![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel dat even aan de man die het nodig achtte om (het gebrek aan) mijn kookkunst op dit forum te belichten.
#442 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2014 om 12:04. |
||
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal het niet veel soeps zijn. Want al die oude knarren daar in Steenstraete, die leven op regimekost.
|
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() Het bent u die het zegt; ik beoordeel zijn woorden en niet zijn persoon. Maar zover komen de Belgisisten al lang niet meer; iedereen die in Vlaanderen zijn mond durft open te doen onmiddelijk afschieten om de ene of andere echte of vermeende of verzonnen jeugdzonden en klaar is Kees. Enfin, dat menen ze toch, maar de mensen lopen daar minder en minder in, want de hele santekraam is niet klaar en is met de dag troebeler en troebeler.
|
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kan het natuurlijk weten daar je je onder die oude knarren bevond.
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2014 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen weet immers allang dat alle Vlaamsgezinden de hunne, klaar voor hergebruik, in de kast hebben staan.
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef daar niet te zijn. Elk jaar is het hetzelfde tafereel wanneer men op de TV een beknopte samenvatting ziet van de IJzerwake. Oude mensen allemaal. Hier en daar een jeugdige. Hetzelfde beeld trouwens als op het VNZ.
|
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Minister-President
|
![]() Maak kennis met de muziekkapel van het N-VA (overgelopen van het VB):
http://www.youtube.com/embed/96I_UrTOZF0 Je zult merken dat André Rieu daar nog een punt kan aan zuigen.
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het stoort mij absoluut niet dat iemand Vlaamsgezind is. Waarom wel. Iedereen zijn meug. Maar er zijn wel grenzen aan dat soort nationalisme. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2014 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.
Jij trekt je conclusies uit beknopte samenvattingen van de BRT. Maar je hebt gelijk hoor. Er zijn leukere feestjes om bij te wonen. Met een jonger publiek. Bovendien komen daar geen legerbotten, fanfares en wapperende wimpels aan te pas. ![]() ![]()
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() [quote=peter1962;7063159]
Citaat:
CD&V of de kaloten zoals u die noemt, is in feite een partij die bestaat uit meerdere delen die elkaar zelfs het licht van de zon niet gunnen. Welk deel binnen die partij het machtigst is, verandert nogal eens. Zo heb je Kris Peeters die meer Vlaminggezind is, en die het steeds over een copernicaanse omwenteling heeft. En de clan waartoe Eyskens behoort die duidelijk Belgicistisch is. Politiek is politiek, en dat is een smerig spelletje. Het iets meer toedichten of hoger inschatten is zonder meer naief. De meeste van die mannen zijn gewoon met zichzelf bezig en zeker en vast niet met het wel en wee van de burger. Hier en daar een uitzondering niet te na gesproken. Uw voorspellingen zijn geen stuiver waard. Dat hebben we al meer gezien. Ik waag er me niet al te veel aan. Ik zal wel zien wat er gebeurt en zal dan wel commentaar leveren op de feiten. |
|
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immers, een partij kan niet blijven volhouden dat ze België niet wil opdoeken, terwijl in het art. 1 van haar partijprogramma letterlijk staat dat ze een onafhankelijk Vlaanderen beoogt. Hoe moet ge dat dan gaan uitleggen aan de kiezer? Dat kan men natuurlijk niet en daarom draait de NVA constant rond de pot. En dit omdat de NVA heel goed weet dat een behoorlijk aantal van haar kiezers niet gewonnen zijn voor de splitsing van België. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2014 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof ook maar iemand verwacht dat JIJ zou beginnen over iemand die Vlaamsgezind is op een politiek forum.
Over koken beginnen daarentegen.....
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik staat evenzeer op mijn taal en cultuur als u. Maar het is waar, ik ben geen nationalist. En zal dat ook nooit worden. Nationalisme is een pest.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 maart 2014 om 12:46. |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |