![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat vind je dan beter aan de halal richtlijnen anno 2014 aub? Kan U deze halal richtlijnen hier even posten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag ik mij ook af. Blijkbaar denkt hij dat de moderne wetenschap minderwaardig is aan inzichten die nog de zon zagen ondergaan in een modderpoel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() buitenkweek, moeder en kalf niet scheiden, niet op de beesten kloppen, mag niet onder stress staan, ...
http://www.halal.nl/halal/eiwitten/d...ueel-slachten/ Lees reversiteit in bedwelming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Daaronder nog.
De verdoving is halal wanneer het dier er niet aan overlijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Daaronder nog.
De verdoving is halal wanneer het dier er niet aan overlijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is overduidelijk dat je je hier laat (mis)leiden door een linkse kliek die ons wil wijsmaken dat "halal" betekent dat de kalfjes dartel in de vrije velden mogen dartelen en dagelijks over hun bolletje geaaid moeten worden; Allemaal heel leuk, past best in de "Avatar-ideologie" maar heeft totaal niks met halal te maken; De reden waarom de achterlijken menen dat het dier niet mag gedood zijn alvorens te slachten ligt in de (terechte) richtlijn dat ze geen kadavers mogen opeten die ze ergens ten velde vonden in de 7de eeuw. Zoals in: doodgevallen geit die een of andere ziekte had en dood in de wei gevonden werd. Heel toevallig is dat ook verboden in de 21ste eeuwse hygienische voedselrichtlijnen. Tenandere: dieren die verdoofd worden, zijn niet dood, maar enkel bewusteloos. In principe (èn met gebruik van meer dan drie hersencellen tegelijk) kan je stellen dat de diervriendelijke slacht de échte halal slacht is. Met andere woorden: WIJ slachten halal als we de dieren verdoven, we gebruiken halal vlees als we het vlees behandelen volgens de 21ste eeuwse hygienische normen (en niet ongekoeld en enkel niet toegestaan dat het vlees met kakkerlakken in aanraking komt, terwijl de koeienkoppen in Noordafrika vol met maden zitten van de schijtvliegen). Maar geen nood hoor, er zijn ook mensen die vinden dat de indianen van Karl May in een soort van aards paradijs leefden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 september 2014 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.halalcorrect.com/publicat...rrect_PvdD.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Ja dat het niet gebeurt volgens de richtlijnen ligt dan toch aan de mens en niet aan de halal richtlijnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder eten moslims dus nooit kalfsvlees van koeien, kamelen etc? Ook geen lamsvlees? nou nou zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Wanneer hier omkeerbare verdovingen komen hoeft men enkel toe te zien welk dier overlijd aan de verdoving. Gezien hoe het er nu aan toegaat? Er is geen Halal correct en dat heeft GAIA goed opgemerkt. Niets is halal aan halalvlees in dit land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Halal correct is humaner dan hoe wij het vandaag doen. Akkoord? Zoneen wat juist? Ok de slacht is in 1 haal de stroot over. Maar het beest leefde al die tijd daarvoor in welke omstandigheden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij ooit al eens gezien hoe moslims met hun dieren omgaan? Ik wel. Ik zag in Egypte de graatmagere paardjes die toeristen met een koetsje naar een of andere tempel brachten, uitgehongerd, afgeklopt en hijgend. Zal ook wel halal geweest zijn zeker want ik ben nog GEEN ENKEL koranvers of ahadith tegengekomen die het heeft over de manier waarop moslims hun slachtdieren moeten kweken. Correctie: ik weet wel dat ze schapen en geiten moet slachten als ze er sex mee gehad hebben. Dat gaat het dier ook wel leuk vinden neem ik aan. Vooral als ze dan halal worden geslacht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 september 2014 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koosjer en besnijdenis, wie ligt daar van wakker, wie heeft daar als niet-Jood last van? En de rest die je opsomt is leuke folklore die aanleiding geeft tot feesten en de kinderen gelukkig maken... Een partijtje hoofdjes en handjes afhakken, wat ophangingen, stenigingen, zweepslagen �* gogo om ter meest (1000?) op onze markten zouden dan weer leuke momenten zijn voor een andere groep die er een thuisgevoel zouden aan overhouden zeker? In de ontspanningsmogelijkheden moet er een beetje variatie zijn, dat wel! Laatst gewijzigd door andev : 22 september 2014 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 22 september 2014 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou Pêcheke geen meiske zijn dat het hof wordt gemaakt door ene Mohammed die haar in eerste instantie als oefenmatras wil gebruiken alvorens zijn nicht uit Marokko aan te kopen en te importeren?
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen aldaar komen ervoor uit dat ze blij zijn dat die soort naar hier komt zodat zij er vanaf zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Buh... lol. Morgen of vanavond kom ik er op terug.
Ik wil daar wel aan kwijt dat ik geen moslim ben. Ik prijs genotgevers en als ge mijn lief zou zien begrijp je meteen waarom ik ze niet in boerka steek. Al zou ik het soms wel wensen, kan uw kleedje nog sexier zijn liefste hammmmmm grrrooaarrrrrr |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |