![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Putin laat dan ook geregeld kritische journalisten in elkaar slaan of erger zoals in het verleden al gebleken is. Volgens Reporters zonder Grenzen staat Rusland 148ste op 179 landen wat persvrijheid betreft. Nu gaat u natuurlijk zeggen dat RZG onbetrouwbaar is en de "mainstream" westerse pers niet deugt. Onze Sovjet nostalgieken zijn zodanig voorspelbaar dat men op voorhand het antwoord weet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1682 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In de VS is er zo goed als geen kritische pers meer, iedereen heeft hetzelfde standpunt, amper nog kritiek en als die er al is wordt die geriducaliseerd. Persvrijheid is niet veel meer dan een schaamlapje voor de zogezegde democratie.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1683 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1685 |
Minister-President
|
![]() En dan? Het is niet omdat je over militaire vaardigheden beschikt dat je in dienst bent van het Russisch leger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1686 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben geen journalist dus mij maakt het niks uit, het resultaat is toch hetzelfde, alleen ben je bij het ene een deel van de machine terwijl je denkt vrij te zijn, en bij de andere betaal je een hoge prijs om de verkeerde mensen te kakken te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1687 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
The RPG-30 shares a close resemblance with the RPG-27 in that it is a man-portable, disposable anti-tank rocket launcher with a single shot capacity Laatst gewijzigd door Dade : 16 april 2014 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1689 |
Minister-President
|
![]() Pas in de toekomst zullen we (misschien) alle details kennen. Het is achterlijk om hier stellig te poneren dat het om een ''invasie'' gaat, die volledig door Poetin wordt gestuurd. Parcifal heeft geprobeerd dat te bewijzen, maar hij kwam niet verder dan mickey-mouse-prentjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nietzsche : 16 april 2014 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit forum is onnozel parochie huisjes verkaveling gelul. Que sera, sera. Wat mij betreft ik ben een ondernemer en kan misschien persoonlijke voorkeuren hebben maar professioneel ben ik een hoer. Ik verkoop mijn diensten aan wie betaald en heb vroeger zéér goed samengewerkt met de sovjets. Ben in Sept laatstleden nog in Kiev geweest en mijn werk is helaas voor niets geweest en ik wacht nu af wie mijn diensten gaat betalen. I stick my neck out for nobody. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1692 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hij wel, en hij heeft wel iets betere referenties dan jij. http://rt.com/news/eu-no-russian-int...e-ukraine-844/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1695 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zijt ge nog niet weg ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk aan mijn eigen zak, niet aan Vlaanderen begot. Investeerders en ondernemers worden doorgaans overal ter wereld met het rood tapijt ontvangen. Uitgenomen in dit bekrompen schijtland van afgunstige minussen. Niet wanhopen misschien komt het er nog van dat ik weg ben. Op twee jaar heb ik hier mijn personeel bestand gehalveerd en ik zit hier in een oersaai land waar de overheid en buren op de loer liggen om u een kloot of te trekken. In Azie kan ik nog vrije lucht in ademen. Dus het komt er misschien nog van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had even medelijden met je instelling, omdat constante twijfel aan jezelf een minderwaarheidscomplex en depressiviteit als gevolg kan hebben. Maar bepaalde mensen mogen nooit denken dat ze "oke" zijn inderdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |