![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4081 |
Schepen
|
![]() Nee ze is weer aant rapporteren
#4082 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs, bron, link?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#4083 |
Banneling
|
![]() Als ontwerper van de PA=>RD code, moet ik je terechtwijzen
![]() 3PA=>3RD is de juiste notatie Laatst gewijzigd door eno2 : 26 mei 2014 om 23:45. |
![]() |
![]() |
#4084 |
Schepen
|
![]() Mijn PA posts zijn verdwenen en kort daarna krijg ik straf van meester Pontifex. Zo onschuldig hè Sonja
#4085 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Excuses. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor zou ik ook kunnen RD'en, maar hou ik me niet mee bezig. Vraag Pontifex zelf wie je ge 'RD'd heeft, ik niet alleszins, ik heb niet eens 'n PA-post van jou gezien.
|
![]() |
![]() |
#4087 |
Europees Commissaris
|
![]() Rapporteren, PA, RD, PA-posts, RD'en..... allemaal Chinees voor mij! Wil iemand aub zo vriendelijk zijn me even te verlichten, of kan ik het in de FAQ misschien vinden?
En word ik nu verondersteld iets te doen met de boodschap "3X PA = 3X RD driehoekje" van SDX? |
![]() |
![]() |
#4088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4089 |
Banneling
|
![]() Net alsof wij ons krapuul niet hebben. We hebben zelfs ons racisten.
Let wel, ik ben ook islamofoob. Maar tegen de indoctrinatie en tegen het systeem (theocratie) en tegen de sharia. Niet tegen de afzonderlijke moslims. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 mei 2014 om 02:01. |
![]() |
![]() |
#4090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou enkel maar de hypocrisie aantonen. Van iemand die zich opwerpt als beschermer van 'n bepaalde bevolkingsgroep verwacht je dat die persoon integer, rechtlijnig is, 't goede voorbeeld geeft in 't niet ontmenselijken van anderen, niet vervalt in platte scheldpartijen. In die ene korte post stonden 3 scheldwoorden die op dit forum als PA (persoonlijke aanval) beschouwd zouden kunnen worden. Degenen die 't eens zijn met zijn standpunten - eerbaar genoeg als je niemand wil (laten) ontmenselijken - maar dan citeer je die scheldwoorden gewoon mee en doe je net hetzelfde als hetgeen je de ander verwijt (de originele poster natuurlijk ook). Niet dat ik me daarover druk maak. 't Is gewoon hypocrisie van de bovenste plank; 'n bepaalde 'beschermde' soort mag niet ontmenselijkt, de ander dan weer wel, die krijgt "thumbsup". Bovendien ... hoe weet jij als kersverse 'nieuwe' die smileys/emoticons staan, ze zijn al 'n hele tijd niet meer zichtbaar ... hmm
|
![]() |
![]() |
#4091 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
maar je post wel degelijk een persoonlijke brief met je gegevens erop.
![]() |
#4092 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4093 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat is nu die 3 X RD? Betekent dat dat je me gerapporteerd heb bij de moderator? Maar waarvoor dan? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#4094 |
Schepen
|
![]()
#4095 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#4096 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4097 |
Schepen
|
![]() Ja nu weet ik het ni meer. Misschien had ze het weldegelijk over Nierika, DDD en jou.
Maar ze houdt zich er toch ni mee bezig zegt ze. Geloof je ze?
#4098 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je moet begrijpen dat er zich op dit forum een aantal mensen bevinden, die geconfronteerd met de domheden, veralgemeningen en haatzaaierij die ze uitbraken, waaronder zich niet zelden gewoonweg strafbare zaken bevinden, er naderhand alles aan doen om je geband te krijgen. Sommigen spreken zelfs over hun "glazen bol" (hoeveel belang kun je jezelf aanmeten tot het van hilarisch tot meelijwekkend verwordt). De moderatie trapt meestal niet in die val, al zullen ze wel al eens iets knippen om de meldingsrazernij van bepaalde individuen wat te temperen. En ja, steevast zijn de driehoekertjes de eersten om te roeptoeteren over vrijheid van meningsuiting, lees de grootste smeerlapperijen debiteren als het over den vreemden gaat, en ook de eersten om te klikken als hun veelal strafbare domheden betiteld worden tot wat ze zijn. En allemaal zullen ze achteraf meesmuilen dat ze nooit klikken op het driehoekje. Want ook dat hoort onvermijdelijk bij dit type mens. Misschien moeten diegenen die dat klikken niet in de genen zit zich verlagen tot eenzelfde niveau. De moderatie kan immers niet meelezen en wee de dag dat er hier ooit eens meegelezen wordt door het CGKR. Ik had dit forum graag nog een tijdje weten meegaan...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 27 mei 2014 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
#4099 |
Banneling
|
![]() Wie opent er eens een draad met niet-gehonoreerde RD ?
|
![]() |
![]() |
#4100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat jij 't citeerde en er 'thumbsup' onder plaatste, betekent dat je 't er mee eens bent inclusief de vuilbekkerij die op dit forum als PA kan gezien worden, en nee; ik rapporteer niet, ondanks 't schuimbekkend hypocriet geraaskal van degeen die je citeerde.
![]() |