![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blij ? Achteraf , ja. Dat bedrijf is failliet... Frauderen straft zichzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij ons is al 2 x ingebroken door Oost-Europeanen. Natuurlijk hebben wij gefoeterd, en natuurlijk vinden we het niet kunnen dat Oost-Europese criminelen hier vrijelijk binnen en buiten kunnen en ons ondertussen bestelen. Maar daarom beschouwen we niét alle Oost-Europeanen als criminelen, en veroordelen we de "goeien" niet omwille van het gedrag van de "slechten", laat staan dat we daardoor VB zouden gaan stemmen! Kennen jullie trouwens de nationaliteit van dat "bruintje"? Of speelt dat geen rol, en veralgemenen jullie dusdanig dat jullie sindsdien gewoon �*lle "bruintjes" haten? M.a.w. als dat bruintje een Marokkaan was, moeten bv. de Turken en Congolezen er mee voor opdraaien? PS: en eigenlijk geloof ik geen jota van dit verhaal, want geen enkel bedrijf gaat als reden voor een weigering opgeven: "Er was een "bruintje" dat bereid was te werken onder het officieel barema." Laatst gewijzigd door Miauw! : 16 mei 2014 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() Als gij boven uw contract moet werken zijt ge al onder barema betaald.
En als gij overuren moet doen in het zwart, is dat toch onder barema? Meeste overuren zijn 10 euro per uur in het zwart, en ge verliest er vakantiegeld en pensioen op. Zeg maar eens op een klein familiebedrijfke ik wil geen overuren meer doen of kunt ge ze niet aangeven. Dan moeten ze dat alleen voor u doen en niet voor de rest, dat zou opvallen, en je wil je collegas toch niet tegen je opzetten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heb ik IETS gezegd over aanklagen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, maar discriminatie op basis van religieuze en politieke overtuiging is gewoon wat het is: discriminatie. Maar inderdaad geen racisme, omdat het niets met huidskleur, ras of ethniciteit te maken heeft. Natuurlijk wel even laakbaar en strafbaar als racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fredje vroeg zoiets, niet U. [zucht!]
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 mei 2014 om 09:22. Reden: pietjeprecies |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Veroordelen" ? W�*�*r spreek ik over veroordelen ? "Alle bruintjes" ? Ik wil wel op zo'n foto als Geert Wilders. Geloven ??? Dat is voor mensen die religieus zijn... Dat bedrijf heeft dat natùùùùùùùrlijk niet als officiële reden opgegeven !!! Ben jij zo naïef om zoiets te veronderstellen ? Amaai ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verhaaltje was, spijtig genoeg, realiteit. Het VB is er wel bij gevaren. Nu stemmen er van die 11, ondertussen 14 stemgerechtigden, op VB & NVA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ben jij zo naïef om te veronderstellen dat iémand dit verhaaltje nog gelooft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Europees Commissaris
|
![]() En als je omwille van één "onderkruipend" bruintje op het VB gaat stemmen, een partij die gekend is voor zijn racisme en haatzaaierij, heeft dit volgens mij toch wel veel met "haten" of ten minste "veroordelen" te maken! In elk geval goed om weten dat Zuid- of Midden-Amerikaanse "bruintjes" niét mee het slachtoffer zijn van jouw veralgemeningen. Dat geldt waarschijnlijk enkel voor (Noord-)Afrikaanse bruintjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja: Ik geef op! Goed zo?
Nog iets anders nodig om U te rechtvaardigen? Zeg maar.
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat schreef ik ook niet. Dat het zo'n bruin onderkruipertje was, vernamen we achteraf van iemand die daar op de personeelsdienst werkte. Sorry, maar jij interpreteert op JOUW manier. (Dat is je volste recht) |
|
![]() |
![]() |