![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij, koffie is ongezond, melk is gezond, meer zelfs, melk is de nectar des levens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koffie is een pak gezonder dan melk hoor.
En calcium vind je perfect in ander voedsel.
Laatst gewijzigd door lombas : 20 april 2015 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn jongste dochter is daar heel extreem in: zij gebruikt NIETS waar melk aan toegevoegd is. Echt niks. Maar dat is tenminste duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd.
Dat velen het niet graag drinken, daar kan ik inkomen. Al wie er suiker en vooral melk inpleurt, lust het eigenlijk niet, want wie het echt graag lust, drinkt het puur. Uitzonderlijk is wel dat iemand de geur désavoureert. Voor mij is het misschien wel het zaligste aroma dat ik kan bedenken. Tenzij misschien benzine. Dat vind ik zo mogelijk nog fijner, maar als ik er mij aan te buiten ga, krijg ik hoofdpijn.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb het te druk normaal gezien, zie je. Ik kan tijdens een businesslunch niet meteen gaan zaniken over de ricotta in de saus in de saus en zo. En ik lust redelijk graag kaas. Je hoeft ook niet volledig mee te gaan in een logica die je hanteert. De wereld zou maar een rigoureuze en kille plek zijn met zoveel principiële absolutisten. Daarom beperk ik melkproducten in het algemeen zoveel mogelijk. Als iedereen dat zou doen, staan we er aardig beter voor. Minder vlees eten, minder melk, meer groenten, gebalanceerd granen en rijst. Prima.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was er onvolwassen aan mijn uitspraak?
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hebben zoveel kleine kinderen een melkallergie?
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel me zelf stukken beter als ik koffie drink.
Een kop melk voor mijn neus zou een heel onbehagelijke straf zijn. Maar koffie gezonder? Daar durf ik toch niet echt veel geld op verwedden.. Ooit al eens dertig espresso's gedronken tussen 13.00 en middernacht? Dan zie je meer beesten dan tijdens een lsd-trip.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegens opgekweekt met poedermelk ipv moedermelk?
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da'wil ik zelfs niet proberen , denk dat ik dan geen hart meer heb !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is dan ook een groot verschil tussen menselijke moedermelk voor een kind en dierlijke moedermelk voor volkomen volgroeide volwassenen.
En er is zeker geen enkele bestaansreden om doffe melk in een koffie te kappen.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen zoals Superstaaf en ik hebben geen hart meer.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een afgewogen portie koffie per dag is gezonder dan melkproducten. Volwassenen hebben namelijk helemaal geen melk nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn vraag waarom afgeraden wordt om jonge kinderen koffie te geven.
![]() Wat betreft die melkallergie: dat is een verschijnsel van de laatste 20-35j. De kinderen geboren in de jaren 60-70 die geen borstvoeding kregen werden grootgebracht met koemelk. Jawel. Nu is dit ondenkbaar: baby's die geen BV krijgen worden nu grootgebracht met poedermelk. Ik spreek mij niet uit over of dit beter/slechter is. Bedenk wel dat vroegere generaties - waaronder ikzelf, alsook mijn ouders- vanaf de geboorte met koemelk grootgebracht werden. En.......wij leven nog! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benzine wat minder. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poedermelk komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Het is gewoon verrijkte dierlijke melk omdat de samenstelling van koemelk niet optimaal is in vergelijking met moedermelk. Wat nogal wiedes is: een kalf is nu eenmaal iets verschillend van een baby.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik bedoelde dat allergie op melk(producten) misschien het resultaat is van poedermelk. Moedermelk geeft bepaalde resistenties mee... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |