![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klopt nochtans als een bus dat het recht om niet beledigd te worden censuur en zelfcensuur tot gevolg heeft. De waarheid wordt ons in de media onthouden. Werkgevers zijn niet meer vrij om werkvolk naar keuze aan te werven ook al betalen ze het zelf. Eigenaars wordt het recht ontnomen om hun eigendom NIET te verhuren aan OCMW-klanten waarvan zij ervaren hebben dat ze de huur niet betalen maar wél de boel afbreken.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 november 2014 om 01:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Gouverneur
|
![]() N-VA-huisideoloog Matthias Storme is zeer duidelijk:
![]() Laatst gewijzigd door Tomas : 4 november 2014 om 01:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Gouverneur
|
![]() De poster op Youtube heeft iets nieuws gepost zie ik. Ik stuurde hem mijn afbeeldingen van tekstfragmenten op en hij heeft er een leuke compilatie van gemaakt merk ik.
https://www.youtube.com/watch?v=nNqRrp-LfCo |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik dacht niet dat de N-VA als politieke partij over iets als een huisideoloog beschikte. Dat is typisch voor autoritair gestructureerde linkse partijen en sekten. Daar is het gebruikelijk dat doctrine bewaakt wordt door een daartoe aangestelde instantie. In een democratische opener vereniging is hieraan geen behoefte.
Matthias Storme is eerder een rechtsfilosoof. Zijn werkterrein ligt dan ook hoofdzakelijk buiten de partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA huisideloog Matthias Storme is in de regel idd zeer duidelijk. Wat niet kan gezegd worden van tomaske, die de woorden van Storme uit hun context rukt en welbewust een andere invulling probeert te geven.
Tomaske zou de N-VA toch zo graag in de extremistische en totalitaire hoek duwen. Nietwaar tomaske? Over de NIET-totalitaire staat schrijft Storme prachtige dingen, maar d�*�*r leest tomaske voor het gemak overheen. Ze passen niet in zijn eigen totalitaire kraampje. Daarom doe ik het maar eens.... Citaat:
Met dank aan de traditionele partijen.
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hun aanhangers....
![]() |
#628 |
Gouverneur
|
![]() Ik merk alleen dat de poster op Youtube interessante zaken bericht, die inderdaad ook moeten geweten zijn. Maar maak je niet druk: ik haat helemaal niemand. Maar mensen mogen toch de eigenlijke waarheid kennen die schuilt achter de retoriek van N-VA?
Laatst gewijzigd door Tomas : 4 november 2014 om 03:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat een achterbaks leugenaarke, dat doet alsof iemand anders werk maakt van zijn zever op youtube, de waarheid achter de retoriek van de N-VA kent?
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de chantagepraktijken van de PS betreft. Die heeft wel vaker met plan B gedreigd. En inderdaad is voor die chantage altijd gezwicht. Het is te hopen dat de PS op hetzelfde elan voortborduurt nadat ze het francofone front eigenhandig naar de kloten joeg.
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het filmpje op youtube betreft nog dit. Ik heb het zelf nooit gedaan maar ik weet dat het poepsimpel moet zijn. Van Trixy, het hondje dat ik enkele maanden verzorgde terwijl zijn baasje zijn laatste levensdagen sleet, werd eveneens een filmpje op youtube gezet. Door het pleeggezin uit Opglabbeek dat hondjes van het Spaanse "Ace-charity" opving tot ze door een baasje in België of Nederland werden geadopteerd.
Een ander voorbeeld is een amateuristisch promotiefilmpje van het zoontje van een VLD-er dat op dit forum enkele dagen over de tongen ging. Het werd alras naar de koetjes en kalveren verplaatst, maar toch hemelde een zekere "System" het zoontje op dat het beschamend was om te zien. Wie er niet in zijn nopjes was met dit trutterig filmpje weet ik niet, maar het verdween van het net na een mum van tijd. Controleer maar. http://forum.politics.be/showthread.php?t=194790 Ik geloof niet in toeval. Tomaske kan dus maar beter niet proberen om mij wijs te maken dat het toeval is dat al wat hij hier gisteren postte door iemand anders op youtube werd gezet, en dat hij dit toevallig meteen ontdekte. Het is een oen die gelooft dat ik daar in trap.
![]() |
#633 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je hebt nog steeds geen enkel bewijs gegeven van gelijk wat je beweerd .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg maar voornamelijk met dank aan de Europese Unie. Ik wil de N-VA daar best eens duidelijk anders zien optreden dan de traditionele partijen. Maar misschien heb ik dat gewoon gemist.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daaruit leid ik af dat er wellicht genoeg over geschreven is, en vooral dat Tomas dat nog niet zo gauw zal inzien. Kaars-bril-scenario. Nog altijd beter dan een Worst-kaas-scenario, of hoe zeggen ze dat in het Engels?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou ook graag zien dat de N-VA wat Nigel Farage-bloed in de aderen had, maar zie je de gevolgen daar al van? Het zou eenzelfde effect hebben als het cordon sanitaire doorbreken.
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste en de enige die het zag. En die het niet nodig achtte om erop te reageren, ook al stond daar zijn eigen winkel in de youtube vitrine.
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals mensen ook de 'eigenlijke waarheid' mogen kennen die schuilt achter de retoriek van pakweg PS (solidarité, anyone?), of van om het even welke andere bende politiekers. Nous sommes quand-même tous des Belges, n'est-ce pas? Mijn vraag is nu: wat is 'eigenlijk', en wat is 'waarheid'? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens Nietzsche de enige filosofische zin (of zo ongeveer) in het Nieuwe Testament, uitgesproken door Pontius Pilatus en djimi.
![]() |
![]() |