Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 27 mei 2014, 12:34   #4101
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
...

Of is het die post van Den Duisteren Duikboot? Ik heb hem nog eens herlezen, en kon daar geen enkel scheldwoord in ontdekken.

...
DDD heeft hier totaal niets mee te maken, ik heb hem nooit platvloerse scheldwoorden weten gebruiken om z'n punt te maken, dat heeft hij ook niet nodig.
SDX is offline  
Oud 27 mei 2014, 13:23   #4102
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Omdat jij 't citeerde en er 'thumbsup' onder plaatste, betekent dat je 't er mee eens bent inclusief de vuilbekkerij die op dit forum als PA kan gezien worden, en nee; ik rapporteer niet, ondanks 't schuimbekkend hypocriet geraaskal van degeen die je citeerde.
De hypocrisie van diegenen die hier hele groepen mensen demoniseren en onder tonnen smeerlapperijen bedelven maar dan steigeren als ze als smeerlappen worden betiteld, is inderdaad grensverleggend groot.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 27 mei 2014, 13:55   #4103
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
De hypocrisie van diegenen die hier hele groepen mensen demoniseren en onder tonnen smeerlapperijen bedelven maar dan steigeren als ze als smeerlappen worden betiteld, is inderdaad grensverleggend groot.
Klopt. Laat niet staan dat je zelf niet mag schelden. Als je er mee wegkomt heb je geluk gehad.
eno2 is offline  
Oud 27 mei 2014, 13:59   #4104
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat insinueert ze inderdaad. Maar let op, ze ontkent het meteen weer en dreigt opnieuw met de moderatie omdat haar insinuaties worden uitgelegd.

Je moet begrijpen dat er zich op dit forum een aantal mensen bevinden, die geconfronteerd met de domheden, veralgemeningen en haatzaaierij die ze uitbraken, waaronder zich niet zelden gewoonweg strafbare zaken bevinden, er naderhand alles aan doen om je geband te krijgen.
Sommigen spreken zelfs over hun "glazen bol" (hoeveel belang kun je jezelf aanmeten tot het van hilarisch tot meelijwekkend verwordt).

De moderatie trapt meestal niet in die val, al zullen ze wel al eens iets knippen om de meldingsrazernij van bepaalde individuen wat te temperen.

En ja, steevast zijn de driehoekertjes de eersten om te roeptoeteren over vrijheid van meningsuiting, lees de grootste smeerlapperijen debiteren als het over den vreemden gaat, en ook de eersten om te klikken als hun veelal strafbare domheden betiteld worden tot wat ze zijn.

En allemaal zullen ze achteraf meesmuilen dat ze nooit klikken op het driehoekje. Want ook dat hoort onvermijdelijk bij dit type mens.

Misschien moeten diegenen die dat klikken niet in de genen zit zich verlagen tot eenzelfde niveau.

De moderatie kan immers niet meelezen en wee de dag dat er hier ooit eens meegelezen wordt door het CGKR.

Ik had dit forum graag nog een tijdje weten meegaan...
Bedankt voor de verduidelijking! Ik word er niet vrolijk van.
Kan de moderatie echt niet meelezen? M.a.w.: als iemand één zinnetje dat je fout zou kunnen begrijpen buiten de context, uit zijn context licht en dat rapporteert, riskeer je verbanning? Of als iemand een uitspraak met opzet fout begrijpt?
Zelf heb ik nog maar één keer op het driehoekje geklikt: Calvinist, blijkbaar nét terug uit verbanning, heeft me zomaar, "out of the blue", van zoiets afschuwelijks beschuldigd dat ik het hier niet durf herhalen. D�*t heb ik gemeld, en blijkbaar werd het als ernstig genoeg beschouwd om hem direct weer te verbannen.
Miauw! is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:05   #4105
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Wie opent er eens een draad met niet-gehonoreerde RD ?
Garry heeft mijn locatie achterhaald (gemeente juist, straat op 500 meter na ook juist) en hier openlijk gepost. Ik heb hem eerst vriendelijk per PB gevraagd dat te verwijderen, en heb dat nog 2 x opnieuw gevraagd, maar zijn antwoord was "dat hij zijn brievenbus niet voor iedereen opendeed". Dan heb ik aan de moderatie gevraagd om die bewuste post te verwijderen. Dat is gebeurd, maar Garry is er nog steeds, terwijl dit me nochtans een zeer zware overtreding lijkt: stalking en zware schending van de privacy!
Ik weet niet hoe hij het gedaan heeft: dit forum gehackt en dan via mijn IP-adres mijn locatie achterhaald? Daar heb ik van de moderatie ook geen antwoord op gekregen. Ik vind het in elk geval angstaanjagend dat zoiets kan en dat men zo iemand zijn gang laat gaan.
Miauw! is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:08   #4106
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je moet begrijpen dat er zich op dit forum een aantal mensen bevinden, die geconfronteerd met de domheden, veralgemeningen en haatzaaierij die ze uitbraken, waaronder zich niet zelden gewoonweg strafbare zaken bevinden, er naderhand alles aan doen om je geband te krijgen.
Sommigen spreken zelfs over hun "glazen bol" (hoeveel belang kun je jezelf aanmeten tot het van hilarisch tot meelijwekkend verwordt).
Oei! Ik heb even teruggelezen, en nu blijkt dat ik dat ik nét die "persoon met de glazen bol" vandaag heb betrapt op een pertinente leugen (of valse bewering zo je wil) en die ook afdoend, mét bronnen, heb weerlegd. Jammer genoeg geen excuses van haar kant. Sta ik nu ook op de zwarte lijst? Ik had nochtans de indruk dat die persoon nog wel meeviel.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 27 mei 2014 om 14:13.
Miauw! is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:09   #4107
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Garry heeft mijn locatie achterhaald (gemeente juist, straat op 500 meter na ook juist) en hier openlijk gepost. Ik heb hem eerst vriendelijk per PB gevraagd dat te verwijderen, en heb dat nog 2 x opnieuw gevraagd, maar zijn antwoord was "dat hij zijn brievenbus niet voor iedereen opendeed". Dan heb ik aan de moderatie gevraagd om die bewuste post te verwijderen. Dat is gebeurd, maar Garry is er nog steeds, terwijl dit me nochtans een zeer zware overtreding lijkt: stalking en zware schending van de privacy!
Ik weet niet hoe hij het gedaan heeft: dit forum gehackt en dan via mijn IP-adres mijn locatie achterhaald? Daar heb ik van de moderatie ook geen antwoord op gekregen. Ik vind het in elk geval angstaanjagend dat zoiets kan en dat men zo iemand zijn gang laat gaan.
Lijkt mij ernstig ja.
eno2 is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:10   #4108
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Ah ok lieverd dan kan ik je weer vertrouwen..
maar je post wel degelijk een persoonlijke brief met je gegevens erop.
Nietzsche is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:11   #4109
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Dubbel

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 14:32.
Het Oosten is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:12   #4110
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan de moderatie echt niet meelezen? M.a.w.: als iemand één zinnetje dat je fout zou kunnen begrijpen buiten de context, uit zijn context licht en dat rapporteert, riskeer je verbanning? Of als iemand een uitspraak met opzet fout begrijpt?
Zelf heb ik nog maar één keer op het driehoekje geklikt: Calvinist, blijkbaar nét terug uit verbanning, heeft me zomaar, "out of the blue", van zoiets afschuwelijks beschuldigd dat ik het hier niet durf herhalen. D�*t heb ik gemeld, en blijkbaar werd het als ernstig genoeg beschouwd om hem direct weer te verbannen.
Wees er maar trots op...
Nietzsche is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:13   #4111
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het onmogelijk is voor de moderatie om echt �*lle posts te lezen die hier dagelijks geplaatst worden. Daarom dat wij dus op het RD kunnen klikken om aan te geven als iets de spuigaten uitloopt.
Ik heb ooit op het RD geklikt maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden, ik vind het tamelijk unfair.
Oud 27 mei 2014, 14:16   #4112
eno2
Banneling

Standaard

Calvinist is uit de ledenlijst inderdaad.
eno2 is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:16   #4113
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Iedereen op dit forum weet wie de diehard driehoekklikkers zijn.
Nietzsche is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:16   #4114
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Iedereen op dit forum weet wie de diehard driehoekklikkers zijn.
Nietzsche is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:19   #4115
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik denk dat het onmogelijk is voor de moderatie om echt �*lle posts te lezen die hier dagelijks geplaatst worden. Daarom dat wij dus op het RD kunnen klikken om aan te geven als iets de spuigaten uitloopt.
Ik heb ooit op het RD geklikt maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden, ik vind het tamelijk unfair.
Ja, ik begrijp dat ze niet meelezen. Maar als iemand één bepaalde reactie rapporteert, zou het toch logisch zijn dat ze eventjes naar de context gaan kijken? Stel dat iemand iemand anders continu zit te treiteren en het bloed onder de nagels vandaan haalt, maar telkens nét op het randje van "persoonlijke aanval" blijft door zijn woorden goed te kiezen, en de aangevallene schiet dan één keer uit zijn krammen: dan wordt die sowieso bestraft als de aanvaller dat rapporteert?
Miauw! is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:20   #4116
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, ik begrijp dat ze niet meelezen. Maar als iemand één bepaalde reactie rapporteert, zou het toch logisch zijn dat ze eventjes naar de context gaan kijken? Stel dat iemand iemand anders continu zit te treiteren en het bloed onder de nagels vandaan haalt, maar telkens nét op het randje van "persoonlijke aanval" blijft door zijn woorden goed te kiezen, en de aangevallene schiet dan één keer uit zijn krammen: dan wordt die sowieso bestraft als de aanvaller dat rapporteert?
En terecht toch? het is een forum, neem het allemaal niet zo serieus.
Nietzsche is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:25   #4117
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Daar staat toch maar alleen haar voornaam op en "Spain". En dat ze in Spanje woont weten we al langer.
Oud 27 mei 2014, 14:26   #4118
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Daar staat toch maar alleen haar voornaam op en "Spain". En dat ze in Spanje woont weten we al langer.
Daarom dat ik ook moest lachen he..
Nietzsche is offline  
Oud 27 mei 2014, 14:28   #4119
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Ah ok lieverd dan kan ik je weer vertrouwen..
maar je post wel degelijk een persoonlijke brief met je gegevens erop.
Ik kreeg een "persoonlijke" brief van Maggie De Block. Let wel, ik vind Maggie een sympathiek mens. Maar zoiets gaat bij mij direct bij het oud papier.
Oud 27 mei 2014, 14:28   #4120
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Daarom dat ik ook moest lachen he..
Ah zo!

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be