![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er ook een aantal die de Bijbel of de Koran zo goed als van buiten kennen. Slechts héél af & toe heb ik een leerling in de klas van wie ik zou durven te zeggen dat hij/zij 'klaar' is voor de confrontatie met een maatschappij die op het eerste gezicht liever helemaal géén 'kennis' overdraagt. Wellicht bega ik nu de fout ervan uit te gaan dat die maatschappij tot 'kennisoverdracht' in staat zou (willen) zijn. Met 'die maatschappij' bedoel ik uiteraard in de eerste plaats de "Fédération Wallonie-Bruxelles". Dat is nu eenmaal het zwarte gat waardoor ik opgeslorpt word ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geeft toe dat dit nu ook niet hét van hét is, maar ja, een mens moet zich soms met weinig tevreden stellen. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werkt duidelijk op je systeem zie ik.
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het beste geval - en met véél zin voor overdrijving - zie ik de N-VA als 'kers op de taart'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 mei 2014 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me - gelukkig? helaas? - niet met álle al dan niet jonge en/of al dan niet Brusselse Franstaligen bezig houden, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal eerder een bosbes zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 mei 2014 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bosbes is zelfs nog béter (lekkerder én gezonder)
![]()
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#192 |
|
![]() De N-VA haalde in 2010 ook al 31% in Antwerpen, het VB 16% ...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt weten doe ik het niet, maar ik denk dat dit federaal een meer realistische inschatting is: ![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 mei 2014 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
Het doel van jouw leven is toch om te strijden tegen de N-VA ?
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien blijven de vakbonden dan braaf totdat de EU en het IMF orde op zaken komen stellen ![]()
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bijgevolg vallen we de politieke vijand aan. Hoort u me janken zoals u omdat u permanent de traditionele partijen aanvalt? Neen, dat behoort tot het spel. En dus, hou eens op met uw kindergeschrei. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 mei 2014 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Uit angst om die stemmen te verliezen, zullen ze nooit in een federale regering stappen. |
|
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 mei 2014 om 18:14. |
![]() |