![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij doet heelder dagen niets anders. En de krokodillen van de oude machtspartijen worden er stapel tureluur van. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ben doet nu veel efficiënter werk als minister. Niemand in gelijk welke regering neemt zoveel positieve initiatieven. Natuurlijk besef ik dat daar niet iedereen mee akkoord kan of wil gaan. In ieder geval weegt Ben veel zwaarder door op dit moment dan de twee kandidaat-SP.a-voorzitters samen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ben doet nu veel efficiënter werk als minister. Niemand in gelijk welke regering neemt zoveel positieve initiatieven. Natuurlijk besef ik dat daar niet iedereen mee akkoord kan of wil gaan. In ieder geval weegt Ben veel zwaarder door op dit moment dan de twee kandidaat-SP.a-voorzitters samen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het lijkt erop dat hij de lijdensbeker tot de laatste druppel wil leegdrinken.
Nu goed, Crombez-Tobback dus. Maakt het inhoudelijk eigenlijk wat uit? Het is niet dat er met Crombez plots weer een topteam verschijnt met goed gefrituurde ideeën. Hij zal zich nog steeds moeten behelpen met tragische trapganzen als Lieten, Van Brempt, Kherbache en Gennez. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Te veel ambitieuze vrouwen op de tweede rij!? Kibbelende kiekens verpesten het hele erf. Zeker als dat erf met de dag kleiner wordt. Dan beginnen ze elkaarkaal te plukken.
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 7 februari 2015 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, zijn initiatief voor de hondjes & het vuurwerk was baanbrekend, visionair en men zou hem er een standbeeld voor moeten geven op de markt van zijn boeregat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog politiek zwaarder wegen dan alle SPa'ers, wat zegt dat dan over de SPa?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze NOG irrelevanter zijn momenteel dan Benneke Weyts. (op zichzelf is dat al een krachttoer, zij het niet eentje om fier op te zijn)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Maar er is een nog betere voorzitter bij de Spa !!
Bert Anciaux . |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel moet het een kandidaat zijn die evenwaardig is aan Bart (moeilijk te vinden). Ofwel wordt het een vrouw, niet dat ik neerkijk op een vrouw maar zij krijgt volgens mij iets meer krediet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch ben ik er zeker van dat mocht er ooit iemand in slagen zijn partij onder die onklopbare ondergrens te krijgen, het Bert Anciaux zal zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Monica Deconinck is de enige vrouw bij SPA die ik me spontaan voor de geest kan halen, die wat inhoud en karakter etaleert.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En we dansen maar rond de pot heen, aldus Petercam.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat Ben Weyts hierbij komt doen.
Hij is nooit kandidaat voorzitter voor de N-VA geweest. Laatst gewijzigd door reservespeler : 7 februari 2015 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nog een scenario dat veel meer voor de hand ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |