![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lance : 25 oktober 2014 om 18:25. |
||
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() bembem, je hebt het ondertussen uitvoerig over mijn lengte gehad. Zet nu ook even hoe groot je zelf bent met je gewicht erbij. Kunnen we objectief beslissen of je te dik bent of niet.
Lance: 165cm / 62 kg. Bembem: ..... / ....... Meten = weten. |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je antwoorden enkel: "Laten we het erbij laten". Kom alsjeblieft nu niet zeggen dat ik de oorzaak ben van deze heisa!?! |
|
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hou eens op met fantasmeren over mij, ik ga heus niet met je rampetampen hoor LOL
|
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nu wordt mij verwijt dat ik niet met kleine mannen wil seksen LOL ![]() |
|
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens nu iedereen weet dat je best aantrekkelijk bent zal je snel respons krijgen. Veel geluk voor de toekomst, ik laat het hier bij. Ik ben blij dat ik eindelijk de reden ken van je raar gedrag en ik wens je het allerbeste. |
|
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt vervolgd......
|
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de topictitel kan een mens zich serieus mispakken. Da's hier de datingtopic.
|
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knappe vrouw met kleptomane neigingen. Gev�*�*�*rlijk.
|
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je al meteen of te snel over (cyber)seks begint en blijft doorgaan, terwijl de ander u niet eens heeft gezien, kan dat in de realiteit inderdaad tegenvallen. Omgekeerd kan ook door het internet. Tegen iemand die enkel interesse heeft in seks (en niet vriendschap) over het laatste boek dat je hebt gelezen beginnen bij een ontmoeting, dan gaat die ook rap lopen. En my God, je overdrijft inderdaad. Dit is gehuil om héél veel aandacht. Ik denk dat je mannelijk ego gekrenkt is omdat je romantisch werd afgewezen. Gaat wel over. Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 oktober 2014 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wist het van zijn lengte, houdt hem nog steeds aan het lijntje om hem dan na een ontmoeting op lengte af te wijzen? En dan huil je dat niemand begrip heeft voor zoveel oppervlakkigheid. ![]() Ik besef nu pas wat voor oppervlakkig mens je eigenlijk bent. Lengte gaat een moeilijke relatie NOOIT goed kunnen maken! Ik zit er nu zelf in, met een partner van meer dan 1m80 en daar ben ik vet mee. Vanaf dag1 zijn er problemen tussen ons... Dus wees blij dat je al goed op vriendschappelijk vlak met iemand kan overeen komen, wees blij dat je op jouw leeftijd nog zo'n brave Lance vindt die iets met je wil beginnen, want voor je het weet ben je 40 en nog steeds vrijgezel. Herpak je, echt waar. |
|
![]() |
![]() |
#458 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens denken veel vrouwen dat ze lelijk zijn terwijl wij mannen ze mooi vinden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
anderzijds wist ie dat ik een "oppervlakkig mens" ben gezien ik hem de vraag van zijn lengte op voorhand had gesteld, hij wist dus dat het voor mij dus ergens wel zijn belang had, maar dan achteraf wel komen jammeren dat ik hem niet zou mogen afgewezen hebben op grond daarvan ... in welke wereld leeft die gast eigenlijk? (ik zie net dat ie me nog pm berichten heeft gestuurd met als titel 'een laatste vraagje') omg lol |
|
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vorige partner was misschien ook 1m65 eigenlijk... nooit gevraagd, misschien éénmalig maar het antwoord ben ik allang vergeten. Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 oktober 2014 om 23:05. |
|
![]() |