![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23601 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23602 | |
Minister-President
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
|
![]() Citaat:
Als je je linkjes bekijkt dan is de nutteloosheid van wat zij proberen te doen duidelijk: ze vragen precies naar het soort details dat iemand zich van zo'n traumatische gebeurtenis bijna onmogelijk kan herinneren, en beschouwen de antwoorden dan als één of ander 'smoking gun'. Tegelijk doen ze bv. aan het begin van hun betoog (filmpje ATC-controller) hun best om het te doen lijken dat het belangrijkste wat hij zag (het vliegtuig dat te pletter vloog op het gebouw) ineens NIET betrouwbaar was: dus de hoofdzaak is niet betrouwbaar, de details wel. Da's dus de omgekeerde wereld he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23603 | |
Minister-President
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23604 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
|
![]() Citaat:
om ff te helpen Citaat:
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23605 |
Minister-President
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23606 | |
Banneling
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
|
![]() Citaat:
Dat er een vliegtuig richting Pentagon vloog heb ik nooit ontkend. Ik wil de details weten om goed te snappen wat er juist gebeurde.. De grove lijnen: 1) Een laagvliegende Boeing werd gezien 2) Er was een explosie aan het Pentagon Je zou kunnen besluiten dat een Boeing in het Pentagon vloog. Maar zo makkelijk is het helaas niet. De details: 3) Getuigen zagen de Boeing in het Pentagon vliegen > 'onbetrouwbaar' 4) Getuigen zagen de Boeing NIET volgens het officiële vliegpad vliegen > 'onbetrouwbaar' 5) 5 lantaarnpalen lagen in de grond > feit, maar bewijst niets 6) Vliegtuigonderdelen werden gevonden > feit, maar bewijst niets Mijn vraag is: Als IEDEREEN ervan overtuigd is dat een Boeing in het Pentagon vloog, waarom geven ze dan geen enkel duidelijk filmpje vrij van de naderende boeing die in het Pentagon vliegt. Dat er geen enkele camera op het Pentagon een duidelijk beeld vormde is te gek voor woorden. Ik geloof niet dat het meest beveiligde gebouw ter wereld zo amateuristisch is. Dan mag het nog 1 fps zijn, dan kun je nog een beeld vangen van de Boeing in de verte. Om de complottheorieën de kiem te smoren was het nochtans duidelijk: BRENG EEN DUIDELIJK FILMPJE UIT. Wat brengen ze uit? Enkele losse, waarvan een paar duidelijk BEWERKTE frames zijn. Niet te schatten die mannen... Zijn ze bang ofzo om de Boeing te tonen aan de mensen? Ik denk dat mensen op 9/11 wel meer een Boeing zagen een gebouw inslaan, dus wat is het probleem?? Waarom binnen de paar uur de camerabeelden confisceren bij CITGO? Bij Sheraton Hotel? Wat mogen we niet zien terwijl we open en bloot duizend keer achter elkaar beelden mochten bekijken van de Twin Towers waarin zich een Boeing boorde?? Waarom liegt Lloyd England over de plaats waar hij met zijn taxi stond? Waarom zegt hij dat het allemaal gepland was wanneer de camera niet draaide? Hoe kan een verlichtingspaal 10 meter in een voorruit gekatapulteerd worden door een Boeing die aan 555 km/u vloog zonder de hood te beschadigen als je weet dat het moment 6 keer groter is aan de buitenkant van de wagen waardoor de paal zeker op de hood moet vallen? Het zijn misschien details maar er is niks verkeerd aan een KLEIN BEETJE SKEPTICISME ! Laatst gewijzigd door Frank51 : 8 mei 2015 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23607 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
|
![]() Neen Scorpio, de discussie ging over de grootte van het vliegtuig ... The size in English
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23608 |
Banneling
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
|
![]() Als topfysicussen zoals David Griscom al zeggen dat de Twin Towers en WTC7 met CD neergehaald werden, zou dit geen belletje moeten rinkelen?
Vanaf 5:53 https://www.youtube.com/watch?v=_m8XaLdGKBw David L. Griscom PhD – Research physicist, retired in 2001 from Naval Research Laboratory (NRL) in Washington, DC, after 33 years service. Fellow of the American Physical Society. Fulbright-Garc�*a Robles Fellow at Universidad Nacional Autónoma de México in Mexico City (1997). Visiting professorships of research at the Universities of Paris and Saint-Etienne, France, and Tokyo Institute of Technology (2000 - 2003). Adjunct Professor of Materials Science and Engineering, University of Arizona (2004 - 2005). Winner of the 1993 N. F. Mott Award sponsored by the Journal of Non-Crystalline Solids, the 1995 Otto Schott Award offered by the Carl-Zeiss-Stiftung (Germany), a 1996 Outstanding Graduate School Alumnus Award at Brown University, and the 1997 Sigma Xi Pure Science Award at NRL. Principal author of 109 of his 185 published works, a body of work which is highly cited by his peers. Officially credited with largest number of papers (5) by any author on list of 100 most cited articles authored at NRL between 1973 and 1988. Als die gebouwen instortten op natuurlijke wijze na brand of schade, waarom is er dan zoveel verschil tussen de instorting van WTC7 (recht naar beneden, geen laterale brokstukken) en de Twin Towers (enorm lateraal)? Dit is wat de believers van de officiële theorie over die man te zeggen hebben: http://screwloosechange.blogspot.be/...l-griscom.html Troofer Moron of the Month: David L. Griscom I have talked about this particular reptile before, but I note he is still active in the 9-11 Troof Movement, posting his support for the nanothermite nonsense over at OpEd News. As you can see, he looks a little like Andy Gump, but his mental ability is more like Forrest Gump. Wansmakelijk volk. Beschamend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23609 | |||||
Minister-President
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
|
![]() Citaat:
-er zijn er geen waar die duidelijk opstaat; -als er wel één was en ze zouden die vrijgeven, zouden jullie die fake noemen. Binnen de minuut; Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom hij zegt dat het 'gepland' was? Omdat die idioten er eerst een paar uur met hun gezwets op in aan het praten geweest zijn, en hij het gaan geloven is, én omdat hij iemand is die voor dat soort onzin vatbaar is: hij haalt een paar keer zelf troeter-argumenten aan (de 'te klein gat'-onzin bv) en leest boeken van de grootste conspiracy-zot die er is, David 'lizard men' Icke. Zo iemand heeft nu niet bepaald veel overtuiging nodig... En die paal? Uit de tekening die hij gemaakt heeft blijkt dat die paal niet op zijn motorkap lag, maar schuim omhoog stak. Dat kan ook perfect als de punt van die paal pakweg onder zijn achterzetel vast zat. Als die inderdaad schuin stak lijkt me dat ook zeer logisch. Citaat:
Waarom telt dat voor jullie NIET als skepticisme? Leg dat eens uit... |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23610 | |
Minister-President
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
|
![]() Citaat:
En geloof me, mijn Engels is beter dan dat van jou hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23611 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.557
|
![]() Citaat:
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 9 mei 2015 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23612 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.557
|
![]() Geweldig hoe CIT misbruik maakt van getuigen die helemaal niet denken dat vlucht 77 het Pentqagon niet was ingevlogen. Die vraag stellen ze echter niet !
terwijl het daar nu juist om gaat. Witnessews refute cit; http://scienceof911.com.au/pentagon/rebutting-cit/ neem die link maar eens goed door, dat ziet u hoe oneerlijk CIT is met haar interviews.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 9 mei 2015 om 02:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23613 |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
|
![]() Stel dat voor de aanslagen op de twins op geen enkele manier een vliegtuig aan te pas kon komen ? En de explosies de enigste oplossing waren om de gebouwen te doen instorten ? (of ik moet denken dat een deel van de buitenmuren zodanig zijn verzwakt of de weerstand van weggenomen waardoor wel een vliegtuig in zou gevlogen hebben, maar de feiten spreken dat tegen...het verklaart niet waarom de zwaarte van de explosie toe te schrijven was aan de impact van een vliegtuig in die gebouwen.)
De vliegtuigen zijn achteraf bijgevoegd om de officiële versie te ondersteunen terwijl enkele zaken de onmogelijkheid van een vliegtuig in de twins de officiele versie tegenspreken...een vliegtuig in de twins die grotendeels uit staal bestond ?? (Het metaal van een vliegtuig zou het effect hebben gehad dat dat vliegtuig te pletter zou gevlogen hebben tegen die gebouwen als een harmonica !!) Het Pentagon dan is de werkelijke toedracht met een "vliegend object" te verklaren maar de twins niet of nooit ! Dat laatste is een twijfelgeval, indien er geen "vliegend object" aan te pas komt bij de twins en om überhaupt door het staal te breken met een explosie als gevolg zou het punt van dat "vliegend object" massiever zijn geweest dan het staal van de gebouwen, immers de kolommen waren hol en van 10 tal centimeters dikte..dat verklaart het effect of anomalie wel op 1 van de video's die ik eerder poste ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 9 mei 2015 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23614 | |||
Banneling
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik beweer toch ook niet dat die beelden van de Boeings die de Twin Towers invlogen fake zijn? Belachelijk argument van jou. Citaat:
Nog beter: ze hebben hem gedwongen te zeggen dat het gepland was ofwat??? HAHA Zijn kleutertekeningetje geloof je? "Allemaal zeer logisch"?? Wetten van de gravitatie ken je niet? Teken zelf eens die wagen uit. Ik heb mijn tekening hier al gepost. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23615 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.557
|
![]() Citaat:
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23616 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.557
|
![]() Citaat:
Ten eerste zit er ook staal in vliegtuigen, het landingsgestel en diens ophanging bevat massief stalen delen Citaat:
Zelfs iets zwaks als water kan dwars door staal heen vliegen, of hout of lucht. Het materiaal hoeft helemaal niet massiever te zijn om er doorheen te kunnen, zo lang de snelheid maar hoog genoeg is. Daarvan heb ik al eerder een heel goed voorbeeld geven, namelijk één waarbij water door zeer dik staal heen gaat. Verder waren er ook veel kolommen losgeslagen(gebroken op de boutverbindingen)en/of verbogen door de impact. Het idee dat een vliegtuig op hoge snelheid zou afkaatsen zonder het gebouw binnen te dringen is wel erg weinig realistisch. Het draait allemaal om de impact energie , de tijdsduur , de massa en vooral de snelheid. verdubbel je de snelheid dan krijg je 4 keer zo veel impact energie. De torens waren totaal niet bestand tegen een toestel dat veel meer massa aan brandstof bij had en veel sneller ging dan waar ze op berekend waren.
__________________
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23617 | ||
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23618 | |
Banneling
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
|
![]() Citaat:
Zie https://www.youtube.com/watch?v=EFiEgwLQVJk Verschillende standpunten, vaak ook amateurbeelden... En als een vliegtuig genoeg kinetische energie heeft kan het wel degelijk de stalen kolommen doorboren. Al is het zo dat het vliegtuig quasi volledig fragmenteerde na impact en dus niet extreem veel schade meer kon aanrichten aan de binnenste kern. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23619 | |
Parlementsvoorzitter
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
|
![]() Citaat:
Maar net niet voldoende om de stalen kolommen in de kern te kunnen beschadigen...mja, het geeft wel te denken dat het meeste beeldmateriaal wel kan gemanipuleerd worden, maar goed, na veertien jaar zouden ze toch moeten toegeven dat ze het slecht hebben gespeelt maar om welke redenen ook het doel van een terroristische motief is wel gehaald...de bekende strategie van bewuste verwarring en de schending van de crime scene op zichzelf ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23620 | |
Banneling
Geregistreerd: 24 maart 2015
Berichten: 2.625
|
![]() Citaat:
![]() "It is now acknowledged by NIST that the building fell for 2.25 seconds at the free fall rate of acceleration, 32.2 feet per second per second. This is proof that there was no structural support whatsoever during this period in which the roof dropped about 100 feet. NIST describes the collapse as “progressive” on the basis of their computer model. A collapse cannot be both “free fall” and “progressive”, thus NIST contradicts itself. Again we note the official explanation is proved false by scientific study of physical evidence." Maar goed.. 135 getuigen tegenover 14 wil niet perse zeggen dat die 14 fout zijn he. Consensus is een gevaarlijk beestje. 90% van de mensen denken dat het officiële verhaal juist is, dus... De Pentagon zaak is één van de moeilijkste van 9/11. Geen beelden, verschillende versies van getuigenissen,.. Grappig dat er een C-130 vlak na de impact gezien werd. Kon die hem niet neerschieten? ![]() Ik blijf erbij dat ze de aanslag op het Pentagon op voorhand wisten, meer nog: dat ze het gepland hadden, net zoals de rest van die dag. Als de terroristische aanslagen "echt" waren laat ik nog even in het midden, maar het was heel duidelijk dat ze op de hoogte waren ervan ![]() |
|
![]() |
![]() |