![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 februari 2015 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En gelukkig maar. Dit moet zowat een der lelijkste auto's ooit geweest zijn.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En écht gebruiksautootje! gooi en smijt het er maar in en we zijn weg. Spijtig dat deze wel 10000 € kosten tegenwoordig (WTF?)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een goede zaak dat je veelauto's niet meer ziet want ze zien er niet uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit vonden mensen ze zeer mooi. De gewenning aan nieuwe wagens zorgen ervoor dat men oudere modellen niet meer mooi vind. Kenners kijken echter met een andere bril en zien andere zaken dan de doorsnee kijker die geen verschil ziet tussen een auto en een koelkast. Voor een doorsnee mens is een mdf kast van de ikea mooier dan een mahonie kast met honderden uren snijwerk. De waarde zit niet zozeer in het model zelf maar in de ambachtelijke kunst waar idd als het echt ambachtelijk is ook al eens een hoekje af van is. Dat is dan de signatuur.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben in 1965 beginnen werken in een kleine garage en heb dus aan vrijwel alle auto's die hier afgebeeld staan gewerkt en roest was inderdaad hét grote probleem, eender welk merk je had. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 februari 2015 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die richtingaanwijzers bleven idd soms plakken.....Ik deed toen niet liever dan op vraag van mijn vader deze met de hand wat te helpen uitklappen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de wagens die hier aan bod kwamen zie je misschien in Mexico nog wel rondjes rijden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 februari 2015 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is dat ook één van je psychoses ? Laatst gewijzigd door non-conformist : 5 februari 2015 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onze driehoekdrukker zal het eens vertellen.
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en was een van de weinigen met een 2002 met AC. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 februari 2015 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar wel een hele goeie. Mijn Sierra 2.3 GLD was wel de beste auto die ik ooit heb gehad.
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() als ik me niet vergis na het opleggen van gebruik van EU staal ... terwijl dat in die beginjaren nog van inferieure kwaliteit was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() ![]() Ford Taunus 17M Super P5
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amerikaans was een paar maten lomper dan het gewenste voor Europese wagens, Sovjet staal was met moeite roest in grijze vorm en het Europese staal in volle glorie, maar duur. Om maar iets aan te geven, verbindingsflenzen voor buizen. Waarom zijn Duitse norm flenzen zoveel lichter voor dezelfde functie als Amerikaanse flenzen?
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Hamac met zijn melkkar om zijn broeders te drinken te geven ?
|
![]() |
![]() |