![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Neen, de kracht van 'schoenmaker blijf bij uw leest'.
Als Baetens en co het nodig vind de Vlaamse gemeenschap te beschimpen, terwijl net die haar film gefinancierd heeft, is het dan ook maar beter dat ze andere fora verliest. Of wel maak je films ofwel ga je in de politiek, maar misbruik je niet publieke fora voor zaken die er niks mee te maken hebben. Laatst gewijzigd door giserke : 3 maart 2014 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() [quote=giserke;7041494]Neen, de kracht van 'schoenmaker blijf bij uw leest'.
Als Baetens en co het nodig vind de Vlaamse gemeenschap te beschimpen, terwijl net die haar film gefinancierd heeft, is het dan ook maar beter dat ze andere fora verliest. Of wel maak je films ofwel ga je in de politiek.[/QUOTE] Ik heb u die opmerking nooit over Jan Verheven horen debiteren. Raar... Ik vind dat iedereen zijn politieke visie openlijk mag verkondigen, wat je beroep ook moge zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een staaltje van totaal misplaatst belgicisme.
Daens & Rundskop had ik het gegund & The Broken Dinges ook hadden beide hoofdrolspelers iets minder idioot geweest en iets minder aan het bakpoeder gezeten (in het geval van Baetens). Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 3 maart 2014 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij ventileerde enkel zijn politieke mening in debatten waar hij als persoon gevraagd werd. Niet als hij in functie van een filmvoorstelling werd geïnterviewd. Baetens heeft tijdens de voorstelling van haar film het nodig gevonden om Belgicistische nonsens uit te kramen (wat dit met de film te maken heeft weet ik niet) Als je idiote uitspraken doet, moet je daar maar de gevolgen van dragen. Laatst gewijzigd door giserke : 3 maart 2014 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is leuk meegenomen dat Baetens op die manier tegen zichzelf beschermd wordt. Zelfs als het een film zou geweest zijn met een meer originele en meer boeiende inhoud, met een dom wicht �* la Baetens weet je maar nooit wat voor een idioterieën ze in haar dankwoord zou stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet totaal niet waar de film over gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een paar anonieme scheldorgels op een onbeduidend forum?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet het punt dat ik wil maken. Quercus denkt dat de film door zijn verpakking (bluegrass,..) een Amerikaanse crowdpleaser wilde zijn. Dat is het helemaal niet, wel integendeel.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na het (matig) optreden in Dranouter was het enthousiasme over haar groep sterk geluwd. En de Johan met zijn domme commentaar tussen de nummers werd ook niet gesmaakt. Laatst gewijzigd door giserke : 3 maart 2014 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem hier is dat, eens een acteur/actrice bekend is, ze hem/haar haast continu gebruiken.
Soms stoort me dat niet (Nathalie Meskens verdomme), maar soms juist wel. (Veerle Baetens, Koen De Graeve) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij nu écht dat ik hier iets over die film zou schrijven indien ik "totaal niet" zou weten waarover het gaat? Worden over Vlaamse (in dit geval beter: door Vlaanderen gesubsidieerde films) niet in alle kranten en weekbladen uitgebreide recensies geschreven? En wordt daarin dan niets gezegd over de inhoud? Beetje beter nadenken vooraleer je hier iets op dit forum gooit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Klopt, ik heb zelfs het vermoeden dat het onderwerp van de film iets te gevoelig en misschien wel te moeilijk is voor het Amerikaanse publiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mag ik als niet politicus mijn mening enkel geven over mijn werk? Wat doen we hier dan nog. Om je gerust te stellen, het interesseert me zelfs niet wat nitwit Baetens uitkraamt over Vlaanderen of België. De film koop ik deze zomer wel voor 1 € op de vlooienmarkt. Dat wil ik er aan besteden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat de Kracht van Verandering die ons te wachten staat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is geen slechte film (een betere als je het mij vraagt) maar om op internationaal vlak potten te breken, gaan ze toch nog wat vroeger moeten opstaan. |
|
![]() |
![]() |