![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid van meningsuiting mag pure stupiditeit inhouden: U heeft geluk, Belg.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1 van de pijlers van het zionisme is net de illusie van de afstamming van koning David en zijn onderdanen. Dat is hun argument om dat land terug in te nemen. Ik heb dat niet uitgevonden, hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zij maar jij komt met die "afstamming" aandraven. Maar het Jood zijn heeft niet noodzakelijk met "ras" of "afstamming" te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Waarom moet ik mijzelf herhalen? Lees gewoon wat ik schrijf. Of moet ik het echt nog een derde keer herhalen? De bijdragen van Eli al gelezen? Over het feit dat Cohen afkomstig is van de broer van Mozes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() citaat/ Christen-zionisten kiezen voor een letterlijke interpretatie van de Bijbel, vooral van de oudtestamentische profetieën, schetst Paas. Ze geloven dat de vorming van de staat Israël in 1948 de waarheid van de Bijbel en het bestaan van God bewijst. Maar de manier waarop ze de Bijbel verstaan en uitleggen, is volgens Paas problematisch. De belangrijkste christelijke stelregel wordt volgens hem veronachtzaamd, namelijk dat de Schrift gelezen moet worden vanuit de realiteit in Christus. Van Hem getuigt het Oude Testament, en in het Nieuwe Testament wordt Hij geschetst als de enige weg tot de Vader. Allez, voor zover dat ge echt een Christen zijt, want ik denk dat ge een duikboot zijt van de Israelische geheime dienst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Want in Israel ist veilig
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koosjer of nog beter een halal varkentje. Als het maar gewassen wordt dat is de boodschap!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie er geen problemen in |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch Netanyahu , de dreiging enorm groot maken en er gebruik van maken.
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom? Voor mij zijn ze van harte welkom hier in West Europa, dus ze hoeven niet weg.
Sterker het is een vrij brede groep, velen zijn net zo Joods als dat velen Katholiek of Protestant zijn. Tenminste in Nederland zijn ze vrij goed geïntegreerd, toegeven sommigen passen ook goed bij onze 'Bible Belt', maar die Protestanten zijn dan weer de harde kern van de Orangisten. |
![]() |
![]() |