![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak u geen zorgen en doe vooral verder, Jack kent immers niets van kunst, hij is leraar.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe meer ddt-fouten in de K&K, hoe liever.
In de andere draden heb ik ook liever geen taal- en stijlfouten, maar ik stoor er me niet aan.....behalve als die in een post staan van iemand die anderen continu op de vingers tikt voor zo'n fouten.... ![]()
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Ik drink nooit t(hee) gij drinkt altijd t(hee) hij drinkt alleen t(hee) als hij tegenwoordig is De man keek verbaasd Verbaasd is hier het voltooid deelwoord van verbazen: verbazen/verbaasde/verbaasd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Even te ingewikkeld voor mij...wapper, ik ben daar al eeuwen op aan het studeren en mijn eerste opmerking hierover gebruik ik als hulpmiddel, dus mijn oprecht verontschuldigingen daarvoor ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 29 december 2014 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Nee, want hier wordt verbazen gebruikt in de persoonsvorm: Jij (de persoon) bent verbaasd (voltooid deelwoord), dus zeg jij tegen mij "het verbaast mij dat...", of ook: "het heeft me onlangs verbaasd dat..." of nog: "onlangs verbaasde het me dat..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (Ik wist dat niet van die dubbele negatie, het zegt mij vaag iets .. lol!) ![]() En ik zal voortaan met hoofdletters m'n zinnen beginnen ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 29 december 2014 om 21:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hohoohohoh ahahhahahahahahahahaa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() "Nederlands kunnen" ![]() "Zo te zien" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs van allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak ook fouten: it gets on my tits as well! (Ik heb steeds genoteert dat Bembem een meer dan behoorlijk niveau heeft. Ik verdenk er haar wel van om bij elk CV een hulde te brengen aan de foutieve d, t & dt. -Kwestie van 'k wil ni waarke! -Ze is echt vlaamse import, mentaal & plebs-gewijs.)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 december 2014 om 07:18. Reden: vette t |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |