![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er staat overigens nog een posting open waar ik je rechtstreeks aanspreek.
![]() |
![]() |
#342 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
En zo wordt de discussie voortdurend vervalst met nepagenda's en dubbele tongen.
![]() |
![]() |
#343 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Al weet ik niet of u daar veel belang aan gaat hechten, zo'n post van iemand wie naar een Westerse hoer vernoemd is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vermoed dat ge al zo goed als moslim zijt. Denkt ge dat ge nog het tij kunt keren ? Of laat ge u gaan ? Drinkt ge niet teveel bloed ? Want dat is iets dat moslims graag doen. Daar word ge ook zat van. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() Alles tezamen sedert de dood van de pedofeet zo'n 300.000.000 dacht ik ?
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 november 2014 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() Van ISIS word er ook gezegd dat het geen moslims zijn. Zij hebben er wel alle kuren van. Als ge geen moslim zijt, zit ge hen hier wel voor de volle 100% te verdedigen, terwijl bijna als het ware figuurlijk gesproken hun kogels u rond de oren vliegen. Ge zijt wel ook voor de volle 100% blind op dat gebied. Verander misschien voor het gemak uw nickname in iets arabisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goed bezig... Ik denk eerder dat jij niet kan/wil lezen... Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() denk je nu echt dat ik je ga opzoeken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heleba, Circe was helemaal geen hoer maar een tovenares! En zij was niet getrouwd. Dan moest Odysseus maar op zijn tellen gepast hebben, die was wel getrouwd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leer uw griekse klassiekers. De Illyas en Odyssee van Homeros.
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil er op wijzen dat mijn eerste woorden in deze thread wezen op de kwalijke kanten van de islam. Maar van daar uit stellen dat er geen gematigde moslims zijn is puur en plat gewoon demagogie. Een regelrechte leugen en daar is het me om te doen.
![]() |
![]() |
#357 |
Minister-President
|
![]() Ik zal je geheugen opfrissen.
Ik stelde dat alle partijen verantwoordelijkheden dragen en vooral had ik het over jouw verantwoordelijkheid. De radicalen steken de hand uit naar de gematigden en jij keert hen de rug toe. Je maakt hun 'keuze' gemakkelijker in geval van twijfel. Daar gaat het om. Het verspreiden van leugens (er zijn geen gematigden) en het afkeren van je van die mensen vormen een zware verantwoordelijkheid. Ik vroeg ook of je cijfers had over bijvoorbeeld het aantal jongeren die naar Syrië trekken en het aantal jongeren die op onze universiteiten zitten en moeiteloos(tegenwerking door jou natuurlijk niet meegerekend) meedraaien in de maatschappij. Ik vraag opnieuw cijfers om je stelling te staven. Overigens, in een artikel in de Standaard van het WE werd gesteld dat de helft van de Iraniërs zich geen moslim voelen. Zelfs daar! In plaats van je op te sluiten zou je beter je neus eens aan het venster steken. En ik herhaal: de islam heeft écht kwalijke kanten die we niet kunnen dulden en het fundamentalisme moeten we krachtig aanpakken. Zeggen dat er geen gematigde moslims zijn is nét het tegengestelde.
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b) u weet niet wat ik doe c) zoek uw cijfers zelf op d) ik heb nooit gezegd dat er geen "gematigde" of "slechte" moslims zijn, wel dat islam niet gematigd is. Blijkbaar heeft U nog steeds niet begrepen dat er een verschil is tussen een totalitaire ideologie en een al of niet gebrainwashte persoon. Hou verder uw persoonlijke opmerkingen en beledigingen voor uzelf aub.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2014 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |||||||
Banneling
|
![]() Ik zal je even helpen: moslim of knuffelaars als jij die hebben geen brains en dus ook geen geheugen, anders waren ze zeker niet zo pro-moslim. Het kleinste kind ziet waar die moslims toe in staat zijn. En zelfs als ze nu gematigd zijn, bestaat dus het enorm grote gevaar nog altijd dat ze vroeg of laat van gedacht veranderen. We hebben dat gezien met Mohamed cartoons hoe ze dan rondlopen als gekken zonder brains. Het is volledig onverantwoord dat onze Westerse maatschappij met die eventualiteit geen rekening houd. Moslims denken niet individueel, niet alleen omdat ze niet kunnen denken, maar omdat het kuddemensen zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Echt waar ?? Islam slechte kanten ? Niet te hard roepen, want je moslim vriendjes horen het misschien. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 november 2014 om 11:38. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | ||
Minister-President
|
![]() U vergeet de voetafdruk die je hier en elders achterlaat en die veel over je zeggen.
Zie hierboven, ik zie alle dagen wat je doet, hier en elders. U wil eigenlijk zeggen dat je de eigen stelling niet hard kan maken. Citaat:
Enkele postings van je hand in deze thread alleen al die anders suggereren. Citaat:
Overigens, was jij het niet zelf die - posting 139 - schreef in antwoord op iemand die zich door jou beledigd achtte Real life gaat niet over beleefdheidsformules Waardoor bevestigd wordt wat ik al vroeger schreef: dat je met dubbele tong en dubbele standaarden spreekt.
![]() |