachine uit duitsland etc

Dankzij de economie, kunnen we allemaal geld verdienen, en geld verdienen bij socialisten is iets vies, iedereen aan het minimumloon lijkt hun leuze. Ik zou liever hebben dat iedereen 300.000euro verdient. Daarmee is dan denk ik duidelijk gesteld dat socialisten en liberalen toch een verschillende visie hebben wat een mens zou moeten, mogen kunnen, en graag met veel liefde voor zijn vak effictief zou ideaal genomen verdienen.

Wat het socialisme doet met de economie is voor mij glashelder. Zij sponsoren meestal 'prioritaire sociale' problemen, maar op een manier dat je de economie negatief beinvloedt. Dus zij zorgen dat mensen geld krijge nzonder werken. Op zich voor een terminaal kankergeval als goed voorbeeld geen probleem, voor iemand die bvb een leefloon krijgt omda thij uit de markt is geprezen door de hoge lasten op arbeid, vind ik dat zonde. Het is zonde dat we 1miljoen mensen permanent werkloos houden, en het is zonde dat we die mensen niet aktiveren.

Waarom is dat aktiveren nu goe dzul je zeggen ? In feite voegt hun arbeid zich als toegevoegde waarde bij onze economie, en kan hun arbeid ervoor zorgen dat ons BNP extra groeit... Dat is volgens mij de grootste betrachting erachter. Onze economie wort efficienter, dynamischer, groeit verder en dat moet je vooral bereiken met mensen aktiveren. Niet zozeer belangrijk dat iedereen onvoorwaardelijk gaat werken, maar vooral zorgen dat mensen mee draaien, zich geintegreerd voelen, en zich geen profiteur voelen zoals ons systeem dat nu bestempelt. Dus denk ik toch dat de focus anders is dan wat jij daar zit te schetsen met een oneliner

Laatst gewijzigd door brother paul : 4 februari 2014 om 13:04.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 13:12   #27
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Veel mensen kunnen zich geen tweede wagen permiteren en met het openbaar vervoer op de boerenbuiten gaat het erger naar kwaad.
Kijk ambtenaren redeneren in budgetten, de privé redeneert in rendemetn. Als je 20.000euro kunt verdienen door een auto te kopen, dan koop je toch een occasie van 5000 euro ? En als het niet lukt met de auto dan koop je een scooter van 2000euro ?? Wat wil je nu vertellen, dat mensen geen werk hebben omdat ze zich niet kunnen verplaatsen ?

Vroeger ging men 12u/dag werken, en 1 uur met de fiets 20-30km ver verplaatsen om uw dagelijks brood te verdienen. De mensen deden het toen wel, en nu kunnen ze niet 20minuten op een scooter zitten als het regent en 30 minuten in een auto zitten

Omdat ze inderdaad wiskundig gezien, elke burger als kleine economist zijn egoistische rekening maakt, en vaststelt dat hij 3000euro moet spenderen aan vervoer per jaar om 20.000euro te verdienen, waarvan dan 17.000euro netto overblijft. Terwijl hij standaard 15000euro steun krijgt. Als hij zijn kinderopvang nog bijtelt, constateer die micro-econoom, dat hij in feite niet meer verdient, en al zijn winst naar ee ntweede auto gaat en de kinderopvang. Dus beslist die micro econoom om niet meer te werken, want naar utiliteit en kwaliteit van leven is zijn leven aangenamer en beter dat hij niet gaat werken. Dat is niemand die hem verplicht van te werken. Dus hij heeft het gemakkelijker en dezelfde utiliteit als moest hij gaan werken.

OPLOSSING VAN DIT DILEMMA !
de oplossing is eenvoudig en kristalhelder: als die mens voor zijn inkomen effectief moet gaan werken bij de gemeente in gemeenschapsdienst, zal die mense een andere rekening maken... dan gaat zijn wedde niet meer gaan over 20.OOO euro waarvan 14500 netto /door 12u inspanning versus het alternatief 15.000euro netto / zonder een bal ervoor te moeten doen tenzij wat papierkes invullen en een beetje totetrekken aan een pakje ambtenaren. De keuze wordt 15 met werken of 14K met werken voor de staat. En dus werken wordt altijd meer verdienen...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 13:13   #28
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ik zou iedereen op straat zetten, probleem opgelost.
Als iedereen werkt heeft het probleem pas een kans hebben om opgelost te geraken.
Maar los daarvan zie ik niet in waarom eender welk voordeel, ook sociale voordelen, niet belast zouden worden. We leven nu eenmaal in een maatschappij waar men alles en nog wat blauw belast, dus waarom sociale voordelen niet.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 13:16   #29
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Veel mensen kunnen zich geen tweede wagen permiteren en met het openbaar vervoer op de boerenbuiten gaat het erger naar kwaad.
Vroeger reden we daar met de fiets, of met de brommer. Vraag is maar waar we onze prioriteiten stellen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 13:22   #30
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Vroeger reden we daar met de fiets, of met de brommer. Vraag is maar waar we onze prioriteiten stellen.
misschien moeten we de mensen belonen die willen fietsen naar hun werk met een fiskale netto-bonus van 10euro per 20km voor de fitness die ze doen, te bewijzen met een GSM-GPS tracking waar gemiddelde snelheid op staat, en waarmee ze de dagelijkse pendelbeweging kunnen bewijzen.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 13:26   #31
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Iemand die niet bij de pakken blijft gaat met zijnen auto elke dag 50km pendelen en werk vinden.. een ander blijft op zijn gat zitten en wacht tot het uit de hemel valt.
2.000 km/maand of 22.000 km/jaar.
Indien die man zijn slijtage van motor, banden, ... en benzine uittelt wat houdt die dan nog over?
De gouden driehoek in West-Vlaanderen is het zwaarst getroffen door de werkloosheid. Als men zelfs daar geen mensen meer nodig heeft dan weet je het wel!?

Laatst gewijzigd door demonen : 4 februari 2014 om 13:26.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 13:29   #32
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
misschien moeten we de mensen belonen die willen fietsen naar hun werk met een fiskale netto-bonus van 10euro per 20km voor de fitness die ze doen, te bewijzen met een GSM-GPS tracking waar gemiddelde snelheid op staat, en waarmee ze de dagelijkse pendelbeweging kunnen bewijzen.
Die fiscale tegemoetkoming bestaat nu ook al wel.
Maar aangezien de belastingen tegenwoordig doch de belastingsbrieven zelf invullen, kan zo'n tracking hiervoor wel gebruikt worden.
NB nadeel is wel dat ze fitter gaan zijn, en alzo langer gaan leven, en dus langer ten koste van de maatschappij gaan komen. Hoe gaan we dit oplossen ? Verplichte euthanasie op 80 jaar ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 13:31   #33
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
2.000 km/maand of 22.000 km/jaar.
Indien die man zijn slijtage van motor, banden, ... en benzine uittelt wat houdt die dan nog over?
De gouden driehoek in West-Vlaanderen is het zwaarst getroffen door de werkloosheid. Als men zelfs daar geen mensen meer nodig heeft dan weet je het wel!?
Alleen moeten we nog wel een massa Oosteuropeanen importeren, om het werk te doen, dat hier anders, om de een of andere reden, niet gedaan geraakt.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 13:40   #34
Clicquot
Lokaal Raadslid
 
Clicquot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2011
Berichten: 382
Standaard

broeder Paul, kan ik ergens op u stemmen ofzo?
Clicquot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 14:12   #35
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Alleen moeten we nog wel een massa Oosteuropeanen importeren, om het werk te doen, dat hier anders, om de een of andere reden, niet gedaan geraakt.
U heeft geen enkele voeling met de realiteit!
Bent U ambtenaar?
De reden is dat die Oostblokkers veel goedkoper zijn. Die vacatures worden hier zelfs niet aangeboden maar in Polen, Roemenië, ...
Vooral de bouw en de transport dumpen hun belgen massaal maar ook in de industrie duiken ze steeds vaker op!
Een groot transportbedrijf Ewals heeft zelfs AL zijn belgen buitengegooid!!
http://www.wijlimburg.nl/nieuws-over...veel-overheid/
Zelfs ziekenhuizen maken hier massaal gebruik van; die recruteren zelfs tot in Indonesië!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 14:13   #36
demonen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2002
Berichten: 11.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
2.000 km/maand of 22.000 km/jaar.
Indien die man zijn slijtage van motor, banden, ... en benzine uittelt wat houdt die dan nog over?
De gouden driehoek in West-Vlaanderen is het zwaarst getroffen door de werkloosheid. Als men zelfs daar geen mensen meer nodig heeft dan weet je het wel!?
Iemand die deze kosten niet incalculeert kan nooit zijn gezin onderhouden!!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 14:39   #37
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.870
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
U heeft geen enkele voeling met de realiteit!
Bent U ambtenaar?
De reden is dat die Oostblokkers veel goedkoper zijn. Die vacatures worden hier zelfs niet aangeboden maar in Polen, Roemenië, ...
Vooral de bouw en de transport dumpen hun belgen massaal maar ook in de industrie duiken ze steeds vaker op!
Een groot transportbedrijf Ewals heeft zelfs AL zijn belgen buitengegooid!!
http://www.wijlimburg.nl/nieuws-over...veel-overheid/
Zelfs ziekenhuizen maken hier massaal gebruik van; die recruteren zelfs tot in Indonesië!
Zie hierin toch geen enkele weerlegging van het feit dat er voldoende arbeid is. Men zou zich den ook beter afvragen
waarom "Belgen" het werk, dat er voor het rapen ligt, niet willen doen, ipv werkplaatsen te willen scheppen waar ze nog wel willen gaan werken (gaat men heel Belgie herschapen in een paradijs met niets anders dan pol & soc'ers die allemaal statutaire ambtenaar gaan worden ?).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 15:42   #38
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Zie hierin toch geen enkele weerlegging van het feit dat er voldoende arbeid is. Men zou zich den ook beter afvragen
waarom "Belgen" het werk, dat er voor het rapen ligt, niet willen doen, ipv werkplaatsen te willen scheppen waar ze nog wel willen gaan werken (gaat men heel Belgie herschapen in een paradijs met niets anders dan pol & soc'ers die allemaal statutaire ambtenaar gaan worden ?).
Demonen klaagt liever dan werken.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 19:24   #39
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.946
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Zie hierin toch geen enkele weerlegging van het feit dat er voldoende arbeid is. Men zou zich den ook beter afvragen
waarom "Belgen" het werk, dat er voor het rapen ligt, niet willen doen, ipv werkplaatsen te willen scheppen waar ze nog wel willen gaan werken (gaat men heel Belgie herschapen in een paradijs met niets anders dan pol & soc'ers die allemaal statutaire ambtenaar gaan worden ?).
Ik hoorde zo eens op het journaal zeggen dat ze duizenden seizoensarbeiders zochten ... Ik was werkloos toen, dus 'waarom ook niet', dacht ik. Maar geen vacatures op het web te vinden. Ik naar de VDAB om te vragen waar ik die jobs kon vinden. Ze lachten mij vierkant uit omdat ik daarin was getrapt. Terwijl de VDAB het persbericht destijds zelfs op haar webpagina had overgenomen. Ik begrijp dat de mensen moedeloos worden. BTW : ik had GEEN inkomen in die tijd, dus ik zou zelfs voor een paar euro per maand gaan werken zijn. Maar als werkloze autochtoon moet je 't al verdomd goed kunnen uitleggen ...
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2014, 19:28   #40
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.946
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Kijk ambtenaren redeneren in budgetten, de privé redeneert in rendemetn. Als je 20.000euro kunt verdienen door een auto te kopen, dan koop je toch een occasie van 5000 euro ? En als het niet lukt met de auto dan koop je een scooter van 2000euro ?? Wat wil je nu vertellen, dat mensen geen werk hebben omdat ze zich niet kunnen verplaatsen ?

Vroeger ging men 12u/dag werken, en 1 uur met de fiets 20-30km ver verplaatsen om uw dagelijks brood te verdienen. De mensen deden het toen wel, en nu kunnen ze niet 20minuten op een scooter zitten als het regent en 30 minuten in een auto zitten

Omdat ze inderdaad wiskundig gezien, elke burger als kleine economist zijn egoistische rekening maakt, en vaststelt dat hij 3000euro moet spenderen aan vervoer per jaar om 20.000euro te verdienen, waarvan dan 17.000euro netto overblijft. Terwijl hij standaard 15000euro steun krijgt. Als hij zijn kinderopvang nog bijtelt, constateer die micro-econoom, dat hij in feite niet meer verdient, en al zijn winst naar ee ntweede auto gaat en de kinderopvang. Dus beslist die micro econoom om niet meer te werken, want naar utiliteit en kwaliteit van leven is zijn leven aangenamer en beter dat hij niet gaat werken. Dat is niemand die hem verplicht van te werken. Dus hij heeft het gemakkelijker en dezelfde utiliteit als moest hij gaan werken.

OPLOSSING VAN DIT DILEMMA !
de oplossing is eenvoudig en kristalhelder: als die mens voor zijn inkomen effectief moet gaan werken bij de gemeente in gemeenschapsdienst, zal die mense een andere rekening maken... dan gaat zijn wedde niet meer gaan over 20.OOO euro waarvan 14500 netto /door 12u inspanning versus het alternatief 15.000euro netto / zonder een bal ervoor te moeten doen tenzij wat papierkes invullen en een beetje totetrekken aan een pakje ambtenaren. De keuze wordt 15 met werken of 14K met werken voor de staat. En dus werken wordt altijd meer verdienen...
Met 15000 net loop je tegenwoordig ook niet ver meer, wie kan daar nu iets mee opbouwen? Dan kan je beter gewoon opleven wat je nog hebt en hier en daar iets in 't zwart proberen te fiksen. Ik heb de dop niet nodig.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be