![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat er zoiets bestaat als een negationismewet is een schande voor het 'democratische' Westen! Dit schept ten eerste een precedent om U tegen te zeggen voor geschiedvervalsing van staatswege (waarmee ik niks gezegd heb over de juistheid van de Holocaust, voor u mij beschuldigt). Ten tweede: als men niks te verbergen heeft, moet er geen wet komen. Dit is hoogst merkwaardig en legt de geschiedkundigepraktijk aan banden en vernietigt alle geloofwaardigheid en geeft ontkenners enkel meer argumenten in handen. De waarheid behoeft geen wetten, maar bewijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op, in een demokratie moet dat kunnen, maar ik zie hier niemand de holocaust ontkennen. Of heb jij een linkje?
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar die seksismewet heeft voor de rest consequenties waar men nog van gaat verschieten. De bedoeling is misschien goed, maar de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Stel u vervolgens dit eens voor: 'islamofobie' wordt strafbaar en seksisme wordt strafbaar. Tja, dan zit de rechtbank met een probleem, he! Want het één sluit het ander uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Bent U even mild voor de Koran en andere haatboeken en voor geschreven religieus fanatisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar die seksismewet heeft voor de rest consequenties waar men nog van gaat verschieten. De bedoeling is misschien goed, maar de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen. Stel u vervolgens dit eens voor: 'islamofobie' wordt strafbaar en seksisme wordt strafbaar. Tja, dan zit de rechtbank met een probleem, he! Want het één sluit het ander uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politici veranderen constant wetten. Zijn zij buiten de maatschappij?
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...trafbaar.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja, ik ben daar konsekwent in.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs jouw dégoutante mensonwaardige meningen, die mij enorm moreel kwetsen, moet je kunnen schrijven.
![]() |
![]() |
#133 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is net het beste brood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zegt U niet dat U Marokkanen haat en daarom er een paar op hun bakkes gaat kloppen? Maar dat zal er niet van komen hé! ![]() Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 2 augustus 2014 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat zijn denk ik ook niet zijn gedachten, als ik zo vrij mag zijn. Zijn gedachten liggen eerder in de lijn van: Marokkanen moeten maar verkassen, ze hebben hier hun kansen gekregen en hebben het voor zichzelf verbrod. En dat ze reeds voldoende kansen kregen (meer dan Belgen), valt niet te ontkennen.
Laatst gewijzigd door Marnik : 2 augustus 2014 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mare, in dit geval zijn Marokkanen een probleem, die komen gewoonlijk in roedels. En dankzij de sneltoets op het mobieltje zijn de neven snel opgetrommeld.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 augustus 2014 om 21:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals: U hebt een voor de maatschappij zeer gevaarlijke ingesteldheid! Maar U bent er waarschijnlijk nog trots op ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Getuige mijn blanco strafblad en een mooie €20 000 aan personenbelasting. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 augustus 2014 om 22:05. |
||
![]() |
![]() |