![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen beter weten hoop ik nog steeds dat ze het hier op grote schaal aftrappen en hun bullshit elders gaan verkopen. Misschien gaat het nog lukken door de sociale uitkeringen af te schaffen. ![]() Want er is maar één iets dat blijkbaar groter is dan Allah en dat is de sociale kas. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef dan toe dat er iets serieus mis is met de islam en de meeste moslims. Niet moeilijk, 'profeet' mohammed was een gevaarlijke gek.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 8 januari 2015 om 21:41. |
![]() |
![]() |
#1144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islam is alleen zeer achterhaald, zoals elke religie. Je wijsheden uit een sprookjesboek halen.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je stelt een vraag. Beantwoord je vraag volgens je eigen inzicht. Schuift het verweer van het VB gewoon terzijde, en vraagt dan waarom eenzijdig te redeneren. Waarop steunt jouw conclusie eigenlijk? Op het feit dat de tante van Van Temse lid was van de partij die j�*ren geleden al voorspelde dat we last zouden krijgen met onaangepaste moslims, maar die zelf niet één moord gepleegd of opgedragen hebben?
![]() |
#1147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eeuwenlang kweken tussen volle neven en nichten is niet gezond , dat weet je toch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, in heel het debat is dit juist een aspect dat de meeste journalisten zo goed als nooit aanraken als ze een of andere imam interviewen.
|
![]() |
![]() |
#1150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zegt dat de Koran tijdsgebonden en contextueel moet geïnterpreteerd worden. Ik vind dat echter moeilijk te rijmen met het begrip "god". Het woord van god zou toch net een boodschap aan de mens moeten zijn die geldt los van hoe de mens op dat moment leeft, wat op dat moment zijn maatschappelijke opvattingen zijn... Het is toch de mens die zich moet aanpassen aan de universele en eeuwige wet/wil van god? En niet god die zich moet aanpassen aan de evolutie van mens/maatschappij? Interpretatie is mogelijk bij onduidelijke passages in de Koran, niet bij duidelijke richtlijnen. Maar de passages die eventueel voor interpretatie vatbaar zijn, zouden altijd eenzelfde interpretatie moeten hebben want de wil van god is ook eeuwig en universeel geldend. Als de mens enkel die verzen uitpikt die hem vandaag de dag bevallen, kent hij zichzelf hiermee goddelijke macht toe. Maar je hebt gelijk, we dwalen iets te ver af van het onderwerp met een discussie als dit. Ik zal het hier dan ook bij houden in dit topic ![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 januari 2015 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
#1151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik niet voor massale deportatie ben wil nog niet zeggen dat ik de problemen niet erken hé. Ik zie ook graag minder islam (al zou ik liever spreken over minder fundamentalistische religieuzen, segregatie enz. |
|
![]() |
![]() |
#1153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#1155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voorstander van vrije meningsuiting en godsdienstvrijheid. Uitgezonderd voor godsdiensten die tegen vrije meningsuiting en godsdienstvrijheid zijn.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 januari 2015 om 21:57. |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#1157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijn dat jij je de tijd nog herinnert van voor de inquisitie en de gedachtenpolitie. Het was ook een tijd waarin je de deur van je woning nog gewoon niet op slot kon laten en een inbraak in een huis in een bepaald dorp nationaal nieuws was. Mijn kinderjaren . Daarna kwam de islam en nog wat ander volk en het was naar de kloten. Triestig , nietwaar Jan ? In feite komen wij redelijk goed overeen , behalve als het om kleuterleidsters gaat, is het niet ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als binnen afzienbare tijd de wereld brandt mag er dus naar hartelust gemoord worden want "in de ogen van de moslims" is het een rechtvaardige strijd. ![]()
![]() |
#1159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wereld is nu wel heel anders geworden. We moeten onze kinderen bijna een harnas aandoen voor we ze loslaten in de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#1160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die moet ik inkaderen!