![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de gebruikte theezakjes kan je misschien ook wat afkuisen ?
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() ah, ze gaat in die pot pissen en er dan thee van maken, is het d�*t ?
Laatst gewijzigd door griezel : 20 mei 2015 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat teutje dient voor de harde stukjes die aan de rondel kleven er af te kratsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je uw rondel een donker kleurtje wil geven is het best dat je Darjeeling in de Lota zet, dat is zo wat de meer donkere thee.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan er ook eau de javel indoen, dan blijft je poepje altijd mooi blank.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kan je jezelf meteen ook jeuken als't daar krabt ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moi
![]() https://www.google.be/search?q=schuu...r+slijpmachine http://1.bp.blogspot.com/-oN8V3TLSB-...0/P7260955.JPG Soms heb ik wel eens sadistische binnentrekjes ![]() Past wel in deze draad ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Foei hoor dalai lama!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://deodatus.necronox.net/van_loo...r1/gat1_1.html
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vrouwen zijn vreemde wezens ![]() ![]() Alhoewel , ik wil ze wel helpen , als zij daar op gaan zitten ![]() Of wacht , .... wat met .... euh .... , die kunnen dat ook gebruiken !! Damn .... Die uitvinder is een krak , damn !!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 mei 2015 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Het komt mij voor alsof velen onder jullie nu nog maar net de wondere wereld van de bilspleethygiëne hebben ontdekt, bende viespeuken.
Het is nochtans eenvoudig: pas je schijtcyclus zodanig aan dat je altijd thuis bent wanneer je moet gaan ... en neem daarna gewoon een douche. Ter informatie (voor de randdebiel): was eerst de rest van je lichaam en houd de bilnaad als laatste. Zorg dat je je handen daarna ook wast en langer dan 20 seconden. De woedoe ... bespottelijk. Ik zou het je graag eens zien doen met je spattende gieter op de wc. |
![]() |
![]() |