![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ik je post echter herlees, lijk ik me vergist te hebben vermits je er blijkbaar toch van uitgaat dat dit een afrekening was. My bad.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Minister-President
|
![]() Een islamiet die joden doodt; het motief staat in hun vreselijk boek.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Gouverneur
|
![]() Lone wolves of niet.
De geheime diensten weten wie ze zijn,waar ze zitten,maar doen niets. Het is gewoon een miljarden business,dat staande moet gehouden worden door laffe daden zoals deze en oorlogen.Het creërt industrie en daar leven miljoenen mensen van waar anders een groot deel ook in de misdaad zouden verzeild geraakt zouden zijn,met een onuitzichtelijke toekomst van de mensdom(heid)tot gevolg. De coca industrie in Colombië laten ze toch ook ongemoeid?Terwijl ze die gemakkelijk plat kunnen branden. Heb je trouwens last van terrorisme?Zolang het binnen de perken blijft,blijft het nog altijd een beetje leefbaar in deze stilletjes aan tot verdoemenis gaande wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Gouverneur
|
![]() Lone wolves of niet.
De geheime diensten weten wie ze zijn,waar ze zitten,maar doen niets. Het is gewoon een miljarden business,dat staande moet gehouden worden door laffe daden zoals deze en oorlogen.Het creërt industrie en daar leven miljoenen mensen van waar anders een groot deel ook in de misdaad zouden verzeild geraakt zijn,met een onuitzichtelijke toekomst van de mensdom(heid)tot gevolg. De coca industrie in Colombië laten ze toch ook ongemoeid?Terwijl ze die gemakkelijk plat kunnen branden. Heb je trouwens last van terrorisme?Zolang het binnen de perken blijft,blijft het nog altijd een beetje leefbaar in deze stilletjes aan tot verdoemenis gaande wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Duizend zaken zullen ervoor gezorgd hebben dat jullie beiden die dag op dat moment met elkaar in botsing gekomen zijn. Een man die dan een joods museum binnen wandelt en per toeval twee Israëli's neerschiet ipv 2 joden vind ik persoonlijk niet toevalliger. Wat niet per definitie betekent dat er geen andere motieven achter de aanslag kunnen steken, maar ik zie vooralsnog geen enkele reden om daar van uit te gaan...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Minister
|
![]() Tja, toevallige controle en arrestatie? Moeilijk te snappen hoe een dader de bus opstapt met de wapens diie hij gebruikt heeft + de kleren erbij + een bekentenisvideo.
In ieder geval nog maar eens een bewijs dat dit soort aanslagen enorm moeilijk of eigenlijk helemaal niet te voorkomen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet niet hoe het op Belgische scholen zit, maar zaken als de holocaust zijn taboe op scholen met een veel Arabische / Moslim leerlingen
Wat mij betreft zie ik zulk soort Arabische / Islamitische lieden liever vertrekken uit Europa. Hoe denken jullie in Belgie erover??
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 1 juni 2014 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Minister
|
![]() Wat ik vreemd vind. Die vent reist met zakken vol bewijsmateriaal naar Marseillle en wordt bij aankomst door douaniers van de bus geplukt, die routinematig bussen uit Amsterdam controleren, vooral op drugs. Volgens een krantenartikel had hij een pistool in z'n zak. Waarom gebruikte hij dat niet tegen de douaniers?
Een soldaat die z'n missie heeft volbracht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet niet of de holocaust hier al taboe is maar ik zou denken dat met de opkomst van all things halal de holocaust jaarlijks zal gevierd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heerlijk! het was zo'n brave jongen, helemaal niet religieus en zeker niet gewelddadig!
Citaat:
het zal je maar overkomen als aardige, intelligente, en niet kwaadaardige gast dat je in het gevang geraakt wegens een gewapend overvalletje en daar gaat radicaliseren! ALLEMAAL DE SCHULD VAN DIE WITTE SMEERLAPPEN DIE HEM IN HET GEVANG STAKEN !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Minister
|
![]() Als ik de berichten dus goed begrijp, was de dader zonder problemen door de douanecontrole geraakt als hij de wapens, kleren, vlag en video niet in z'n bagage had gehad?
Kan je daaruit afleiden dat hijzelf, of z'n opdrachtgever, wou dat hij gepakt werd? Enfin, het beeld van de pro hitman heeft nu wel flinke deuk gekregen. De vraag blijft hoe je dit soort aanslagen kan voorkomen. Niet, lijkt de conclusie. Er zijn alijd zachte doelwitten zoals het museum. De dader was ook nog recent (maart) op de radar van de veiligheidsdiensten opgedolen. Hij zwijgt nu, maar aan die informatie te zien lag z'n hele cv en reisweg de laatste jaren in detail klaar in een bestand ergens. Zachte doelwitten en mensen die bekend zijn bij de veiligheidsdiensten te over dus. Wat doe je eraan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |