![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet enkel België, heel west Europa.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is zo al gek genoeg.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, net zo puberaal als christenen de kop af te snijden als ze geen koran verzen kunnen opzeggen.
Gisteren weer 170 vermoord.
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze wilden hun andere wang laten zien, maar dat ging niet meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat ge niet over de zoom struikelt als die tot aan je knie komt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wou altijd al een Masai als echtgenoot importeren. Maar dat heel die volgfamilie dan hun veestapel zouden moeten hoeden op de speelplaats stak me een beetje tegen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Advies aan de leerlingen: van school veranderen en dan uitpakken met de maxi skirts van Forever21.
Als ik het me goed herinner, waren op mijn vroegere, katholieke uniformschool ook rokken tot de enkels maar ook rokken tot net onder de kont niet toegelaten. Maar ik vind het wel vreemd dat net een katholieke school lange rokken verbiedt. Als je kijkt naar de nonnetjes enzo. Laatst gewijzigd door Guinevere : 9 april 2015 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat elke school gewoon een uniform oplegt en dat alleen die variant van het uniform die in de school verkocht wordt gedragen mag worden , dan is die zever boenk gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij gebruikt het woord plotseling. Denk je dat de veiligheidsvoorschriften iets 'plotseling' voorgeschreven hebben ? Je stelt me wel erg teleur. Ik had gedacht dat je ons veel meer achtergrondinfo zou kunnen geven hebben over die bepaalde school, en over de redenen waarom - en dan desnoods kritiek op de maatregel. . Nu stel je alleen maar een soort van open vraag. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij gebruikt het woord plotseling. Denk je dat de veiligheidsvoorschriften iets 'plotseling' voorgeschreven hebben ? Je stelt me wel erg teleur. Ik had gedacht dat je ons veel meer achtergrondinfo zou kunnen geven hebben over die bepaalde school, en over de redenen waarom - en dan desnoods kritiek op de maatregel. . Nu stel je alleen maar een soort van open vraag. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat reglement staat niet dat er geen rokken tot net onder de knie mogen gedragen worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer we terug naar de essentie gaan:
Onderstaande foto bewijst dat er geen probleem hoeft te zijn wanneer de school een duidelijke uitstraling van de lokale normen voor ogen heeft. Diversificatie in de lokale scholen hoeft deze er nog niet als een madrassa uit te laten zien, zoals vandaag sommige college's uit bvb Vilvoorde. (pic = St Rombouts College, Mechelen. 1 van de zeldzame oases met leerlingen die een degelijke aanpak met goede waarden blijven behouden) Geen wonder dat de gezinnen met een beter begrip van de omgevingsproblemen hun kinderen naar dergelijke school zenden, wanneer haalbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij mijn weten struikel je niet over 'n rok tot net onder de knie, maar over lompen en vodden tot op de grond.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |