![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nog maar de vraag of dat serieus veel gaat helpen qua aantallen die zich aanmelden voor beta studies.
Wat bèta en alfa studenten namelijk onderscheidt van elkaar is dat de alfa studenten vooral voor het geld en toekomstperspectief gaan (individualistisch gezien). Bèta studenten gaan meer voor de inhoud. Maar dat de nettolonen voor techneuten hoger moeten ben ik het volkomen mee eens. Ze zijn immers vaak de drijvende kracht zijn achter een bedrijf. Volgens mij moet verder ook de nerd attitude verdwijnen in bèta studies. Veel mensen denken nog steeds dat een bèta studie enkel en alleen uitgeoefend wordt door nerds zonder enige sociale skills. Helaas moet ik melden dat hier ook wel waarheid in zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u dus wenst zullen we de uitslag van hun drank en drug en black outs eens bespreken. Dat ligt vele pakken hoger dan het aantal geslaagden immers. Uiteraard is het zo dat er ook witte raven onder zitten die het wel serieus nemen en natuurlijk zullen die ook wel eens een pint verzetten. Dat maakt het niet. Die black outs, die overtollige marihuana, die over aanwezige rilatine, die alom tegenwoordige speed, de steeds terug kerende coma zuipen en dat allemaal samen met een overvloed van gemiste lessen en examens....dat is het probleem. En wat nog een veel groter probleem is....is dat het sociaal aanvaard is! En jawel er is ook goed nieuws, immers 3 op 100 zijn wel geslaagd. Er is dus 3% wel goed bezig. En 97% niet! Op de integraal is dat een curve heel ver beneden de liniaal.
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Mambo is aan het trollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Correctie: In dat geval waren er veel meer geslaagd. (En niet 7 van de 200)
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het heeft een repetitief patroon in andere richtingen ook..3% of 5% en zo.
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Trololo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Mambo vindt het leuk om studenten en hooggeschoolden te jennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staan nochtans leuke cijfertjes in de krant wat hun probleem betreft.
Cijfertjes die ze zelf gegeven hebben..vrijwillig. Dus de helft van de werkelijkheid.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, maar toen ik zei dat Jan dat ook wil, werd mij verteld dat dit gewoon zijn denkkader is.
Waarom kan dat bij Mambo niet zijn? Heeft hij in de geschiedenis zaken gepost die aantoonbaar anders en van een hoger niveau zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op iedere 10 studenten is het resultaat van hun eigen onderzoek op 20'000 studenten het volgende (om nog maar te beginnen)
Van de 10 drinken er 5 zeer regelmatig en overdadig bier. (coma zuipen dus) Van die 5 die geen bier drinken...drink 1 op 5 overdadig wijn. (black out zuipen) Van die 4 laatsten ...drinkt 1 �* 1,5 sterke drank zoals vodka en dergelijke (laveloos zuipen) Er schieten er nog 2,5 over die niet drinken. 0,5 halve gebruikt cannabis. 0,5 halve slikt stimulerende pillen. 0,75 neemt slaappillen En van wat er dan nog overschiet (amper nog iemand dus)...die gebruikt rilatine, valium, temesta of andere roesmiddelen. En dat cijfer mag dan onderling nog eens gecombineerd worden van degenen die alles door elkander gooien ook. Me dunkt dat er niet veel frisse geesten tegenwoordig zijn in hun aula's. Maar het is sociaal aanvaard, immers er zitten geen andere meer tussen. Dit zijn hun eigen bevindingen! In realiteit mag je minstens x2 doen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 februari 2014 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Blackoutzuipen is minder erg dan comazuipen.
|
![]() |
![]() |