![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Waarom wordt die daar niet voor bestraft??? Dit is écht wel grof, en bestaat er nog een "persoonlijker" aanval dan dit? |
|
![]() |
![]() |
#4283 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel het internet is feitelijk onbetrouwbaar
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#4285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Anyhow, mijn forumenthousiasme is daardoor een beetje geblust. Ik opende sindsdien geen draden meer. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 mei 2014 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
#4287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of surf jij via de GSM ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#4288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De psychologen, apothekers en therapeuten die ze na een werkdag alhier ongetwijfeld nodig hebben, werken ook niet voor niks, hé. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er ook al aanvaringen mee gehad.
Maar enkel en alleen doordat eno2 ging klikken. En achteraf gezien was het volgens de letter van het forumreglement terecht. Van sommige personen kunt ge nu eenmaal de waarheid niet zeggen of ge valt ze persoonlijk aan. Mocht Dutroux hier op dit forum zitten, dan klopt het als ge hem een kinderverkrachter en een moordenaar noemt, maar het blijft een persoonlijke aanval. Van mijn kant laat ik alle zeik, leugens en smeerlapperij die eno2 over mij hier verkoopt liever staan. Ik ben geen klikspaan. Ik vind het prima als men mij beledigt. Dat zegt immers meer over de schelder dan over mijzelf.
![]() |
#4293 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelf ga ik ook niet klikken, en wel om exact dezelfde reden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4296 |
Banneling
|
![]() Het is logisch als ge een superseriële bully hebt, dat ge regelmatig PA=>RD doet.
Het forum is geen vuilbak van constant gescheld en persoonlijke beledigingen Zelfs als ik eens zes maanden wegblijf kan een superseriële bully het niet nalaten van persoonlijk te blijven inhakken en nahakken tijdens mijn afwezigheid... Wat een kwalijke verslaving... ![]() |
![]() |
![]() |
#4297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij dat er nog zijn die er zo over denken
![]()
#4299 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ken natuurlijk de context niet, maar op zich vond ik die uitlatingen toch behoorlijk kwetsend, vooral omdat ze zo persoonlijk waren.
|
![]() |
![]() |
#4300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |