![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas is het ook zo dat Marokkanen vaak in aanraking komen met justitie en ongediplomeerd van school gaan. Wat ik wil is minder criminaliteit , niet perse minder Marokkanen. Nu kun je natuurlijk de lijn doortrekken en zeggen: "minder Marokkanen betekent per definitie minder criminaliteit, aangezien Marokkanen vaak in aanraking komen met justitie". Strikt gezien heb je dan gelijk, het punt is alleen dat bejaarden, gehandicapten allemaal voor bepaalde problemen kunnen zorgen, moeten we daar dan allemaal minder van hebben? Maken zulke generalisaties de maatschappij leefbaar en wenselijk? ik denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij al eens gekeken naar mijn nickname, mijn schermafbeelding en mijn berichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1603 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 april 2014 om 01:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1605 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @Nierika: ik wil heel graag geloven dat het islamofobe discours van circe en co niet gesmaakt wordt in de N-VA, maar vraag me dan wel af wat circe in een lokaal N-VA bestuur doet. Ofwel kent men daar haar ideeën nog niet (wat me eerlijk gezegd sterk zou verbazen), ofwel vindt men dat gedachtegoed toch wel aanvaardbaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist wel dat het plaatje nog niet compleet was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1607 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat gaat over mensen die in een ander land wonen van de EU. Europa is nu eenmaal een unie geworden, en Bulgarije en Roemenië horen daar ook bij. Als jij morgen naar Spanje wil verkassen mag je dat. Die Bulgaren en Roemenen mogen straks sowieso hierheen komen. Of dat nu wat eerder is of niet....
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1608 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je zult het me vast en zeker wel meedelen als je er klaar voor bent.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1609 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meer moet dat niet zijn. Nu moet je wel uitkijken. Dat van die gehandicapten heb ik je al eens voorgedaan. Nu gaan ze je daar en masse op pakken omdat je Marokkanen met gehandicapten vergelijkt. Snap je de onmogelijkheid van constructieve dialoog met dergelijke trollerieën?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1610 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niemand kan mij trollen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1612 |
|
![]() Waarom heb ik jou als dierenrechtenactiviste alleen nog maar horen klagen over het onverdoofd slachten bij moslims en niet bij joden? Waarom heb ik jou nog nooit even verontwaardigd weten reageren op het onverdoofd castreren van varkens? Of andere wanpraktijken uit de bio-industrie hier? Het komt je geloofwaardigheid allerminst ten goede in elk geval. Ik geloof best dat je je inzet voor dierenwelzijn, maar dat is duidelijk een ondergeschikte motivatie wanneer over het aanklagen van onverdoofd slachten gaat.
Laatst gewijzigd door Edina : 19 april 2014 om 01:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1613 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1614 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heeft ze dat zelf gezegd of heb je iets concreters? Ik zou het haar gerust zelf willen vragen, maar ze beweert dat ik op haar negeerlijst sta, alhoewel ze me te pas en te onpas van repliek dient. Als je vreest dat N-VA zou besmet worden met de VB-retoriek, wil ik je gerust stellen. Ik denk dat je wel van me wilt aannemen, hoewel we op nogal wat vlakken lijnrecht tegenover elkaar hebben gestaan, dat ik op het vlak van het tolereren van racisme niet bepaald een lulletje rozewater ben. Ik ben als NVA-lid al wel op enkele van hun congressen geweest, en ken nogal wat mandatarissen (weliswaar lokaal) persoonlijk. Ik ken ook nogal wat van hun nieuwe kiezers persoonlijk, ik heb veel zelfstandigen in mijn familie en de familie van mijn vriendin (wat ik niet hoogdravend bedoel, ik ben zelf een heel simpel werknemer) en ik kan je garanderen dat ook deze nieuwe kiezers met hun mening over "Marokkanen", "moslims" of "allochtonen" overwegend op de golflengte zitten van Nietschzes laatste post. Het kan natuurlijk dat ze lid is, maar ik betwijfel het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1615 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Roemenen en Bulgaren die hier aan 3 euro per uur in de bouw werken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel er voor eigen volk geen werk is kunnen die allemaal zonder dat ze de taal kennen direct aan de slag. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 april 2014 om 02:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1618 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 april 2014 om 02:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1620 | |
|
![]() Citaat:
En natuurlijk heeft ze islamitische roots en dan? Maakt dat haar allochtoon dan? |
|
![]() |
![]() |