![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mag me als goede huisvader wel afvragen van welke bronnen( buiten je shithandel) je leeft.En verbazingwekkend of niet, Drugsverkopende gasten worden even netjes opgevangen door mn Marokkaanse buur, mn Afghaanse buur, en de rest van de buurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien kunnen jullie je ook nog vrijwillig laten fouilleren? Mogelijks heb je een reep chocola in uw onderbroek gestoken.
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 19 mei 2014 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In een winkel zoals AH zal zoiets idd nooit gebeuren. Vreemd hé?
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard moet je de zaken enorm opblazen, dat begrijp ik dan weer wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat nu net het euvel zijn -> 'een simpel discreet blikje' en niet zoals ik laatst voorhad in de Delhaize: een kassierster die juist wel de inhoud van m'n karretje 'doorsnuffelt' (ik was net ervoor naar de carrefour gegaan) en op de koop toe mijn Carrefour kassabon - die ik spontaan aan haar toon opdat ze zou zien dat ik niks had gepikt - en ook opdat ze zou stoppen met alles na te kijken, scruteert precies alsof ik op heterdaad betrapt was .. ![]() ![]() Ik vraag me soms af wat ze zou gezegd of gedaan hebben moest ik nu niet mijn magisch goud papier (kassabon van vorig bezochte winkel) mee gehad hebben .. zou ze dan de directie erbij halen?? LOL Het gaat zelfs niet eens over die pietluttige 7 �* 8 seconden, maar over het feit dat men niet als klant wordt gezien maar als dief ![]() In de Albert Heijn: Nooit problemen hiermee, noch in de Lidl .. en de Carrefour maar heel af en toe. Laatst gewijzigd door bembem : 19 mei 2014 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is idd. niet nodig. Plus het feit dat de marge voor diefstal in de prijs meegerekend zit. Kortom, wij betalen voor de dieven waarvan we zelfs niet eens deel van uitmaken maar waar we wel de ongemakken mee delen. Joepie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan, mijn waren waren 'gescheiden' .. ik was net ervoor naar de Carrefour geweest en had dus mijn 'Carrfeour waren' in mijn caddy .. de boodschapjes vand e Delhaize die zaten in hun rode winkelmandje waarvan ik de inhoud op de kassaband aan het leggen was .. het is tijden dit proces dat de kassierster mij vroeg van mijn 'caddy' te openen en dat ze dat één voor één begon na te kijken waarop ik spontaan mijn kassabon van de Carrefour te voorschijn haalde 'opdat ze kon zien dat de waren die ze aan het conbtroleren was "dus niet van haar winkel kwamen!" ![]() en serieus: ik ga heus niets bij hun stelen hoor, en moest het wel zijn -> ik steek het in mijn onderbroek nah! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien had u dat gemakkelijk kunnen oplossen, zoals ik doen in zulke gevallen. Ik zeg bij het binnenkomen van de winkel dat er al het een en ander in de tas zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bof, als ik dat zeg: gaat ze me dan niet controleren achteraf? that's the question .. en ze mag best wantrouwig zijn, maar er is wantrouwig en wantrouwig hé, moet ze dan echt alles één voor één zitten nakijken? ik zou dat als kassierster niet doen hoor, en je moest eens weten hoeveel er van hun waren uiteindelijk wel niet in de wegwerp container geraakt .. Laatst gewijzigd door bembem : 19 mei 2014 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mensen doen ook maar hun werk. Rekening houdend met het aantal diefstallen worden mensen terecht wantrouwig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
i understand .. but, zouden die ook hun werk doen als zeg maar een familielid of goede vriend/in of hun favoriete BV de kassa passeert met karretje? lol, iets zegt me van niet, tenslotte laten ze bij Albert Heijn en Lidl gewoon iedereen passeren zonder problemen en die winkels moeten ook winst boeken ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Jij gaat dus met een zak winkelwaren van een winkel naar een anders winkel waar ze identiek dezelfde spullen verkopen en dan ben je verontwaardigd dat ze denken dat je die spullen gestolen hebt. Geweldig!!! ![]() Je start een topic over de controle van je tas maar je vergeet er snel even bij te vermelden dat die vol verdachte spullen steekt. Argh ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Bij mij betaalde je die zaken opnieuw, hoe dom kan een mens zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() 'k Ga het zeggen, Walter. Die goede, oude tijd...
![]() |
![]() |