Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 juli 2014, 10:29   #421
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanguard Bekijk bericht
Inderdaad.

En laat ons ook niet vergeten dat de luchtverkeersleiding in Kiev MH 17 nog eens 3000 voet heeft doen zakken bij het binnenvliegen van het omstreden luchtruim. Dat is op zijn minst idioot, maar ergens ook wel verdacht.

Het zat er aan te komen, er waren al vliegtuigen afgeschoten.
Soms klimmen vliegtuigen eens hoger om onweer uit te wijken, dan zakken ze onmiddellijk terug naar hun normale optimale hoogte of voor de # afgeschoten MH17 flightplan 31000 voet in de regel zie ik volgens de live tracker, dan boven Oost-Oekraine zullen ze dan naar 33000 voet gestegen zijn volgens de richtlijnen van de Oekrainse luchtverkeersleiding. Ook te vinden in de live tracker (Track-Protokoll und Grafik)

Waar heb je trouwens die rare informatie vandaan ?

Want volgens de live tracker is dat helemaal niet zo:

van 8hr 02 tot 8h04 steeg MH17 van 31000 naar 33000 voet, omdat dat nu eenmaal daar de veilige hoogte en voorgeschreven was, staat in talrijke mainstreammedia, en is hier ook een paar maal geciteerd.

# MH17 17 juli 14 : 31000 > 33000 voet http://nl.flightaware.com/live/fligh.../WMKK/tracklog

MAS17 18 juli 14: doorgaans 33.000 voet
http://nl.flightaware.com/live/fligh.../WMKK/tracklog

overzichtlink alle van vluchten 7/07 tot 20/07 (dus ook die gaan komen):
http://nl.flightaware.com/live/fligh...000Z/EHAM/WMKK

van de gedane vluchten hoef je maar de status rechtsboven link Track-Protokoll und Grafik aan te klikken.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2014 om 10:48.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 10:42   #422
westdiep
Gouverneur
 
Geregistreerd: 9 december 2012
Berichten: 1.397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Over zo een groep goed getrainde medewerkers beschikken de rebellen niet.
Dat is wel duidelijk, er is nog een verschil met in staat zijn om dat wapen te vuren naar een vliegtuig en dat geïntegreerd te gebruiken.

Dat is de reden dat het 'specialisten' moeten zijn, de complexiteit zorgt voor de veiligheid en accuraatheid.

Want voor je het weet schiet je een passagiersvliegtuig uit de lucht omdat jet het verschil niet kan maken met een Antonov
westdiep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 10:43   #423
Reverberation
Minister-President
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 4.619
Standaard

Gewoon onbegrijpelijk dat er voor burgerluchtvaart nog steeds over dat gebied werd gevlogen...

Vorige vluchten, zoals deze van 13/7 gingen veel zuidelijker...

http://nl.flightaware.com/live/fligh...000Z/EHAM/WMKK

Van onweer of ongunstige windrichting meer naar het zuiden van Donetsk was geen sprake...

http://www.wunderground.com/personal...0140717/mdaily

Al in april gaf de Internationale Burgerluchtvaartorganisatie aan dat vliegen boven de Krim gevaarlijk kon zijn...

Het ingediende vluchtplan was 35.000 voet trouwens

http://www.hln.be/hln/nl/31172/Rampv...-vliegen.dhtml

Dus die order om naar 33.000 voet te zakken is zeker idioot te noemen als je weet dat het om oorlogsgebied gaat waar de dagen voordien al dingen waren neergehaald!
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 19 juli 2014 om 10:53.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 10:52   #424
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Gewoon onbegrijpelijk dat er voor burgerluchtvaart nog steeds over dat gebied werd gevlogen...

Al in april gaf de Internationale Burgerluchtvaartorganisatie aan dat vliegen boven de Krim gevaarlijk kon zijn...

Het ingediende vluchtplan was 35.000 voet trouwens

http://www.hln.be/hln/nl/31172/Rampv...-vliegen.dhtml

Dus die order om naar 33.000 voet te zakken is zeker idioot te noemen als je weet dat het om oorlogsgebied gaat waar de dagen voordien al dingen waren neergehaald!
Zoals je in mijn post hierboven kunt zien - # Track-Protokoll und Grafik MH17 17.07.2014 - vlogen ze zelfs maar 31000 voet en gingen ze pas naar 33000 voet omwille van het verbod onder de 32000 voet te vliegen aldaar.

directe link # : http://nl.flightaware.com/live/fligh.../WMKK/tracklog

Citaat:
EDT Breitengrad Längengrad Kurs Richtung Kn km/h Feet Quote Standort/Typ
[....
07:56 51.7026 22.1863 104° Ost 482 893 31.000 Level FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
07:57 51.6826 22.3065 105° Ost 484 896 31.000 Level FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
07:57 51.6653 22.4098 105° Ost 484 896 31.000 Level FlightAware ADS-B (EYKS)
07:58 51.6294 22.6220 105° Ost 481 892 31.000 Level FlightAware ADS-B (EYKS)
07:59 51.6082 22.7448 105° Ost 478 885 31.000 Level FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
07:59 51.5898 22.8510 105° Ost 477 884 31.000 Level FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
08:00 51.5631 23.0042 105° Ost 477 884 31.000 Level FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
08:01 51.5383 23.1456 105° Ost 478 885 31.000 Level FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
08:01 51.5199 23.2496 105° Ost 479 887 31.000 240 Level FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
08:02 51.5014 23.3533 105° Ost 481 892 31.300 720 Climbing FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
08:03 51.4726 23.5139 106° Ost 480 888 32.000 780 Climbing FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
08:03 51.4438 23.6730 106° Ost 479 887 32.600 720 Climbing FlightAware ADS-B (EPKK / KRK)
08:04 51.4207 23.7994 106° Ost 482 893 33.000 240 Climbing FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)
08:05 51.3902 23.9660 107° Ost 483 895 33.000 Level FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
08:05 51.3719 24.0644 107° Ost 484 896 33.000 Level FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)
08:06 51.3524 24.1692 107° Ost 484 896 33.000 Level FlightAware ADS-B (EPSY / SZY)
08:07 51.3902 23.9660 107° Ost 484 896 33.000 Level FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
08:08 51.3184 24.3500 106° Ost 483 895 33.000 Level FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
08:11 51.2265 24.8316 107° Ost 488 904 33.000 Level FlightAware ADS-B (EPWA / WAW)
09:19 48.1350 38.5030 117° Südost 494 914 33.000 Level FlightAware ADS-B
Info over ADS-B Methode van Tracking:
http://nl.flightaware.com/adsb/

Citaat:
Gewoon onbegrijpelijk dat er voor burgerluchtvaart nog steeds over dat gebied werd gevlogen...

Vorige vluchten, zoals deze van 13/7 gingen veel zuidelijker...
Onbegrijpelijk niet helemaal aangezien men geen omwegen wil vliegen, en in de regel weet iedereen (buiten een paar cowboys) dat burgervliegtuigen daar steeds kunnen vliegen.


In de regel waren die zuidelijker ja, maar dat BUK-systeem is mobiel zoals je goed weet.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2014 om 11:04.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 10:55   #425
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Hier is alvast een journaliste die haar werkgever doorheeft...

http://www.hln.be/hln/nl/31172/rampv...spreiden.dhtml
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:00   #426
Reverberation
Minister-President
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 4.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Zoals je in mijn post hierboven kunt zien - # Track-Protokoll und Grafik MH17 17.07.2014 - vlogen ze zelfs maar 31000 voet en gingen ze pas naar 33000 voet omwille van het verbod onder de 32000 voet te vliegen aldaar.

directe link # : http://nl.flightaware.com/live/fligh.../WMKK/tracklog
Bizar dan toch dat er een vluchtplan wordt ingediend voor 35.000 voet aldus Malysian Airlines zelf, men vliegt op 31.000 voet en stijgt tot 33.000 voet boven rebellengebied.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:06   #427
Reverberation
Minister-President
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 4.619
Standaard

http://www.reuters.com/article/2014/...0FN1HR20140718
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:07   #428
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Bizar dan toch dat er een vluchtplan wordt ingediend voor 35.000 voet aldus Malysian Airlines zelf, men vliegt op 31.000 voet en stijgt tot 33.000 voet boven rebellengebied.
Piloten moeten naar de luchtverkeersleiding luisteren, ze kunnen niet zomaar vliegen hoe ze willen. Dat zou nogal een soepje geven met regelmatig mid-air botsingen.

Wat denk je wat nu gebeurd met de andere vliegroutes die nu allemaal verplicht worden een omweg rondom Oekraine te maken.

Ik vind toevallig net een site die zegt dat de 2 FDR gevonden zijn:
http://www.malaysiakini.com/news/269126
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2014 om 11:10.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:14   #429
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Idd, gelezen ?

Citaat:
"MH17 filed a flight plan requesting to fly at 35,000 feet throughout Ukrainian airspace. This is close to the 'optimum' altitude," the airline said.

"However, an aircraft's altitude in flight is determined by air traffic control on the ground. Upon entering Ukrainian airspace, MH17 was instructed by Ukrainian air traffic control to fly at 33,000 feet."
En dat om ~ 8 hr 01 volgens Flightracker.

Alsof die 35000* voet nu veiliger zou geweest zijn voor dwaze cowboys als 33.000 voet, niet dus. (*608 meter hoger)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2014 om 11:17.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:17   #430
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 22.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Bizar dan toch dat er een vluchtplan wordt ingediend voor 35.000 voet aldus Malysian Airlines zelf, men vliegt op 31.000 voet en stijgt tot 33.000 voet boven rebellengebied.
Ooit gevlogen als gebrevetteerd "flying-bus-chauffeur" ?
Bizar. Juist ja.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:18   #431
Reverberation
Minister-President
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 4.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Piloten moeten naar de luchtverkeersleiding luisteren, ze kunnen niet zomaar vliegen hoe ze willen. Dat zou nogal een soepje geven met regelmatig mid-air botsingen.

Wat denk je wat nu gebeurd met de andere vliegroutes die nu allemaal verplicht worden een omweg rondom Oekraine te maken.
Akkoord dat luchtverkeersleiding in Kiev de orders geeft.

Gezond verstand zegt toch eerder stijgen dan dalen boven oorlogsgebied me dunkt. Ookal was het zogezegd veilig boven 32.000 voet.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:21   #432
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Akkoord dat luchtverkeersleiding in Kiev de orders geeft.

Gezond verstand zegt toch eerder stijgen dan dalen boven oorlogsgebied me dunkt. Ookal was het zogezegd veilig boven 32.000 voet.
Hang ervan af welke grond/lucht-raket er wordt ingezet.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:22   #433
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 22.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Idd, gelezen ?En dat om ~ 8 hr 01 volgens Flightracker.
Alsof die 35000* voet nu veiliger zou geweest zijn voor dwaze cowboys als 33.000 voet, niet dus. (*608 meter hoger)
Gelul: het is 609,6 meter verschil!
Voila, nu weten we allen waar de fout ligt!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:23   #434
Reverberation
Minister-President
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 4.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ooit gevlogen als gebrevetteerd "flying-bus-chauffeur" ?
Bizar. Juist ja.
Kalmkes aan kefferke, geen nood om op de man te spelen...
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:28   #435
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

De rebellen gebruiken geen vliegtuigen, het zou raar zijn als het Oekraïens leger dat spel heeft afgevuurd.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:33   #436
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Akkoord dat luchtverkeersleiding in Kiev de orders geeft.

Gezond verstand zegt toch eerder stijgen dan dalen boven oorlogsgebied me dunkt. Ookal was het zogezegd veilig boven 32.000 voet.
Gezond verstand ? We zijn hier niet op de openbare weg hé. Dit is vliegverkeer.

Zoals ik al zei voor die missile en de vuurleidingsradar had het geen haar uitgemaakt 600 m hoger te geraken, afgevuurd was ze al.

Ik zie ook dat alle missiles van de BUK vanaf 1980# minstens 14 km tot 25 km geraken, wat is dan nog het verschil tussen 10 km en 10,6 km ?

Dat haalde zelfs een missile van 1960...
# wiki:
Citaat:
Engagement altitude:
Introduced 1960 1980 1984 1998 2007 2004
800-11000 m 30–14000 m 30–22000 m 30–25000 m 10/15 –25000 m 15–15000 m
Missile speed (Mach) 2.8 3 3 3 4 4.5
In elk geval moesten het die "Russischgezinde rebellen" zijn, dan hebben ze in hun eigen voeten geschoten (en dat weten ze maar al te goed). Iedereen zal dat willen uitbuiten vooral Oekraine. Nu kunnen ze de VS ttz Nato onder druk zetten, naja zachtjes...
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2014 om 11:37.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:36   #437
Reverberation
Minister-President
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 4.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Gezond verstand ? We zijn hier niet op de openbare weg hé. Dit is vliegverkeer.

Zoals ik al zei voor die missile en de vuurleidingsradar had het geen haar uitgemaakt 600 m hoger te geraken, afgevuurd was ze al.

Ik zie ook dat alle missiles van de BUK vanaf 1980# minstens 15 km tot 25 km geraken wat is dan nog het verschil tussen 10 km en 10,6 km ?

Dat haalde zelfs een missile van 1960

# wiki:

Dus daar komt geen gezond verstand bij kijken?

Die vlucht had daar nooit mogen zijn.

Je data zal wel kloppen hoor, helaas hadden de mensen in Kiev Air Control ze niet...
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:42   #438
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Dus daar komt geen gezond verstand bij kijken?
Neen. Bevel is bevel. Of denk je dat een piloot een mid-air collision gaat riskeren ? Het enige wat is is proberen de oekrainse luchtverkeersleiding te vragen op 35000 voet of hoger te mogen vliegen, mits toestemming was dat gegaan. Maar het had toch niets veranderd aan het gevolg. 2000 voet is amper 600 m.

Citaat:
Die vlucht had daar nooit mogen zijn.
Zoals al die honderden andere vluchten die niet afgeschoten zijn boven Oekraine. Wat is uw punt ?

Citaat:
Je data zal wel kloppen hoor, helaas hadden de mensen in Kiev Air Control ze niet...
Wat weten die nu dat daar cowboys zijn die echt hun IFF niet gebruiken en er zomaar blind op los balleren ?
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 11:57   #439
Reverberation
Minister-President
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 4.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Neen. Bevel is bevel. Of denk je dat een piloot een mid-air collision gaat riskeren ? Het enige wat is is proberen de oekrainse luchtverkeersleiding te vragen op 35000 voet of hoger te mogen vliegen, mits toestemming was dat gegaan. Maar het had toch niets veranderd aan het gevolg. 2000 voet is amper 600 m.


Zoals al die honderden andere vluchten die niet afgeschoten zijn boven Oekraine. Wat is uw punt ?


Wat weten die nu dat daar cowboys zijn die echt hun IFF niet gebruiken en er zomaar blind op los balleren ?

Mijn punt is dat MH17 en al die ander honderden daar niet hadden moeten vliegen, zo simpel is het.

En nu zijn er 298 mensen gruwelijk gestorven, en dat had simpelweg voorkomen kunnen worden als men afgestapt was van die "Befehl ist Befehl" mentaliteit.

Ga het maar uitleggen aan al die nabestaanden...

"Ja mevrouw, of ze nu wat hoger vlogen of niet, zou niet geholpen hebben hoor, ze hadden daar raketten, we wisten dat eigenlijk wel, mja ge kent ook de prijs van kerosine vandaag he..."

Niemand had daar nog burgervluchten moeten laten oversturen, gezond verstand...
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2014, 12:12   #440
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Mijn punt is dat MH17 en al die ander honderden daar niet hadden moeten vliegen, zo simpel is het.

En nu zijn er 298 mensen gruwelijk gestorven, en dat had simpelweg voorkomen kunnen worden als men afgestapt was van die "Befehl ist Befehl" mentaliteit.

Ga het maar uitleggen aan al die nabestaanden...

"Ja mevrouw, of ze nu wat hoger vlogen of niet, zou niet geholpen hebben hoor, ze hadden daar raketten, we wisten dat eigenlijk wel, mja ge kent ook de prijs van kerosine vandaag he..."

Niemand had daar nog burgervluchten moeten laten oversturen, gezond verstand...
Achteraf weet men altijd alles op voorhand. Er was nog geen enkel vliegtuig op zelfs maar in de buurt van die hoogte neergeschoten, en het leek er ook helemaal niet op dat dat ging gebeuren.

De schuld hiervan ligt bij de rebellen, en de Russen die hen geholpen hebben. Vergeet dat vooral niet.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be