![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- het ontspant, zintuigen werken scherper. -Je maakt creatief, schrijven, schilderen, tekenen zijn een intense ervaring waarbij het met een blowtje beter lukt gedachten en een idee vorm te geven. -Het is minder schadelijk dan alcohol, zorgt voor gevoel van verbondenheid, sommige weedsoorten doen je gevoel voor humor toenemen, erg leuk met goede vrienden. -Sex is geweldig met een blow. - Weed kan mensen helpen die bijvoorbeeld chemo hebben, scherpt eetlust aan. - vermindert duidelijk stress. Wel belangrijk; niet geschikt voor jongeren onder de 21 jaar, omdat dan de hersenen nog in ontwikkeling zijn, en de effecten van veelvuldig blowen bij jongeren nog onvoldoende onderzocht werden maar boven 21 jaar is gematigd gebruik niet problematisch, te vergelijken met alcoholgebruik. Nee, jongens, Alice blowt al jaren niet meer, maar wanneer je moet kiezen tussen blowen en alcohol, lijkt het eerste me pakken minder een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die nooit hebben geblowd hebben naar mijn bescheiden mening toch wel iets gemist in het leven. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 april 2015 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom denkt u dat iets lekker smaakt? Dat is omdat onze smaak is aangepast aan voedsel dat ons de meeste overlevingskansen geeft. Ik vind gras bvb niet lekker, maar ongetwijfeld vinden koeien dat wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk moest je er nu wat meer duidelijke humor insteken, het zou mits enige oefening als standup comedy gebracht kunnen worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 april 2015 om 16:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
>Dus ik stel opnieuw de vraag waar ik geen antwoord op kreeg: Wat is het evolutionair voordeel van het roken van cannabis? Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 april 2015 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
Maar cannabis is de winnaar in de strijd om het leven, tegenover andere planten, want dat zijn de concurrenten van de cannabisplant. Het is de mens die er alles aan doet om die plant te cultiveren en niet andersom. Dus iedereen die cannabis gebruikt speelt in de kaart van die cannabisplant. En helpt dus actief met het verspreiden van het DNA van de cannabisplant. Alleen beseffen de cannabisgebruikers dat niet. En zelfs als ik het hen vertel, zoals u merkt op deze thread, DAN nog beseffen ze het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 april 2015 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het evolutionair voordeel van gek worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel mensen nemen geen genoegen met de realiteit en verkiezen om in een droomwereld te vertoeven.Antidepressiva ....kalmeerpillen ...Alcohol en andere drugs zijn daar een middel toe.
De drang naar de roes is al zo oud als de mensheid zelve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat voor de meeste mensen het leven plezanter is onder invloed van alcohol, anderen roken liever een jointje.
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Droomwereld zal wat te sterk zijn zijn meen ik, iemand die een pint gaat drinken vanavond, die leeft niet noodzakelijk in een droomwereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niks met drugs, maar ben ooit na een sportongeval door ambulanciers met ketamine verdoofd om de pijn weg te nemen tot we in het ziekenhuis waren. Sindsdien weet ik ook wat "een trip" is, en het was beslist aangenaam.
|
![]() |
![]() |