|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  13 januari 2015, 03:12 | #21 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 17 april 2014 
				 |   Vrijheid van meningsuiting mag pure stupiditeit inhouden: U heeft geluk, Belg. 
				__________________ ...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". | 
|   |   | 
|  13 januari 2015, 11:06 | #22 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 maart 2009 Locatie: De Verenigde Nederlanden 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  13 januari 2015, 11:46 | #23 | ||
| Parlementsvoorzitter Geregistreerd: 14 januari 2014 
				 |   Citaat: 
 Citaat: 

__________________ Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people. | ||
|   |   | 
|  13 januari 2015, 12:04 | #24 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  8 juni 2014 
				 |   Citaat: 
 1 van de pijlers van het zionisme is net de illusie van de afstamming van koning David en zijn onderdanen. Dat is hun argument om dat land terug in te nemen. Ik heb dat niet uitgevonden, hé! | |
|   |   | 
|  13 januari 2015, 12:10 | #25 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 maart 2009 Locatie: De Verenigde Nederlanden 
				 |   Niet zij maar jij komt met die "afstamming" aandraven. Maar het Jood zijn heeft niet noodzakelijk met "ras" of "afstamming" te maken. | 
|   |   | 
|  13 januari 2015, 13:24 | #26 | |
				 |   Citaat: 
 Waarom moet ik mijzelf herhalen? Lees gewoon wat ik schrijf. Of moet ik het echt nog een derde keer herhalen? De bijdragen van Eli al gelezen? Over het feit dat Cohen afkomstig is van de broer van Mozes? | |
|   |   | 
|  13 januari 2015, 13:27 | #27 | |
				 |   Citaat: 
  : citaat/ Christen-zionisten kiezen voor een letterlijke interpretatie van de Bijbel, vooral van de oudtestamentische profetieën, schetst Paas. Ze geloven dat de vorming van de staat Israël in 1948 de waarheid van de Bijbel en het bestaan van God bewijst. Maar de manier waarop ze de Bijbel verstaan en uitleggen, is volgens Paas problematisch. De belangrijkste christelijke stelregel wordt volgens hem veronachtzaamd, namelijk dat de Schrift gelezen moet worden vanuit de realiteit in Christus. Van Hem getuigt het Oude Testament, en in het Nieuwe Testament wordt Hij geschetst als de enige weg tot de Vader. Allez, voor zover dat ge echt een Christen zijt, want ik denk dat ge een duikboot zijt van de Israelische geheime dienst.  | |
|   |   | 
|  13 januari 2015, 13:28 | #28 | 
| Vreemdeling Geregistreerd: 11 december 2014 
				 |   Want in Israel ist veilig 
				__________________ *Mensen zijn enkel sociaal uit egoïstische redenen. *Geloven in goede wil van politiekers, is al even dom als geloven in religie | 
|   |   | 
|  13 januari 2015, 18:16 | #29 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 januari 2004 Locatie: Antwerpen 
				 |   Koosjer of nog beter een halal varkentje. Als het maar gewassen wordt dat is de boodschap! 
				__________________ sus antigoon  pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. | 
|   |   | 
|  13 januari 2015, 18:20 | #30 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 januari 2004 Locatie: Antwerpen 
				 |   Citaat: 

__________________ sus antigoon  pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. | |
|   |   | 
|  13 januari 2015, 18:24 | #31 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd: 31 augustus 2014 
				 |   Citaat: 
 Ik zie er geen problemen in | |
|   |   | 
|  13 januari 2015, 18:26 | #32 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 31 augustus 2014 
				 |   | 
|   |   | 
|  13 januari 2015, 18:27 | #33 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 januari 2009 
				 |   Typisch Netanyahu , de dreiging enorm groot maken en er gebruik van maken. 
				__________________ De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. | 
|   |   | 
|  18 januari 2015, 02:19 | #34 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  4 september 2007 Locatie: Brabant, NL, EU 
				 |   Waarom? Voor mij zijn ze van harte welkom hier in West Europa, dus ze hoeven niet weg.  Sterker het is een vrij brede groep, velen zijn net zo Joods als dat velen Katholiek of Protestant zijn. Tenminste in Nederland zijn ze vrij goed geïntegreerd, toegeven sommigen passen ook goed bij onze 'Bible Belt', maar die Protestanten zijn dan weer de harde kern van de Orangisten. | 
|   |   |