![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote][quote=AVV.VVK;7512291]
Citaat:
Het vlaams blok is geen door de overheid verboden partij. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word nu toch wel echt heel benieuwd naar de volgende politieke peilingen.
Met drommen van duizenden zijn ex-stemmers van het belang die overstapten naar de nva, nu terug aan het keren. Dat zal nogal vonken geven bij de besprekingen van die peilingen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn niet kruiperig tegenover religie, tenzij gij para's als missionarissen aanziet, maar wij zijn wel voorstander van de grondrechten, waaronder de vrijheid van godsdienst. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga hem per direct een dienstnota sturen dat vanaf nu enkel nog degelijke kopij naar de drukkerij mag worden doorgegeven en dat zijn kwaliteitscontrole te wensen overlaat. Door zijn onduidelijkheid zitten er hier atheïsten verweven in theologische beschouwingen over de koran en over de bijbel. Djudedjue...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het echte drama is, dat geen enkele andere politic(a)(us) van geen andere partij zijn/haar mond er durft over open te doen.
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Vooral blijven wegkijken. En bij de volgende aanslag natuurlijk weer braafjes een minuut stilte houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Ome Panda geniet met volle teugen van de stommiteiten van de vijand en gaat zeker de verdere spasmen van Philip gade slagen, wetende dat er in zijn horde niemand hem durft tegen spreken. It's a glorious day ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zit het probleem dan ? Dat een hoop ex blok kiezers hun eigen wensen voor waarheid hebben genomen ? Of dat een hoop blokkers die nooit voor hen stemden maar bij het blok bleven nu hell and doomsday zitten te voorspellen in de ijdele hoop dat het blok terug stemmen zou kunnen winnen in 2019 hierdoor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten die VB'ers hun Vlaamsnationalisme opbergen, ik zou me ook wel eens van rondje kunnen vergissen bij een volgende stemming... ![]() ![]() ![]() Citaat:
Toch maar opletten, de lijstnummers goed van buiten leren, en je potlood stevig vasthouden!
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik twijfel er geen seconde aan dat ik binnen de 24u wel weer een goede reden krijg om terug in de botten van Jambon te staan pissen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens mij heeft hij ook een moeilijke jeugd gehad : Hij merkte niet het verschil wanneer zijn moeder uitlegde dat hij 'danku' moest zeggen wanneer je iets kreeg, en zijn moeder het verhaal voorlas over het konijn dat in de living kakte... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-Va stimuleert islamofobie Bewijs ons een dienst en vertrek. Francken wil imams grondiger screenen En welke is dan eigenlijk de meerwaarde van buitenlanders in ons land?????
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN