Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2014, 16:49   #1681
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade Bekijk bericht
Raar dat jij denkt beter geinformeerd te zijn over de geschiedenis van een land op basis van westerse media dan de mensen die er zelf wonen , tenzij je toevallig een doctoraat in de slavistiek hebt maar dat betwijfel ik

Trouwens, er is meer dan genoeg politieke oppositie in Rusland.

Putin laat dan ook geregeld kritische journalisten in elkaar slaan of erger zoals in het verleden al gebleken is.

Volgens Reporters zonder Grenzen staat Rusland 148ste op 179 landen wat persvrijheid betreft. Nu gaat u natuurlijk zeggen dat RZG onbetrouwbaar is en de "mainstream" westerse pers niet deugt. Onze Sovjet nostalgieken zijn zodanig voorspelbaar dat men op voorhand het antwoord weet
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2014, 17:03   #1682
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Putin laat dan ook geregeld kritische journalisten in elkaar slaan of erger zoals in het verleden al gebleken is.

Volgens Reporters zonder Grenzen staat Rusland 148ste op 179 landen wat persvrijheid betreft. Nu gaat u natuurlijk zeggen dat RZG onbetrouwbaar is en de "mainstream" westerse pers niet deugt. Onze Sovjet nostalgieken zijn zodanig voorspelbaar dat men op voorhand het antwoord weet
In het westen doen ze dat anders, je verliest je baan en kan enkel nog aan de slag bij het regionieuws of de vierde provinciale B elke week gaan bekijken.
In de VS is er zo goed als geen kritische pers meer, iedereen heeft hetzelfde standpunt, amper nog kritiek en als die er al is wordt die geriducaliseerd.
Persvrijheid is niet veel meer dan een schaamlapje voor de zogezegde democratie..
Dade is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2014, 17:57   #1683
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ondertussen laat Argentinië de Europeanen weten dat het hypocrieten zijn aangezien ze het principe van territoriale integriteit niet willen toepassen voor de Islas Malvinas. Niet dat de Argentijnen zelf geen hypocrieten zijn aangezien ze de Charuas en andere volkeren uitmoorden om aan hun land te geraken.
Wat heeft het principe van territoriale integriteit met de Falklands-kwestie te maken?
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2014, 18:41   #1684
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doen jullie alsof of weten jullie het echt niet ?
Die "lijn "die je ziet is er gewoon omdat draagbare raketlanceerders bestaan uit 2 buizen die in elkaar geschoven zitten en je eerst moet uittrekken alvorens je kan vuren, vandaar die lijn. Hebben ze allemaal en die dingen bestaan al ettelijke decenia, ieder leger heeft ze, kosten ook niet zo heel erg veel, in militaire termen dan, enkele tienduizenden euro's per stuk schat ik, al naargelang het type. Zijn over het algemeen enkel voor korte afstand, 100 a 200 m , en is voor eenmalig gebruik. En ik denk niet dat je de verschillende types uitwendig makelijk kan onderscheiden. je hebt ook nog de andere variant die je wel vaker ziet, namelijk waar je een raket bovenop de buis plaatst , hier kan je meerdere keren mee vuren.
Kortom: jij weet helemaal niet zeker of dat die nieuwe RPG is.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2014, 19:26   #1685
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Alles wijst op het eerste, maar ik heb natuurlijk geen link naar hun paspoort.
Ze zien er vrij ervaren rotten uit, geen gewone burgers die deze week voor het eerst een machinegeweer in handen gekregen hebben.
En dan? Het is niet omdat je over militaire vaardigheden beschikt dat je in dienst bent van het Russisch leger.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2014, 19:40   #1686
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Al Capone Bekijk bericht
Welke methode heeft jouw voorkeur?
Ik ben geen journalist dus mij maakt het niks uit, het resultaat is toch hetzelfde, alleen ben je bij het ene een deel van de machine terwijl je denkt vrij te zijn, en bij de andere betaal je een hoge prijs om de verkeerde mensen te kakken te zetten.
Oud 16 april 2014, 19:42   #1687
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Kortom: jij weet helemaal niet zeker of dat die nieuwe RPG is.
Denk niet dat je dat uitwendig kan zien, het is vooral de raket die in de buis zit die anders is uitwendig kan het zelfs dezelfde buis zijn, of ze kan iets van afmetingen verschillen, maar om dat zo op het zicht te zeggen, neen.

The RPG-30 shares a close resemblance with the RPG-27 in that it is a man-portable, disposable anti-tank rocket launcher with a single shot capacity

Laatst gewijzigd door Dade : 16 april 2014 om 20:00.
Oud 16 april 2014, 19:52   #1688
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
En dan? Het is niet omdat je over militaire vaardigheden beschikt dat je in dienst bent van het Russisch leger.
Geen enkel zinnig mens gaat nog ontkennen dat er Russische militairen in Oekraïne zitten hoor.
Oud 16 april 2014, 19:56   #1689
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen enkel zinnig mens gaat nog ontkennen dat er Russische militairen in Oekraïne zitten hoor.
Pas in de toekomst zullen we (misschien) alle details kennen. Het is achterlijk om hier stellig te poneren dat het om een ''invasie'' gaat, die volledig door Poetin wordt gestuurd. Parcifal heeft geprobeerd dat te bewijzen, maar hij kwam niet verder dan mickey-mouse-prentjes.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2014, 20:05   #1690
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pas in de toekomst zullen we (misschien) alle details kennen. Het is achterlijk om hier stellig te poneren dat het om een ''invasie'' gaat, die volledig door Poetin wordt gestuurd. Parcifal heeft geprobeerd dat te bewijzen, maar hij kwam niet verder dan mickey-mouse-prentjes.
Er zitten Russische militairen in Oekraïne , wat voor bewijs wil je nog meer?

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 16 april 2014 om 20:05.
Oud 16 april 2014, 20:12   #1691
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Who cares? Bent u bereid al was het maar 100 € belastingen meer te betalen om Belgie of Europa te laten tussen komen in een eventueel conflict? Uw zoon, broer, dochter of uzelf te vertrekken om militair tussen te komen?

Dit forum is onnozel parochie huisjes verkaveling gelul. Que sera, sera.

Wat mij betreft ik ben een ondernemer en kan misschien persoonlijke voorkeuren hebben maar professioneel ben ik een hoer. Ik verkoop mijn diensten aan wie betaald en heb vroeger zéér goed samengewerkt met de sovjets. Ben in Sept laatstleden nog in Kiev geweest en mijn werk is helaas voor niets geweest en ik wacht nu af wie mijn diensten gaat betalen.

I stick my neck out for nobody.
Oud 16 april 2014, 20:36   #1692
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

hij wel, en hij heeft wel iets betere referenties dan jij.

http://rt.com/news/eu-no-russian-int...e-ukraine-844/
Oud 16 april 2014, 20:40   #1693
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Who cares? Bent u bereid al was het maar 100 € belastingen meer te betalen om Belgie of Europa te laten tussen komen in een eventueel conflict? Uw zoon, broer, dochter of uzelf te vertrekken om militair tussen te komen?

Wat mij betreft ik ben een ondernemer en kan misschien persoonlijke voorkeuren hebben maar professioneel ben ik een hoer. Ik verkoop mijn diensten aan wie betaald en heb vroeger zéér goed samengewerkt met de sovjets. Ben in Sept laatstleden nog in Kiev geweest en mijn werk is helaas voor niets geweest en ik wacht nu af wie mijn diensten gaat betalen.

Wat lul jij nu weer?
Oud 16 april 2014, 21:21   #1694
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hij wel, en hij heeft wel iets betere referenties dan jij.

http://rt.com/news/eu-no-russian-int...e-ukraine-844/
Tja.. rt....
Oud 16 april 2014, 21:24   #1695
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

Het voorbeeld van een ondernemer waar vlaanderen beter van wordt....

Zijt ge nog niet weg ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2014, 22:07   #1696
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het voorbeeld van een ondernemer waar vlaanderen beter van wordt....

Zijt ge nog niet weg ?

Ik denk aan mijn eigen zak, niet aan Vlaanderen begot. Investeerders en ondernemers worden doorgaans overal ter wereld met het rood tapijt ontvangen. Uitgenomen in dit bekrompen schijtland van afgunstige minussen.

Niet wanhopen misschien komt het er nog van dat ik weg ben. Op twee jaar heb ik hier mijn personeel bestand gehalveerd en ik zit hier in een oersaai land waar de overheid en buren op de loer liggen om u een kloot of te trekken. In Azie kan ik nog vrije lucht in ademen. Dus het komt er misschien nog van.
Oud 16 april 2014, 22:08   #1697
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk aan mijn eigen zak, niet aan Vlaanderen begot. Investeerders en ondernemers worden doorgaans overal ter wereld met het rood tapijt ontvangen. Uitgenomen in dit bekrompen schijtland van afgunstige minussen.

Niet wanhopen misschien komt het er nog van dat ik weg ben. Op twee jaar heb ik hier mijn personeel bestand gehalveerd en ik zit hier in een oersaai land waar de overheid en buren op de loer liggen om u een kloot of te trekken. In Azie kan ik nog vrije lucht in ademen. Dus het komt er misschien nog van.
Als jij als ondernemer je hoofd niet boven water kan houden in Vlaanderen, dan ben je gewoon geen goede ondernemer.
Oud 16 april 2014, 22:10   #1698
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als jij als ondernemer je hoofd niet boven water kan houden in Vlaanderen, dan ben je gewoon geen goede ondernemer.
Met dat laatste ben ik akkoord. Ik ben niet tevreden over mezelf.
Oud 16 april 2014, 22:15   #1699
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met dat laatste ben ik akkoord. Ik ben niet tevreden over mezelf.
Bij nader inzien is dat meer dan terecht .

Ik had even medelijden met je instelling, omdat constante twijfel aan jezelf een minderwaarheidscomplex en depressiviteit als gevolg kan hebben.

Maar bepaalde mensen mogen nooit denken dat ze "oke" zijn inderdaad.
Oud 16 april 2014, 22:51   #1700
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bij nader inzien is dat meer dan terecht .

Ik had even medelijden met je instelling, omdat constante twijfel aan jezelf een minderwaarheidscomplex en depressiviteit als gevolg kan hebben.

Maar bepaalde mensen mogen nooit denken dat ze "oke" zijn inderdaad.
Ik heb helaas in mijn leven veel samen gewerkt met idioten die dachten dat ze onfeilbaar en perfect waren. Als ik jonger was kon ik me daar druk over maken want ik ben nooit content over mezelf. Nu heb ik dat leren relativeren. Per slot van rekening heb je ook soms idioten nodig. Des idiots utiles.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be