![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hadden jullie nu gedacht?
Dat je een bonus zou krijgen, als je vroeger met pensioen gaat ? Zou leuk zijn hé !! Eerst werken bedelen met een straf (hoge belastingen), en daarna nog eens bestraffen met minder in plaats van meer pensioen !! Onnozel mannekes.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Praatjesmaker De Wever.
Het Laatste Nieuws: De Wever: "Als ik premier word, dan blijf ik tien jaar." Zei De Wever nog niet eens zo lang geleden: "Als ik burgemeester word van Antwerpen, dan is dat voor de volle zes jaar." |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() So what? ..en..wat wil je nu aankaarten?
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
dat zal nog 1 generatie duren, dan zijn al die oudjes gestorven en idioten zullen er wel niet genoeg in belgie zijn om die oude machtspartijen aan de macht te houden. Alhoewel... |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Wanneer je écht antwoorden wil kan je natuurlijk ook de N-VA via mail bereiken. Aangezien het beleefde mensen zijn zullen ze je zonder twijfel een verhelderend antwoord sturen. Maar ik heb zo de indruk dat het je daar niet echt om te doen is. Je weet toch allang voor wie je gaat stemmen veronderstel ik. En dat zal zeker niet de N-VA zijn. Waarom dan nog al die moeite doen?
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mens is daar nu nog aan het zoeken... En bij gebrek daaraan moet hij toch over wat anders beginnen... Tja,een échte sos is nogal snel tevreden.... Een belofte volstaat al,of die ingelost wordt is niet noodzakelijk... |
|
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu maar hopen dat het vlees "Halal" was,zoniet zouden ze wel eens "haram" kunnen verklaard worden bij hun doelpubliek... En om op uw vraag te antwoorden,het tweede natuurlijk... Alleen zeggen ze er niet bij dat dit tweede gegeven ook van toepassing zal zijn als zij zich mede aan het federale bestuur en de daaraan verbonden vetpotten mogen laven... Alles voor het postje, voor de mensen en voor de verdeling van de rijkdom onder de armen... De ene helft onder hun linkerarm de andere helft onder hun rechterarm... |
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vertrouw op het volgende: mocht Mertens er ook maar het minst verkeerd gezegd hebben, het stond vandaag al in alle gazetten. ![]() Wat overignes ook niet klopt, want De Morgen is bij mijn weten die het volgende in de krant heeft staan,: Citaat:
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de uitschuiver van Jambon over de huizenverkoop, de uitschuiver van Bart over de eenvoud van een job te vinden hebben we nu nog een potje lekker liegen over cijfers. |
|
![]() |