![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DDD heeft hier totaal niets mee te maken, ik heb hem nooit platvloerse scheldwoorden weten gebruiken om z'n punt te maken, dat heeft hij ook niet nodig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#4102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#4103 |
Banneling
|
![]() Klopt. Laat niet staan dat je zelf niet mag schelden. Als je er mee wegkomt heb je geluk gehad.
|
![]() |
![]() |
#4104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Kan de moderatie echt niet meelezen? M.a.w.: als iemand één zinnetje dat je fout zou kunnen begrijpen buiten de context, uit zijn context licht en dat rapporteert, riskeer je verbanning? Of als iemand een uitspraak met opzet fout begrijpt? Zelf heb ik nog maar één keer op het driehoekje geklikt: Calvinist, blijkbaar nét terug uit verbanning, heeft me zomaar, "out of the blue", van zoiets afschuwelijks beschuldigd dat ik het hier niet durf herhalen. D�*t heb ik gemeld, en blijkbaar werd het als ernstig genoeg beschouwd om hem direct weer te verbannen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4105 |
Europees Commissaris
|
![]() Garry heeft mijn locatie achterhaald (gemeente juist, straat op 500 meter na ook juist) en hier openlijk gepost. Ik heb hem eerst vriendelijk per PB gevraagd dat te verwijderen, en heb dat nog 2 x opnieuw gevraagd, maar zijn antwoord was "dat hij zijn brievenbus niet voor iedereen opendeed". Dan heb ik aan de moderatie gevraagd om die bewuste post te verwijderen. Dat is gebeurd, maar Garry is er nog steeds, terwijl dit me nochtans een zeer zware overtreding lijkt: stalking en zware schending van de privacy!
Ik weet niet hoe hij het gedaan heeft: dit forum gehackt en dan via mijn IP-adres mijn locatie achterhaald? Daar heb ik van de moderatie ook geen antwoord op gekregen. Ik vind het in elk geval angstaanjagend dat zoiets kan en dat men zo iemand zijn gang laat gaan. |
![]() |
![]() |
#4106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 27 mei 2014 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
#4107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 14:32. |
![]() |
![]() |
#4110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit op het RD geklikt maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden, ik vind het tamelijk unfair.
![]() |
#4112 |
Banneling
|
![]() Calvinist is uit de ledenlijst inderdaad.
|
![]() |
![]() |
#4113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen op dit forum weet wie de diehard driehoekklikkers zijn.
|
![]() |
![]() |
#4114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen op dit forum weet wie de diehard driehoekklikkers zijn.
|
![]() |
![]() |
#4115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar staat toch maar alleen haar voornaam op en "Spain". En dat ze in Spanje woont weten we al langer.
#4118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg een "persoonlijke" brief van Maggie De Block. Let wel, ik vind Maggie een sympathiek mens. Maar zoiets gaat bij mij direct bij het oud papier.
#4120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()