![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, in Vlaanderen is geen racisme!
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2282808 http://www.demorgen.be/opinie/een-ge...voor-a2263376/ http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2281446 |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Het feit dat u het belachelijk maakt (hoeveel eeuwen terug), zegt alles. Als u Stracke niet weet te situeren...
Overigens, ik snap het al: zag bij uw locatie Antwerpen staan. Verklaart alles. Dat is nu mijn racisme. Laatst gewijzigd door hagel : 25 maart 2015 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar gij gaat dat nu doen, vermits ge zo arrogant zijt
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eens zes maanden in een islamitische wijk wonen, en kom dan nog eens terug.
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kennis over de geschiedenis van het huidige Vlaanderen kan waarschijnlijk zelfs niet tippen aan uw geschiedkundige onderlegdheid. Maar ik weet wel dat ik prof. Juul Hannes heb bestudeerd, en bij hem vond ik dus nergens enige verwijzing naar de verhoogde werkloosheidsVERGOEDINGEN voor Vlamingen en oververtegenwoordiging in criminaliteit. Maar U kan me vast bronnen geven waar die wel staan vermeld. Verder heb ik van u nog steeds geen sluitende bewijzen gevonden waardoor de vergelijking tussen Vlamingen en de ongecontroleerde economisch niet rendabele immigratie van allochtonen zou kunnen opgaan. (hou er misschien rekening mee dat de meeste mede-posters wèl weten uit welke periode ik afkomstig ben, kwestie van jezelf niet al te belachelijk te maken). en neen, ik weet niet over welke Stracke je het hebt. Wat meer duiding misschien ? https://www.google.com/search?q=stra...sm=93&ie=UTF-8
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"berbers" betekent net zomin als "bomen" dat het over ELKE berber of elke boom gaat. Men zou dit op school misschien best eens wat beter duiden; Ik vond prof. Hans Janssen daarom zo leuk, die had het ook opgegeven en verwees naar : "vele (niet alle) moslims".... wat ineens de uitleg overbodig maakte.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat u niet weet over welke Stracke het hebt, zegt alles. Ik begon over het Arme Vlaanderen, u sleurde er vanalles bij en nu moet u zich hier zo uit redden. Zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee, gij die weigert naar de realiteit te kijken. Ge doet mij een beetje denken aan iemand als Bert Anciaux die ten strijde trekt tegen wat hij noemt "de islamofobie", maar zelf in een rustige (islam-vrije) landelijke omgeving woont :
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Buiten de honderden romans over de toenmalige armoede, bestaan er ook studies over de manier waarop Vlaanderen en de Vlamingen zelfs in die periode van armoede werden UITGEBUIT. Ik heb nog steeds geen vergelijkingspunt gevonden met de huidige economisch niet-rendabele migranten. (je verwijst toch niet naar de honderdduizenden Vlamingen die in die periode zèlf emigreerden naar de VS en Canada en daar zeer dikwijls een zeer succesvolle toekomst opgebouwd hebben? (zonder extra werkloosheidsuitkeringen of zonder extra verhoogde criminaliteitscijfers). Kortom: ik begrijp nog steeds niet waar je het over hebt.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En uitbuiting, interessant. U kent dus ook de werkloosheidscijfers van de afgestudeerden hoger onderwijs van migratieafkomst in Vlaanderen? Tuurlijk, hebben ze aan zichzelf te danken. Is hun verantwoordelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Dit is niet mijn huis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Mijn beste, in de tijd van het Arme Vlaanderen waren u er zelfs geen werkloosheidsvergoedingen. Als zij door het racisme van een bepaald deel van de Vlamingen geen werk vinden, is dat niet hun schuld, en kan men hen daar moeilijk voor verantwoordelijkheid houden. Mijn poetsvrouw is allochtoon, ondanks het feit dat het dienstenchequesbureau zelf met racistische opmerkingen kwam n.a.v. haar voorstelling. Het loochenen dat er procentueel meer hogeropgeleide allochtonen werkloos zijn (wat moeten ze meer doen om te integreren: studeren en solliciteren en de taal spreken) zegt veel over hoe diep dat Vlaanderen is gezakt. Het is het loochenen dat de zon om de aarde draait.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 maart 2015 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() I rest my case: een volk dat zulke omstandigheden heeft moeten meemaken zou op zijn minst begrip moeten hebben voor havelozen die hier aankomen en voor groepen die nog altijd worden uitgesloten. Interdit aux Nord-Africains, weet u wel. Maar neen, i.p.v. daarvan worden excuses voor het platste racisme aangereikt door de voorzitter van de grootste Vlaamse partij: ze zijn er zelf de oorzaak van. Verbaast me niets: voor Antwerpenaren zijn Westvlamingen en Limburgers al inwoners van de brousse (zelf meermaals mogen horen en ervaren).
|
![]() |
![]() |